Wauw!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenDat vliegtuig
Rockstar is ons aan het pesten, zo vette ingame screens weergeven, zonder een releasedatum. Ik wil dat spel, NU!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Tijdens mijn zoektocht naar de release van F1 2012 en Fifa 13 op dit uitgekomen.
GameMania verwacht GTA V in het 4e kwartaal van 2012, binnenkort dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenZalig, GTA V vs GTA SA (Zelf gedaan of gegoogled kefkie?). Oh ik wil van die brug basejumpen, SA style.
Tijdens mijn zoektocht naar de release van F1 2012 en Fifa 13 op dit uitgekomen.
GameMania verwacht GTA V in het 4e kwartaal van 2012, binnenkort dus
op fb is er een groep die regelmatig zo'n vergelijkingen maakt met de vorige GTA's en de nieuwe VBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenGameMania verwacht GTA V in het 4e kwartaal van 2012, binnenkort dus2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
heb trouwens gisteren in san andreas een 100% complete gehaald
heb nu een hydra en een rhino aan het starthuis.
@ bairy.
dat tennisveld.
als je aan de buitenkant van de map van mount chilliad naar san fiero rijd dan buigt de weg af naar rechts vlak voor je san fiero zou binnenrijden waarna je door een tunnel rijd en je aan de autostuntshow uitkomt.
vlak boven de bocht. daar zie je 4 kleine groene rechthoekjes in een groene rechthoek.
dat zijn de tennisvelden.
er is hier een chainsaw te vinden en er staat vaak een comet ( porsche ) geparkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenLol ,geloof da maar nie ,eerder 2de of 3de kwartaal 2013
Comment
-
Ik w8 wel op de pc versie ,die zal wss wel voor 2014 zijn lol.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenIk w8 wel op de pc versie ,die zal wss wel voor 2014 zijn lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenidd , spijtig dat mijn ps2 zijn geest heeft gegeven en ik geen occassie vind tegen een schappelijke prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenThanks timmie:p,
Je kent die map precies te goed
Gta SA, Heerlijk
als je trouwens de main story hebt uitgespeeld moet je eens in las venturas naar de airport gaan. en dan op het vliegveld voor de poort van de hangar gaan staan in de zuidoostelijke hoek.
de deur zakt naar beneden en in die hangar zit een AT400. (een boeing) waarmee je kunt vliegen. is het grootste voertuig in het spel.
wie van jullie heeft trouwens hot coffee mod ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenPc? Lopen en rijden gaat wel niet zo vlot, maar je moet toch Sa vinden online
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenlike I said, net 100% uitgespeeld
als je trouwens de main story hebt uitgespeeld moet je eens in las venturas naar de airport gaan. en dan op het vliegveld voor de poort van de hangar gaan staan in de zuidoostelijke hoek.
de deur zakt naar beneden en in die hangar zit een AT400. (een boeing) waarmee je kunt vliegen. is het grootste voertuig in het spel.
wie van jullie heeft trouwens hot coffee mod ?
je moet geen 100% hebben om daar mee te vliegen hoor. Staat er vanaf het begin dat je op dat vliegveld kunt in de hangar.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMijn laptop is niet zo snel op dat spel op pc te laten draaien. heb dat al is geprobeerd
je moet geen 100% hebben om daar mee te vliegen hoor. Staat er vanaf het begin dat je op dat vliegveld kunt in de hangar.
Comment
-
ik kan natuurlijk mijn san andreas voor computer altijd wel uitlenen aan mensen die geintresseerd zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik kan natuurlijk mijn san andreas voor computer altijd wel uitlenen aan mensen die geintresseerd zijn....
Comment
Comment