Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iedereen nu al voorbestellen en dan BAM....alleen verkrijgbaar op ps4 ik koop alleen nieuwe ps4 voor CoD...? en GT6 en Xbox voor forza 5!!! De rest is bucht, imo!!! Gta's zijn wel verplichte games die ge moet gespeeld hebben!
Als je een spel op ps3 koopt zou je een copie van datzelfde spel online kunnen downloaden op de ps store (of hoe dat dat ook gaat noemen bij de ps4) voor je ps4 en je ps vita.
Keerszijde is wel dat je allicht voor de duurste zult moeten betalen.
Dus zullen de games waarschijnlijk blijven komen voor de ps3 en zijn al die geruchten mss toch waar dat gt6 enz op de ps3 komen.
Met de komst van de PlayStation Vita besloot Sony om de verkoop van games te stimuleren door te stellen dat je één exemplaar moest kopen en dat je tegelijkertijd ook een exemplaar kreeg voor het andere platform. Kocht je dus een spel op PlayStation 3, dan kreeg je hetzelfde spel ook voor PS Vita.
Ik meen mij te herinneren dat er enkele games in het begin voor beide PSen beschikbaar waren? Zowel op de 2 als de 3... Maar ja, het is al zo lang geleden
Ook net gezien, 't ziet er echt epic uit! San Andreas heruitgevonden. Al hoop ik dat het niet té ingewikkeld gaat zijn. Dat bezighouden met kopen van gebouwen en opzetten van handeltjes etc. vond ik niet echt leuk in Vice City en Vice City Stories.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Grand Theft Auto V and GTA Online — now upgraded for PlayStation 5 and Xbox Series X|S with stunning visuals, faster loading, and more — delivering the action-packed, blockbuster Story Mode adventure and the dynamic, ever-evolving online world of GTA...
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Ik kan al niet meer wachten. 17 september release, dan heb ik 5 dagen om hem helemaal uit te spelen. Daarna weer naar school. Zal niet lukken, ga wat lessen moeten skippen denk ik.
Comment