Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ge moet de GameInformer eens opzoeken op google (de laatste). 18 pages special over GTA V, enorm toffe nieuwtjes ook!
Er komen drie hoofdpersonages, de spelwereld zal groter zijn dan GTA IV, GTA San Andreas & Red Dead Redemption samen (!!), stadsfietsen, mountainbikes, bmx, ATV, dirtbikes, auto's, trucks, jetski's, boten, vliegtuigen, er zit een militaire basis in de game (met het nodige militaire materiaal), je gaat kunnen diepzeeduiken (bodem oceaan zal niet meer 'leeg' zijn), meer wapens dan ooit, enorme variëteit aan side-missions, ...
Snap eigenlijk niet dat IV kleiner was dan San Andreas, maar dat GTA5 dan groter zal zijn dan IV, SA en RDR.
Nuja, de gfx zijn wel hetzelfde als in IV. Niet dat ze daar slecht waren maar het kan wel beter vind ik gezien ze 'Next gen' consoles zo gehyped hebben indertijd. Al vind ik gameplay natuurlijk belangrijker dan graphics. Echter wil ik nog niet te veel gaan dromen over 'de vele nieuwe opties' want meestal is dat toch veel minder spectaculair als je het dan uiteindelijk speelt.
Trailer 2 ziet er wel vet uit. Honden. Neem aan dat dat de 3 playable characters zullen zijn? Jammergenoeg geen vrouw. :/
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Meet Trevor Phillips, the unhinged, unpredictable, psychopathic career criminal and drug addict that you will play as one of the three main protagonists in Grand Theft Auto V this spring.
Comment