Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wauw!

Comment

Dat vliegtuig

Rockstar is ons aan het pesten, zo vette ingame screens weergeven, zonder een releasedatum. Ik wil dat spel, NU!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
        Dat vliegtuig

Rockstar is ons aan het pesten, zo vette ingame screens weergeven, zonder een releasedatum. Ik wil dat spel, NU!
        Idem!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Zalig, GTA V vs GTA SA (Zelf gedaan of gegoogled kefkie?). Oh ik wil van die brug basejumpen, SA style.

Tijdens mijn zoektocht naar de release van F1 2012 en Fifa 13 op dit uitgekomen.

GameMania verwacht GTA V in het 4e kwartaal van 2012, binnenkort dus

Comment

dat tennis veld ben ik nooit tegengekomen in gta sa

Comment

Zalig, GTA V vs GTA SA (Zelf gedaan of gegoogled kefkie?). Oh ik wil van die brug basejumpen, SA style.

Tijdens mijn zoektocht naar de release van F1 2012 en Fifa 13 op dit uitgekomen.

zelf gegoogled

op fb is er een groep die regelmatig zo'n vergelijkingen maakt met de vorige GTA's en de nieuwe V
                BMW X5 45e

Comment

Lol ,geloof da maar nie ,eerder 2de of 3de kwartaal 2013
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

heb trouwens gisteren in san andreas een 100% complete gehaald
                    heb nu een hydra en een rhino aan het starthuis.
                    @ bairy.
                    dat tennisveld.

als je aan de buitenkant van de map van mount chilliad naar san fiero rijd dan buigt de weg af naar rechts vlak voor je san fiero zou binnenrijden waarna je door een tunnel rijd en je aan de autostuntshow uitkomt.
                    vlak boven de bocht. daar zie je 4 kleine groene rechthoekjes in een groene rechthoek.
                    dat zijn de tennisvelden.
                    er is hier een chainsaw te vinden en er staat vaak een comet ( porsche ) geparkeerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                      Lol ,geloof da maar nie ,eerder 2de of 3de kwartaal 2013
                      Dat weet ik wel, waarschijnlijk net voor de zomer. Zolang het maar niet kerst volgend jaar is.

Comment

Ik w8 wel op de pc versie ,die zal wss wel voor 2014 zijn lol.
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                          Ik w8 wel op de pc versie ,die zal wss wel voor 2014 zijn lol.
                          Sowieso, duurde bij de 4 al veel te lang. Een van de redenen waarom ik toch maar naar een console ben overgestapt.

Comment

Thanks timmie:p,

Je kent die map precies te goed

Gta SA, Heerlijk

Comment

idd , spijtig dat mijn ps2 zijn geest heeft gegeven en ik geen occassie vind tegen een schappelijke prijs
                              BMW X5 45e

Comment

idd , spijtig dat mijn ps2 zijn geest heeft gegeven en ik geen occassie vind tegen een schappelijke prijs
                                Pc? Lopen en rijden gaat wel niet zo vlot, maar je moet toch Sa vinden online

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                  Thanks timmie:p,

Je kent die map precies te goed

Gta SA, Heerlijk
                                  like I said, net 100% uitgespeeld
                                  als je trouwens de main story hebt uitgespeeld moet je eens in las venturas naar de airport gaan. en dan op het vliegveld voor de poort van de hangar gaan staan in de zuidoostelijke hoek.
                                  de deur zakt naar beneden en in die hangar zit een AT400. (een boeing) waarmee je kunt vliegen. is het grootste voertuig in het spel.

wie van jullie heeft trouwens hot coffee mod ?

Comment

Pc? Lopen en rijden gaat wel niet zo vlot, maar je moet toch Sa vinden online
                                    Mijn laptop is niet zo snel op dat spel op pc te laten draaien. heb dat al is geprobeerd

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                    like I said, net 100% uitgespeeld
                                    als je trouwens de main story hebt uitgespeeld moet je eens in las venturas naar de airport gaan. en dan op het vliegveld voor de poort van de hangar gaan staan in de zuidoostelijke hoek.
                                    de deur zakt naar beneden en in die hangar zit een AT400. (een boeing) waarmee je kunt vliegen. is het grootste voertuig in het spel.

wie van jullie heeft trouwens hot coffee mod ?

je moet geen 100% hebben om daar mee te vliegen hoor. Staat er vanaf het begin dat je op dat vliegveld kunt in de hangar.
                                    BMW X5 45e

Comment

Mijn laptop is niet zo snel op dat spel op pc te laten draaien. heb dat al is geprobeerd

je moet geen 100% hebben om daar mee te vliegen hoor. Staat er vanaf het begin dat je op dat vliegveld kunt in de hangar.
                                      Misschien te koop in PsStore? Al zal die wel ferm overpriced zijn dan

Comment

ik kan natuurlijk mijn san andreas voor computer altijd wel uitlenen aan mensen die geintresseerd zijn....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                          ik kan natuurlijk mijn san andreas voor computer altijd wel uitlenen aan mensen die geintresseerd zijn....
                                          Die heb ik zelf ook Net eens gekeken, SA is niet te koop in de PSstore Dus dan maar Pc installeren

Comment

Working...
                                          X