Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xbox VERSUS Playstation 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Xbox VERSUS Playstation 3

Titel spreekt voor zich. Wat en waarom?
    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Xbox. Omdat ik dat zeg.

Comment

moet nie kiezen khem de 2......

maar kwestie van degelijkheid voorkeur peesdree.

Comment

Heb ook beide en ik verkies ook PS3.
        Grootste voordeel van PS3 tov Xbox is dat bij PS3 online gamen gratis is en bij Xbox niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          Heb ook beide en ik verkies ook PS3.
          Grootste voordeel van PS3 tov Xbox is dat bij PS3 online gamen gratis is en bij Xbox niet...
          Idd, dat is het enige dat me er nog van weerhoudt om direct een Xbox te kopen

Comment

Dat van Xbox is wel nog niet gehackt.

Comment

Waarom moet zo een topic staan op het AUTOforum ?

Comment

....omdat ze daar racespellekes mee gaan spelen tiens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                  Waarom moet zo een topic staan op het AUTOforum ?
                  Omdat je hier in de rubiek schaalmodellen en games zit misschien?

Comment

Ze zijn aan mekaar gewaagd, idd klote dat xbox live geld kost, maar dat compenseert dan weer door de super goede controller die de xbox heeft, die van de PS3 vind ik wat minder.

Comment

Ik heb ze beide.

Als ik echt eerlijk moet zijn ....Xbox!
                      Hoewel ik altijd Sony fan geweest ben (en nog)

Controller veel aangenamer en xbox live werkt gewoon !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Omdat je hier in de rubiek schaalmodellen en games zit misschien?
                        Ja maar zo een algemeen topic. Ik zie hier ook geen topics van COD e?

Comment

Xbox.
                          Speel al altijd op xbox en ben de controllers gewend.
                          Ook de triggers zijn leuker te bedienen dan op een ps3 (vind ik!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                            Ja maar zo een algemeen topic. Ik zie hier ook geen topics van COD e?
                            Als je wat naar beneden scrolt staat er een Modern Warfare 3 topic.

Comment

heb ook lang voor deze keuze gestaan en uiteindelijk voor PS3 gekozen (vorige week zaterdag pas gekocht in bundle met 4 extra spellekes )

waarom PS3
                              => niet echt een verklaring voor, mijn buikgevoel ging richting ps3 + online gamen is gratis
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

PS 3 natuurlijk

Comment

én de PS3 is stiller én hij is tevens nog altijd een van de beste blu-ray spelers op de markt.

ik zou ook niet kunnen kiezen eigenlijk (heb ze ook beide). Ze hebben allebei hun voordelen en nadelen en allebei hebben ze goede exclusives.

Is het enkel om te gamen en wil je een goeie online ervaring, dan zou ik X360 kiezen, ok je betaalt ervoor, maar het IS gewoon beter (ik heb nog altijd m'n weg niet gevonden in PSStore na +12 maanden).
                                  Ik game niet online, maar om bvb demo's af te halen en zo is de xbox marketplace gewoon veel duidelijker
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Heb beide sinds de release, en had het nooit gedacht maar ik neig richting Xbox 360.

De betere controller (zeker voor racegames, de triggers zijn echt fijn te bedienen), en het betere onlineplatform voor mij (duidelijker, en werkt gewoon, ook al moet je er dan 5 euro/maand voor betalen).

Beide consoles hebben goede exclusives, de PS3 is dan weer de betere console an sich (minder lawaai, gaan volgens verschillende bronnen ook minder vaak stuk...).

Veel hangt imo af van welke games je belangrijk vind!
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Allemaal bedankt voor de reacties! Xbox 360 staat op t lijstje voor de goedheilige man

Comment

Working...
                                      X