Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 2011
Collapse
X
-
-
En Fanatec is met een F1-stuurtje bezig !
Beelden van het stuur vanaf min. 17 (een paar seconden maar...)
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenGing er deze keer ook geen local splitscreen multiplayer inzitten?
Comment
-
Ben benieuwd!
ik vind het telkens vooral leuk dat ze er alle nieuwe tracks insteken, ook al zijn ze in real-life nog niet af (vorig jaar korea, nu india).. vorig jaar kende ik de korea-track al vanbuiten nog voor dat ze er 1 meter op hadden gereden :p
nu rij ik nog steeds elk weekend voor een gp, op dat circuit waar ze dan rijden dat weekend.. kwestie van elk hoekje van het circuit vanbuiten te kennen
Comment
-
Ben eens benieuwd hoe DRS & KERS kan worden geactiveerd, DRS kunnen ze misschien nog automatisch laten activeren, maar KERS, zo veel knopjes op de controller zijn er niet meer vrij...
En de Pirelli banden, in races van 20% wordt dat dan om de 3-4 ronden stoppen.
Edit: - KERS and DRS avaiable and full manual
- IMPROVED HANDLING(more reactive , you "feel" the car into corners )
- FLEXIBLE BODYWORK (body , wings , mirrors can flect)
- IMPROVED DAMAGE (wheel tethers , extensive sidepod damage)
- MECHANICAL FAIULURES (engine , drs , kers , brakes)
- NEW A.I (more challenging and realistic drivers , brake late into corners)
- 24 CARS ONLINE (16 players+8 bots)
- SPLIT SCREEN
- CO-OP ONLINE CAREER MODE
- PARC FERME AND VICTORY ANIMATIONS
- DAY/NIGHT TRANSITION
- CUSTOM WHEELS FOR EACH TEAM
- SEMI-MANUAL PITLANE DRIVING
- CLEANER AND DETAILER GRAPHIC
- SAFETY CAR (they're working on it)
- CAREER MODE REWORKED AND MORE IMMERSIVE
- FULL DYNAMIC WEATHER SYSTEM WITH DYNAMIC CLOUDS
- IMPROVED RACE ENGINEER COMUNICATIONS
- TRACK MARSHALLS OUTSIDE THE TRACK WAVING FLAGS
- ADVANCED TYRE WEAR AND SMOKE UNDER HEAVY BRAKING
Morgen (6 Juli) zouden er nieuwe filmpjes gereleased worden omdat dan mensen F1 2011 mogen testen.
Bron: 9Lives - Games Forum
Comment
-
-
-
Hoe goed dit game ook mag worden vind ik nog altijd dat, net zoals in de FIFA en de volledige EA Sports-reeks, jaarlijks een totaal nieuw game uitbrengen ipv een DLC-update geldklopperij is. Ik had liever een game gezien in de aard van Grand Prix Legends waarbij je met de F1's van de jaren 80/90 kon rijden op de circuits van toen. Enkel op die manier is een Career mode ook interessant. Als bonus zou Codemasters dan een bonusdisc bij het game kunnen voegen met de updates van seizoen 2011. Op die manier verkopen ze misschien nog een extra exemplaar van F1 2011.
Stel je voor dat je als Thierry Boutsen tegen Ayrton Senna, Riccardo Patrese, Nelson Picquet, Nigel Mansell en Alain Prost kan racen op Jacarepaguá, Mexico City, Detroit, Paul Ricard, Österreichring, Brands Hatch, Donington, het originele Hockenheim, Estoril, Jerez, Adelaide, Kyalami, Dallas, Zolder, Zandvoort, Imola, Phoenix, Magny Cours, Aida en Buenos Aires.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHoe goed dit game ook mag worden vind ik nog altijd dat, net zoals in de FIFA en de volledige EA Sports-reeks, jaarlijks een totaal nieuw game uitbrengen ipv een DLC-update geldklopperij is. Ik had liever een game gezien in de aard van Grand Prix Legends waarbij je met de F1's van de jaren 80/90 kon rijden op de circuits van toen. Enkel op die manier is een Career mode ook interessant. Als bonus zou Codemasters dan een bonusdisc bij het game kunnen voegen met de updates van seizoen 2011. Op die manier verkopen ze misschien nog een extra exemplaar van F1 2011.
Stel je voor dat je als Thierry Boutsen tegen Ayrton Senna, Riccardo Patrese, Nelson Picquet, Nigel Mansell en Alain Prost kan racen op Jacarepaguá, Mexico City, Detroit, Paul Ricard, Österreichring, Brands Hatch, Donington, het originele Hockenheim, Estoril, Jerez, Adelaide, Kyalami, Dallas, Zolder, Zandvoort, Imola, Phoenix, Magny Cours, Aida en Buenos Aires.
Ideaal zou zijn dat ze een game maken (zegge F1 2012) en dan een DLC developen met al die extra's. En dan bovendien elk jaar een DLC met de nieuwe teams/rijders/updates en kleine patches/verbeteringen aan de game zelf.
En elke drie-vier jaar wél een volledig nieuwe game wegens nieuwe engine/physics/ingrijpende veranderingen.
Helaas gaat het in de game-industrie nu de andere kant uit, titels komen full price uit en een dag nadien staat er al DLC online.
Kijk eens naar Dirt 3, 't spel is amper 2 maand op de markt en er zijn al drie DLC add-ons...Last edited by timothy; 19/07/2011, 11:25.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHoe goed dit game ook mag worden vind ik nog altijd dat, net zoals in de FIFA en de volledige EA Sports-reeks, jaarlijks een totaal nieuw game uitbrengen ipv een DLC-update geldklopperij is. Ik had liever een game gezien in de aard van Grand Prix Legends waarbij je met de F1's van de jaren 80/90 kon rijden op de circuits van toen. Enkel op die manier is een Career mode ook interessant. Als bonus zou Codemasters dan een bonusdisc bij het game kunnen voegen met de updates van seizoen 2011. Op die manier verkopen ze misschien nog een extra exemplaar van F1 2011.
Silverstone anno 93 (gevechten Senna, Prost, Schumacher)
Ga deze sowieso kopen!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk zou er met plezier mijn portefeuille voor opentrekken!
Ideaal zou zijn dat ze een game maken (zegge F1 2012) en dan een DLC developen met al die extra's. En dan bovendien elk jaar een DLC met de nieuwe teams/rijders/updates en kleine patches/verbeteringen aan de game zelf.
En elke drie-vier jaar wél een volledig nieuwe game wegens nieuwe engine/physics/ingrijpende veranderingen.
Helaas gaat het in de game-industrie nu de andere kant uit, titels komen full price uit en een dag nadien staat er al DLC online.
Kijk eens naar Dirt 3, 't spel is amper 2 maand op de markt en er zijn al drie DLC add-ons...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIs de releasedate nog steeds 23 september?
Is er iets bekent over split screen?
Split screen zit er in:
+ YouTube Video
Comment
Comment