Ik hoop dat ze die nog uitbrengen op de xbox360..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
Deze komt idd nog op PS3/Xbox360 ,er zijn al een tijdje preorders lopend, en niet iedereen heeft de middelen om al direct de nieuwe PS of Xbox te kopen bij lancering.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik had 'm eerst niet door, ik dacht dat het voor te lachen was en het spel de 17e maand van 2013 uitkwam.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Hopelijk komt ze nog uit op xbox 360, want met al dat nieuws dat de ronde gaat dat de nieuwe ps4 wordt voorgesteld op 20 feb, zou ik er niet van verschieten dat rock* wacht om hun nieuwe gta uit te brengen op het nieuwe platform.
Ik ga daar toch speciaal geen nieuwe console voor kopen.BMW X5 45e
Comment
-
Ik wel, eigenlijk ben ik nog tevreden over de graphics van de ps3 maar 1 van dees gaat hij toch de geest geven (2de ps3 al sinds release, HD stuk) , t gebeurt vaker en vaker dat mijn ps3 vastloopt, slecht teken
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk wel, eigenlijk ben ik nog tevreden over de graphics van de ps3 maar 1 van dees gaat hij toch de geest geven (2de ps3 al sinds release, HD stuk) , t gebeurt vaker en vaker dat mijn ps3 vastloopt, slecht teken
Comment
-
Dit bevestigd nog maar eens mijn vermoeden dat GTA V op de PS4 zal worden uitgebracht.
Bron = Het Laatste Nieuws
Oorspronkelijk geplaatst door HLN
Sony zal voor de start van de vakantieperiode van 2013 de nieuwe Playstation op de markt brengen. Dat melden Japanse media. Het apparaat krijgt waarschijnlijk de naam Playstation 4 en gaat rond de 320 euro kosten.Het zal de eerste nieuwe Playstation zijn sinds de lancering van de Playstation 3, zeven jaar geleden. Het ontwerp van de console zou geheel nieuw zijn, verbinding kunnen maken met andere apparaten, een touchscreen bevatten en toegang tot sociale media hebben. Waarschijnlijk zal Sony de nieuwe spelcomputer op 20 februari presenteren, tijdens een evenement van het bedrijf.
De markt voor spelcomputers en games beleeft momenteel een moeilijke periode. Nintendo liet in januari weten dat de verkoop van diens in november uitgebrachte Wii U tegenvalt. Het was de eerste keer in zes jaar tijd dat het Japanse bedrijf met een nieuwe spelcomputer kwam.
Sony Computer Entertainment (SCE) maakt vandaag haar financiële resultaten van april tot en met december 2012 bekend. Het Japanse fiscale boekjaar loopt tot en met 31 maart. In de eerste twee kwartalen verloor het bedrijf 368 miljoen euro, zo'n 5,7 procent minder dan in dezelfde periode in 2011. Met het vierde opeenvolgende verlies op rij ondergaat Sony een herstructureringsplan om de neergang een halt toe te roepen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDit bevestigd nog maar eens mijn vermoeden dat GTA V op de PS4 zal worden uitgebracht.
Bron = Het Laatste Nieuws
En een prijs van €320, daar kan ik mee leven
Comment
-
http://1985fm.com/news/2013/2/5/take-two-ceo-comments-on-gta-vs-dual-generation-release
Terwijl de next-gen consoles de huidige generatie in de nek hijgen komen er ondertussen nog wel aardig wat mooie en interessante games uit. Eén hiervan is natuurlijk Grand Theft Auto V, die in september dit jaar in de winkels moet gaan liggen. Maar wat nu als Sony of Microsoft dit jaar al met een nieuwe console aan komen zetten en stel deze zijn niet backwards compatible, wat dan?Take Two CEO Strauss Zelnick reageerde op de geruchten rondom een mogelijke dual-gen release, oftewel een GTA V voor de huidige generatie en er eentje voor de nieuwe. Aandeelhouders hebben namelijk argwaan dat wanneer de nieuwe consoles dit jaar uitkomen, en GTA V hier niet op te spelen valt, dat het allemaal wellicht niet zo winstgevend wordt als dat ze gehoopt hadden.Alhoewel de CEO een antwoord gaf op een mogelijke release op twee generaties was hij natuurlijk allesbehalve concreet, iets waar CEO’s en politici vaak enorm goed in zijn. Antwoord geven zonder daadwerkelijk iets te zeggen.Zo vertelde hij dat geen enkele gamer GTA V zal overslaan in de hoop dat er een betere versie komt in de nabije toekomst. Hij voegde eraan toe dat de game iedereen zal wegblazen en dat het dus vanaf september te koop zal zijn.Wachten voor een geoptimaliseerde versie zullen dus volgens hem niet veel gamers doen, maar hij sloot niet uit dat het wellicht gaat gebeuren. We zijn benieuwd of sommige van jullie het er voor over zouden hebben om te wachten op een next-gen release terwijl er een PS3-versie al in de winkels ligt, laat het ons even weten in de comments.“There is not one gamer who is going to sit out of GTA V hoping that something that is going to come along down the road that’s better. It’s going to blow everyone away, and it’s going to be in the market in September,” he said, when questioned whether there might be a “dual-generation launch” for the game due to the proximity of its release date to Sony and Microsoft’s presumed Fall console launches.”
BMW X5 45e
Comment
-
Hoop dat GTA5 ook uitkomt op PC (en dat de PC versie minder bugged zal zijn zoals GTA 4).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoop dat GTA5 ook uitkomt op PC (en dat de PC versie minder bugged zal zijn zoals GTA 4).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk wel, eigenlijk ben ik nog tevreden over de graphics van de ps3 maar 1 van dees gaat hij toch de geest geven (2de ps3 al sinds release, HD stuk) , t gebeurt vaker en vaker dat mijn ps3 vastloopt, slecht teken
Comment
-
Nee, ik had mijne 1ste gekocht op de releasedag(nacht) en is stukgegaan 1,5 jaar geleden HD kapot en alles kwijt. Heb gewoon een nieuwe moeten kopen, er was geen sprake van garantie
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenNee, ik had mijne 1ste gekocht op de releasedag(nacht) en is stukgegaan 1,5 jaar geleden HD kapot en alles kwijt. Heb gewoon een nieuwe moeten kopen, er was geen sprake van garantie
Comment
-
Ja, maar HDD koste 100 euro ofzo en nieuwe ps3 koste iets meer dus direct nieuwe gekocht, de eerste ps3's maakte ook veel geluid (koeler) de nieuw veel minder, was ook een redenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
Comment