Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er nog meer arcade uit dan de voorganger

Comment

Jesus, dat ziet er slecht uit !

Comment

Kan niet wachten tot het uitkomt.

Comment

Hopelijk was dat filmpje niet echt de volledig afgewerkte versie.

Comment

Tjah, volgens mij doen de rijkunsten (of het gebrek aan...) van degene die spelen in dat filmpje veel af van de kwaliteit van 't spel. 't Is overduidelijk met een controller, wat sowieso al geen optimale oplossing is voor games als F1 en GT5, en hij rijdt meer naast 't circuit als er op. 'k Heb al vele betere filmpjes gevonden op 't net, zelfs ééntje waarbij de speler een halve ronde lang een realistisch duel uitvecht met Schumacher, constant mekaar uitremmen, en ik denk niet dat ze elkaar 1 keer raken. De rijlijn van de AI in zo'n duel lijkt me ook behoorlijk realistisch, iets waar ik me nog altijd aan dooderger in GT5.
            Ik kijk er wel naar uit, vond de vorige best te pruimen, zeker online. Ga me binnenkort een stuurtje aanschaffen ook, kan er alleen maar op beteren dan.

Comment

iemand al een exemplaar?
              Heb F1 2010 vorig jaar ook 2 dagen voor de release datum kunnen kopen.
              FRS en Bart Smit Schoten hadden hem nog niet binnen...
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Ik ga 'm zeker spelen, hopelijk minder glitchy en streng als F1 2010..

Comment

Comment

De begingeneriek vind ik al magnifiek.

Je herkent echte gebeurtenissen die in dit seizoen gebeurt zijn zoals de zweefvlucht van Petrov, Button die Hamilton niet ziet in Montreal en hem dus in de muur duwt en ook Vettel die te wijd gaat in de laatste ronde in Montreal. Het vingertje van Vettel zit er ook in als allerlaatste shot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      De begingeneriek vind ik al magnifiek.

Je herkent echte gebeurtenissen die in dit seizoen gebeurt zijn zoals de zweefvlucht van Petrov, Button die Hamilton niet ziet in Montreal en hem dus in de muur duwt en ook Vettel die te wijd gaat in de laatste ronde in Montreal. Het vingertje van Vettel zit er ook in als allerlaatste shot.
                      Was al ff op youtube te vinden

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Daar hou ik me nu eenmaal niet mee bezig, ik wacht liever tot ik zo'n zaken op een deftig scherm kan zien. Het is wel een pak moeilijker dan de vorige versie, amai mijn ******.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                          iemand al een exemplaar?
                          Heb F1 2010 vorig jaar ook 2 dagen voor de release datum kunnen kopen.
                          FRS en Bart Smit Schoten hadden hem nog niet binnen...
                          Deze voormiddag nog eens even gaan kijken of hij binnen is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            Deze voormiddag nog eens even gaan kijken of hij binnen is
                            GM Merksem is hij binnen voor 59.98 (ps3)!

Comment

Ben hem ook gaan halen, en op het eerste zicht ziet het er goed uit !

Comment

Heb het spel al van gisteren.. Moet zeggen rijd veel beter dan de 2010 versie maar de AI is nog steeds te zwak op legend draai ik nog steeds 2sec sneller in kwalificatie en dat is dan nog met een slechte setup.. Anyway ga me er wel mee amuseren maar voor volgend jaar mag er gerust een elite-legend komen ofzo..
                                Saftey car is wel "minder" geslaagd bij de herstart kan je jammer genoeg niet dichtbij zijn voor direct te passeren..

Comment

Ik ben fan van deze gamereeks, al speel ik deze steeds met alle hulpmiddelen aan, waardoor het snel saai en gemakkelijk wordt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    Ik ben fan van deze gamereeks, al speel ik deze steeds met alle hulpmiddelen aan, waardoor het snel saai en gemakkelijk wordt...
                                    zet die dan af?

Comment

Doet de safety car eigelijk wel iets behalve in de pits staan? Ik en mijn vriend hebbe al grote crashes veroorzaakt om te zien of het werkt maar geen safety car?

Comment

Rijd je races met afstanden groter dan 3 rondes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Rijd je races met afstanden groter dan 3 rondes?
                                          Ja, altijd 20%

Comment

Working...
                                          X