Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren EINDELIJK platina gehaald voor GT5.
    Het heeft me veel tijd, moed en geduld gekost maar deze wou ik absoluut ooit eens halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk Berichten
      Gisteren EINDELIJK platina gehaald voor GT5.
      Het heeft me veel tijd, moed en geduld gekost maar deze wou ik absoluut ooit eens halen.
      Amai, goed zot Toch proficiat!

Dat haal ik nooit

Comment

• Ge moet daar idd goed zot voor zijn. Alé dat zegt mijn vrouwtje toch ook.
        Maar e NEVER AGAIN. Vooral die vettel uitdaging was heeeeeeeeeeel moeilijk en frustrerend.

Niet opgeven zou ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk Berichten
          Gisteren EINDELIJK platina gehaald voor GT5.
          Dus je hebt level 40, knap! wel jammer dat je niet meer dan 20M kan hebben vind ik,als je een red bull koopt dan is al je geld weg...of niet?
          Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
            Dus je hebt level 40, knap! wel jammer dat je niet meer dan 20M kan hebben vind ik,als je een red bull koopt dan is al je geld weg...of niet?
            Die hoef je niet te kopen Die krijg je als je een bepaalt level behaalt, die kreeg je toen vettel wereldkampioen geworden is. En die krijg je als je de challenge haalt. Maar er zijn inderdaad auto's die 20M kosten en dan ben je alles kwijt.

Moet GT5 nog eens vanonder het stof halen, dat is al even geleden

Comment

• Afgelopen vrijdag nog eens de 4u van de Nurburgring gereden met de Ferrari F40 en eerste geworden. Was leuk en uitdagend, zo'n F40 is niet de gemakkelijkste wagen eens de banden wat beginnen te slijten.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Afgelopen vrijdag nog eens de 4u van de Nurburgring gereden met de Ferrari F40 en eerste geworden. Was leuk en uitdagend, zo'n F40 is niet de gemakkelijkste wagen eens de banden wat beginnen te slijten.
                Anders ook niet... Met die turbo's die er zo ineens inkomen... Wel leuk natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                  Anders ook niet... Met die turbo's die er zo ineens inkomen... Wel leuk natuurlijk
                  Idd was echt fun. Je moet je wel heel hard concentreren om er niet uit te liggen maar dat maakt het net zo uitdagend.

Comment

• Heb sinds een week of 2 een stuurke / pedalen. Nu eindelijk ook de Vettel uitdaging tot een goed eind kunnen brengen en dan ook maar de 24h van de Nurburgring gereden.
                    Wel vreemd, heb alles gereden dat er is, alle rijbewijzen, alles van A en B spec, alle special events, noem maar op en toch blijft ie staan op 99% .
                    Met mijn gewone controller kon ik niet rijden met diene X2010 of X2011, met dat stuurke en pedalen is dat retecool, rondje Nurburgring met GP circuit der bij in 4min46 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                      Heb sinds een week of 2 een stuurke / pedalen. Nu eindelijk ook de Vettel uitdaging tot een goed eind kunnen brengen en dan ook maar de 24h van de Nurburgring gereden.
                      Wel vreemd, heb alles gereden dat er is, alle rijbewijzen, alles van A en B spec, alle special events, noem maar op en toch blijft ie staan op 99% .
                      Met mijn gewone controller kon ik niet rijden met diene X2010 of X2011, met dat stuurke en pedalen is dat retecool, rondje Nurburgring met GP circuit der bij in 4min46 .
                      Met een stuur kan je veel beter insturen, gas controleren enz.
                      Welk stuurtje heb je?
                      Denk dat die 99% veranderd naar 100% als je alles goud hebt.

Comment

• Heb het 2ehands gekocht, zo'n GT5 stuurke van logitech, dus een low-budget stuurke .

Alles goud wordt moeilijk zunne (onmogelijk voor mij), zal 99% blijven...

Comment

• Ik heb ook een driving force gt. Prijs/kwaliteit zit dat zeer goed

Comment

• Ik heb ook een driving force gt maar een 24h race is wel wat te veel voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                              Ik heb ook een driving force gt maar een 24h race is wel wat te veel voor mij.
                              Wij hebben de 24u gereden met twee. Alleen is dat quasi niet te doen en het is ook niet realitisch. In het echt zijn ze ook met meerdere piloten.

Comment

• we hebben het ook niet in 1 dag gereden.
                                1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Heb em alleen gereden in 4 dagen. Wel gereden met x2011, daardoor ging ik veel sneller dan de concurrentie, rondjes van gemiddeld rond de 5 minuten tov 8 min voor de AI. Heb mijn x2011 dan maar een uurke of 6 aan de kant gezet .

Comment

• Ja maar dan is de lol er af vind ik. De computer tegenstanders zijn zo al nooit zo competitief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                      Ja maar dan is de lol er af vind ik. De computer tegenstanders zijn zo al nooit zo competitief.
                                      Ja, kweetet, maar om effectief 24h te rijden.... Had er geen zin in, wou het gewoon doen om alles gedaan te hebben, principekwestie .
                                      Ik maakte het nu competitief voor mezelf om telkens mijn rondetijden trachten te verbeteren.
                                      In het begin was het 5.10 en uiteindelijk op 4.46 gestrand met in de regen zelfs een 4.59.
                                      Het heeft trouwens geregend van uur 9 tot uur 22, dus iets meer dan de helft, als je dan met zo'n bentley speedracer of dergelijke onderweg bent, niet simpel lijkt mij op de Nurburgring.

De 24h van Le Mans wel gereden met gelijkaardige wagen (Peugeot 905).

Comment

• Ja, ik ga die 24h is rijden alsk echt niets te doen heb op een paar dagen tijd.
                                        Maar de circuit van Le Mans ligt mij echt nie da is echt saai tov de ring. Met die vettelcar kan ik amper overweg.

Comment

• Wij hebben hem gereden met een standaard M3 E46 GTR racecar, was wel leuk rijden maar wel niet kunnen winnen concurrentie was te sterk.
                                          1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                          1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

Working...
                                          X