Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat al een tijdje op m'n verlanglijstje voor op de PS2. Het probleem is dat ik eerst altijd het vorig spel wil uitgespeeld hebben. En dat is GT3. Ik heb da pas gekocht toen het al platinum was. Superspel, maar mss net iets te uitgebreid en dan word ik da moe. Ik heb ook ni zoveel tijd omte spelen en als ge dan een race uitspeelt en er komt 0.1% bij het totaal uitgespeeld...
Is da ook zo'n uitgebreid spel? Moeilijk? Realistisch?
Volgende maand komt DTM3 ook uit op PSP. Dat wordt wss mijn volgende spel, zo rond het einde van het jaar.
Ik zie nu net dat het spel pas op 24/12 in de winkels zal liggen. Een paar weken geleden stond er dat het volgende week verkrijgbaar zou zijn.
Ik heb de I en de II, altijd al vette spellen gevonden. De I heb ik vroeger nog online gespeeld. Maar op de een of andere manier kan ik dat spel nu niet meer draaien op mijn pc
Volgende maand komt DTM3 ook uit op PSP. Dat wordt wss mijn volgende spel, zo rond het einde van het jaar.
Ik zie nu net dat het spel pas op 24/12 in de winkels zal liggen. Een paar weken geleden stond er dat het volgende week verkrijgbaar zou zijn.
Ondertussen alweer een paar keer uitgesteld. Zal pas op 16 februari verkrijgbaar zijn (als er niet weer uitstel komt ...).
Comment