Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TrackMania² Canyon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TrackMania² Canyon

Ziet er nog een zalig spel uit!

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vroeger nog een beetje TrackMania Nations gespeeld. Nog nooit een TM spel gekocht echter, deze ziet er wel toffer uit dan de vorige (ook door de dag en nacht + 200 spelers @ 1 map), dus de kans zit erin dat ik deze misschien wel zou durven kopen.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Ziet er echt plezant uit ! Die komt hier waarschijnlijk ook nog wel in huis.

Comment

Trackmania Sunrise indertijd al gekocht, TM Forever ook al gespeeld.
      Deze komt er dus zeker ook bij!
      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

TM is zalig. Maar die trailer komt IMO niet overeen met het spel. De trailer ziet er veel te zot uit voor wat het spel 'maar' is. Ma sowieso is het echt een tof spel, zeker online!

Comment

Eens gekeken om hem te kopen, 20 euro valt nog mee.
          Ik hoorde dat ie compatibel is met Mac nu, maar als ik kijk bij system requirements staat er enkel Windows...

Comment

kan het filmke ni zien op men werk, maar is da met die geschift circuits met loopings en al? Heb ik vroeger nog gespeeld en valt idd goe mee :-D Al zijn sommige stukken serieus moeilijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
              TM is zalig. Maar die trailer komt IMO niet overeen met het spel. De trailer ziet er veel te zot uit voor wat het spel 'maar' is. Ma sowieso is het echt een tof spel, zeker online!
              Idd, net een gameplay filmpje bekeken en daar ziet het er grotendeels hetzelfde uit als TM Nations en United enzo, maar nu zijn er wel schademodellen heb ik gezien.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Eens gekeken om hem te kopen, 20 euro valt nog mee.
              Ik hoorde dat ie compatibel is met Mac nu, maar als ik kijk bij system requirements staat er enkel Windows...
              Zou wel vet zijn als het ook op Mac uitkomt.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
              X