Ik kan me hier in vinden, wou net hetzelfde voorstellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 v.2
Collapse
X
-
Hier een nieuw topic voor de tijden en challenges, dan blijft alles overzichtelijk:
BMW X5 45e
Comment
-
Who's in?
C'Mon - steffenbor
BelgianR26 - blackangel555
SK_0909- SK09_09
Kefkie - kevin-w_11
geertqv-geertqv
krikkie - lexusis3000
Baiden - Pietohr
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVoorstel voor deze week:
Nurburgring in de zon.
Auto's:
M3 of R8
Zachte sportband
TCS op 0
Zonder rijlijn
Mechanische schade aan
grip op gras geen
foto's hier plaatsen voor de tijden?
kunnen jullie je hier in vinden?
Comment
-
Er komt een nieuwe DLC uit, een track pack met daarin Motegi. Ook zal men de Scion Fr-s gratis kunnen downloaden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenEr komt een nieuwe DLC uit, een track pack met daarin Motegi. Ook zal men de Scion Fr-s gratis kunnen downloaden
http://blog.eu.playstation.com/2012/...i-dlc-release/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWelke wagens worden zoal gevraagd?
Ik zou graag een porsche hebben int spel
of een seat leon cupra R, of een E36 M3 bv
wanneer komt die DLC uit?
Is er al, ik heb ze al alletwee. Wel wat prijzig, 5 euro voor 1 circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd prijzig. Laat al maar. Ik rij nog wat op spa dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenIs nochtans een leuk circuit, maar is idd wel duur voor 1 circuit en een wagen die er in feite al inzit (Toyota GT86)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDie Scion FR-S is gratis te downloaden, enkel motegi is te betalen. En ik vind het ook stom dat ze die er nog bij steken, zouden beter wat nieuwere modellen toevoegen, de nieuwe M5 bijvoorbeeld, of de 1M, Ferrari f12 berlinetta, Porsches, en andere nieuwe speeltjes
Comment
-
Gran Turismo 5 DLC & Update 2.08 Coming September 25
Nissan GT-R N24 GT Academy ’12
Subaru BR-Z S ’12
Honda Weider HSV-010 (SUPER GT) ’11
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenGran Turismo 5 DLC & Update 2.08 Coming September 25
Nissan GT-R N24 GT Academy ’12
Subaru BR-Z S ’12
Honda Weider HSV-010 (SUPER GT) ’11
Comment
Comment