Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grand Theft Auto V

http://www.rockstargames.com/

Eerste trailer wordt op 2/11 vrijgegeven

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Zalig! Hopelijk een mengeling van San Andreas en IV.

Comment

da werd hoogtijd

Comment

V van Vice city, I hope ...

Comment

Eentje om naar uit te kijken.

In tussentijd Saints Row the Third eens bezien ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
            V van Vice city, I hope ...

daar hoop ik ook op! back to the 80's ala miami vice style, was imo de zaligste gta

Comment

Bevat het:
              a) BMW's
              b) Porsche's
              c) alle voorgaande
              ?
              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Jaaaaaaaaa! Dit ga zo'n supergame worden, ik voel the vibe nu al tot hier.

De geruchten gaan dat het zich in Los Santos en omgeving zal afspelen, waar ook GTA III:SA zich afspeelt.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

GTA 4 heb ik nooit gekocht omdat ik toen geen xbox had, deze koop ik zeker wel!. Ik heb jaren San Andreas gespeeld, heerlijk gewoon. Graag veel variatie in deze map zoals dat ook was bij SA. Enkel stad is niet zo tof, al was Vice city ook wel bom

Comment

Hmm, ik vrees dat ik me dan best een nieuwe pc zal moeten aanschaffen.
                    Nood breekt wet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                      Hmm, ik vrees dat ik me dan best een nieuwe pc zal moeten aanschaffen.
                      Nood breekt wet!
                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

't Ziet er weer zalig uit.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Graphics lijken erg op IV/zijn hetzelfde maar dat boeit me niet echt want ik vond dat goeie gfx. Ook een paar vliegtuigen gezien dus ik hoop dat je weer zal kunnen vliegen daarmee zoals in SA!

Dacht eerst dat het Vice City zou zien door de muziek, maar toen zag ik 'Los nog iets' en 'Vinewood', dus 't zal zich in ieder geval al in Los Santos (Los Angeles) gaan afspelen.

Ik had al een vermoeden dat het weer SA/Los Santos ging worden aan de stijl van de 'V + Five' te zien (nogal gangster-achtig lettertype).

Mijn videokaart is ook al een maandje of 2 buiten strijd dus ga me ook een nieuwe moeten kopen, die GTA5 zeker aankan.
                        Last edited by Ian; 02/11/2011, 18:52.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Zalig

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Mijn videokaart is ook al een maandje of 2 buiten strijd dus ga me ook een nieuwe moeten kopen, die GTA5 zeker aankan.
                          ATI 6970 2gig hier ,dus dat zal wel lukken

Comment

nice

Comment

Supervet!
                              There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

kan het ni zien, ma ben super benieuwd

Comment

Looking good!!
                                  2008 Mercedes Viano
                                  2012 Citroen DS3

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

De release staat nog niet vast, 31/12/11 is slechts een gerucht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        't Ziet er weer zalig uit.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Graphics lijken erg op IV/zijn hetzelfde maar dat boeit me niet echt want ik vond dat goeie gfx. Ook een paar vliegtuigen gezien dus ik hoop dat je weer zal kunnen vliegen daarmee zoals in SA!

Dacht eerst dat het Vice City zou zien door de muziek, maar toen zag ik 'Los nog iets' en 'Vinewood', dus 't zal zich in ieder geval al in Los Santos (Los Angeles) gaan afspelen.

Ik had al een vermoeden dat het weer SA/Los Santos ging worden aan de stijl van de 'V + Five' te zien (nogal gangster-achtig lettertype).

Is het niet die gast van Vice City die naar Los Santos verhuist?

Comment

Working...
                                        X