Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tjah, volgens mij doen de rijkunsten (of het gebrek aan...) van degene die spelen in dat filmpje veel af van de kwaliteit van 't spel. 't Is overduidelijk met een controller, wat sowieso al geen optimale oplossing is voor games als F1 en GT5, en hij rijdt meer naast 't circuit als er op. 'k Heb al vele betere filmpjes gevonden op 't net, zelfs ééntje waarbij de speler een halve ronde lang een realistisch duel uitvecht met Schumacher, constant mekaar uitremmen, en ik denk niet dat ze elkaar 1 keer raken. De rijlijn van de AI in zo'n duel lijkt me ook behoorlijk realistisch, iets waar ik me nog altijd aan dooderger in GT5.
Ik kijk er wel naar uit, vond de vorige best te pruimen, zeker online. Ga me binnenkort een stuurtje aanschaffen ook, kan er alleen maar op beteren dan.
Je herkent echte gebeurtenissen die in dit seizoen gebeurt zijn zoals de zweefvlucht van Petrov, Button die Hamilton niet ziet in Montreal en hem dus in de muur duwt en ook Vettel die te wijd gaat in de laatste ronde in Montreal. Het vingertje van Vettel zit er ook in als allerlaatste shot.
Je herkent echte gebeurtenissen die in dit seizoen gebeurt zijn zoals de zweefvlucht van Petrov, Button die Hamilton niet ziet in Montreal en hem dus in de muur duwt en ook Vettel die te wijd gaat in de laatste ronde in Montreal. Het vingertje van Vettel zit er ook in als allerlaatste shot.
Daar hou ik me nu eenmaal niet mee bezig, ik wacht liever tot ik zo'n zaken op een deftig scherm kan zien. Het is wel een pak moeilijker dan de vorige versie, amai mijn ******.
Heb het spel al van gisteren.. Moet zeggen rijd veel beter dan de 2010 versie maar de AI is nog steeds te zwak op legend draai ik nog steeds 2sec sneller in kwalificatie en dat is dan nog met een slechte setup.. Anyway ga me er wel mee amuseren maar voor volgend jaar mag er gerust een elite-legend komen ofzo..
Saftey car is wel "minder" geslaagd bij de herstart kan je jammer genoeg niet dichtbij zijn voor direct te passeren..
Doet de safety car eigelijk wel iets behalve in de pits staan? Ik en mijn vriend hebbe al grote crashes veroorzaakt om te zien of het werkt maar geen safety car?
Comment