Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
was san adreas niet veel groter? dit ziet er mij toch nie zo groot uit als beloofd.
SA is een staat he, met 3 grote steden (waarvan Los Santos 1 van is).
Gisteren ook een reclamebord gezien van GTA V.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Ik weet nog toen GTA IV pas uit was, dat ik naar live streams zat te kijken, zag er echt zo vet uit.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
En IRL suckte da... GTA SA vind ik nog altijd super goed! Ben aan't denken een PS3 te kopen voor GTA 5 , Gran Turismo 5 (nog altijd niet gespeeld :s ) en nog wat andere car-games :p
Heb gehoord van iemand die de game al speelt dat de gfx minder zijn dan op de filmpjes maar dat t ubervet is .
2 dagen en t is zover
Logisch ook, die filmpjes zullen niet gedraaid zijn op een PS3 of Xbox 360 hoor En dan alles nadien nog wat opblinken bij het monteren. Hopelijk raak ik uit mijn bed om half 10 dinsdag
Ik kende vroeger iemand die in een videotheek werkte die ook games verkocht en die hadden de games ook al een paar dagen eerder...gta IV had ik indertijd ook 2dagen eerder
Deze werkt in een speelgoedzaak en kreeg de kans om ze vroeger mee te mogen nemen, was wel enkel voor xbox want voor ps3 komen ze pas de laatste moment binnen....
Comment