Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Take-Two said that Rockstar was "making substantial progress" on GTA V, but wasn't prepared to announce a release date for the title. Could GTA V release on next-generation platforms?
Heb uit een daggeske verveling mijn PS1 uit de kast gehaald. GTAII nog eens opgestart. O-knopje werd toen nog veel gebruikt
GTA2
Man, daar heb ik ook veel tijd in gesleten... Godmode + alle wapens en tegen het leger. Of met de tank over auto's rijden in level 2.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Jup. En Mafia 1 is ook nog leuk, enkel jammer dat de gameplay redelijk kut is.
Vandaag nog maar is eventjes GTAIV als platinum gekocht, om de tijd te doden tot GTAV er eindelijk is.. Heb GTAIV ervoor al gehad op de Xbox360, maar wegens PS fan-boy nu op de PS3 gekocht
Ik heb ergens gelezen dat GTAV zou uitkomen rond April 2013, maar ik kan geen bevestiging vinden van deze datum ..
Ik vond het jammer dat er geen vliegtuigen en fietsen meer zaten in IV. In New York rijden ze toch ook met de fiets door Central Park enzo?
Mijn vice city was kapot net voor 4,99 gaan halen in game mania
Heb de VC ook op de pc gehad. was toen volop bezig met die auto's de modden totdat spel ervan crashte, E39 cabrio mercedes sl, porsches, chrysler 300C,...
iemand al een idee een lauch datum voor de nieuwe GTA?
Comment