Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Call Of Duty : Modern Warfare 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Call Of Duty : Modern Warfare 3

Ik heb deze in voorverkoop besteld. Levering 08/11/2011

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Ik ben ook van plan het te kopen. Ik vrees enkel dat het te hard op mw2 gaat lijken.

Comment

Hopelijk beter dan Black Ops, anders ga ik voor Battlefield 3 (die eind oktober uitkomt?).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
        Hopelijk beter dan Black Ops, anders ga ik voor Battlefield 3 (die eind oktober uitkomt?).
        Ja, Black Ops is echt een tegenvaller, behalve de zombiemode is Modern Warfare beter op alle vlakken vind ik persoonlijk. Battlefield 3 kijk ik ook naar uit maar die ga ik niet meteen kopen omdat ik Assassins Creed 4 heb besteld.

Comment

Battlefield 3 staat in pre-order ipv deze, gaat imo een pak beter zijn dan weeral een "rechtlijnige" COD...

COD "kopen" we een paar weken later wel
          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Hier ook BF3 ,ben de COD serie zo moe..
            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Zat vandaag in de brievenbus. Eerste drie missies gespeeld. Zit wel wat variatie in tegenover MW2.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Morgen de Hardened in de bus. Ben benieuwd.

Comment

Ik vind blackops beter . Mappen zijn te druk, het is te gevoelig om te mikken,...

Comment

hoppa, vandaag mw3 aangeschaft, de eerste levens gespeeld, lijkt inderdaad een beetje op mw2, er zijn weer special ops enzo. De graphics zijn ook beter, maar dat was wel te verwachten. De online ga ik morgen uittesten als ik tijd heb, ik hoop
                    dat er leuke mappen tussen zitten, zoiets als rust, highrise, ...

Comment

Ben het nu aan het installeren. Alleen gaat mijn pc te zwak zijn dus ik vrees dat ik niet echt het volle potentieel van het spel ga kunnen benutten. Hopelijk kan ik het vlot genoeg kunnen draaien om online te spelen
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                        Ben het nu aan het installeren. Alleen gaat mijn pc te zwak zijn dus ik vrees dat ik niet echt het volle potentieel van het spel ga kunnen benutten. Hopelijk kan ik het vlot genoeg kunnen draaien om online te spelen
                        Nou dat gaat nog verbazend vlot .

Beetje single player gespeeld: ziet er weer zeer lekker uit
                        Multi player ziet er ook fijn uit, bijna hetzelfde als mw2 dus dat kan niet stuk
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Gisteren voor de eerste keer gespeeld, op de single player. Damn wat een schitterende game

Vandaag nog eens wat oefenen

Comment

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

En dat spel heeft wat? te maken met auto's? dom schietspel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                ..

Comment

hoe kun je als 26jarige "call of duty" een dom schietspel noemen... :o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leo_leo_rex Bekijk Berichten
                                    hoe kun je als 26jarige "call of duty" een dom schietspel noemen... :o
                                    omdat t zo is... ik kan mezelf maar niet geintreseerd geraken in het virtueel spelen van "oorlogske"

Comment

omdat t zo is... ik kan mezelf maar niet geintreseerd geraken in het virtueel spelen van "oorlogske"

Ooit gehoord van persoonlijke voorkeuren, smaken & kleuren, interesses, ...?

Of ben je een rasechte Antwerpenaar?
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Of ben je een rasechte Antwerpenaar?
                                        hamaai

Comment

Working...
                                        X