Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
    Wel een aanpassing voor de koppeling, hoera
    Idd, "hoera", ipv 4x per ronde naar neutraal te gaan, springt em nu 12x derin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
      Idd, "hoera", ipv 4x per ronde naar neutraal te gaan, springt em nu 12x derin
      Ik heb dat ook gemerkt nadat ik dit gepost had.

Comment

• Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Terug vollebak mee bezig.. voor diegen die online willen spelen psn nick = raydendj Moet mezelf nogwel eens nen deftige headset aanshcaffen want dat bluetooth oortje verkracht elke keer mijn oor

Comment

• Ik zou dit spel ook nog eens terug op moeten pikken. Blijft toch erg leuk om te spelen
            '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Topic even wat leven inblazen: weet er iemand of er de e46 M3 Csl en de e39 M5 in het spel zitten?

Edit: ik dacht de eerste wel en de tweede niet; maar ben het niet zeker.
              Last edited by ; 18/12/2012, 21:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                Topic even wat leven inblazen: weet er iemand of er de e46 M3 Csl en de e39 M5 in het spel zitten?

Edit: ik dacht de eerste wel en de tweede niet; maar ben het niet zeker.
                De E46 M3 CSL zit er inderdaad in, de E39 M5 niet,

anders hier heb ik een link met alle wagens in het spel:

De CSL is een van m'n meest gebruikte autos in GT5

Comment

• Da's handig. Bedankt!

Comment

• BMW M Coupe '98

Is dat de E36 M3 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psychotronik Bekijk Berichten
                      BMW M Coupe '98

Is dat de E36 M3 ?
                      Is volgens mij de Z3M Coupe .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psychotronik Bekijk Berichten
                        BMW M Coupe '98

Is dat de E36 M3 ?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
                        Is volgens mij de Z3M Coupe .
                        klopt
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• zijn er mensen die veel b-spec spelen ?!

A-spec vind'k maar saai geworden omdat ik nog enkel endurances kan doen van minimaal 6h.. pff !

online events zijn wel cool maar ja..

heeft iemande redbull XJ220 ? zo'n prototype auto, must have voor b-spec te rijden, dat ding is FACKING snel win je altijd mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                            zijn er mensen die veel b-spec spelen ?!

A-spec vind'k maar saai geworden omdat ik nog enkel endurances kan doen van minimaal 6h.. pff !
                            Als je A-spec al saai vind, dan zou B-spec nog veel erger moeten zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                            heeft iemande redbull XJ220 ? zo'n prototype auto, must have voor b-spec te rijden, dat ding is FACKING snel win je altijd mee
                            redbull XJ220? Je bedoelt wss de Red Bull X2010
                            Meest belachelijke "wagen" ooit in de Gran Turismo reeks

Comment

• Vanaf morgen is de Chevrolet Corvette Stingray (2014) gratis te downloaden

Hello Gran Turismo fans. In November, in tandem with our colleagues in the US, we gave you a tantalising glimpse of a soon to be revealed new vehicle from General Motors. The heavily camouflaged vehicle was downloadable for free and available to drive within Gran Turismo 5. Today I can confirm that the vehicle behind [...]
                              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                zijn er mensen die veel b-spec spelen ?!

online events zijn wel cool maar ja..

Spelen kun je b-spec toch niet echt noemen hé. Dat is een race starten en dan eens een halfuur iets anders gaan doen.

Comment

• Ben eens op de Nürburgring Nordschleife bezig geweest om een tijdje neer te zetten en zou graag eens weten of dat nu snel is tov. anderen van hier.

Toyota GT-86 volledig standaard uit de showroom: 8min38,105

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk Berichten
                                    Ben eens op de Nürburgring Nordschleife bezig geweest om een tijdje neer te zetten en zou graag eens weten of dat nu snel is tov. anderen van hier.

Toyota GT-86 volledig standaard uit de showroom: 8min38,105
                                    08:09.420, en heb er toevallig ook nog een (crappy) filmke van

Comment

Aaight heb wel nog even te gaan dus :p

Comment

• Je kan nu de nieuwe Corvette stingray gratis downloaden op PSstore

Comment

Zuiver, mooi of realsitisch heb je wel niet gereden..

Comment

Working...
                                          X