Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Gayboy Thomas en Pol De Tremmerie over GTA V:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...TA5_ReyersLaat
    Ik heb het gesprek in Hautekiete gevolgd, typisch paniekaanval zoals iedere keer.

Comment

• Net uitgespeeld, dik spel!

Iemand een idee hoe ik aan 150 miljoen geraak voor die golfclub?

Comment

• Op de beurs spelen.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Dan moete toch op voorhand weten welke aandeel sterk gaat stijgen? l

Comment

• Kunt ge in de hand werken
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Kon je, met die missie's na die gespeeld te hebben lukt dat niet

Comment

• De BAWSAQ is al ruim een dag niet werkend helaas.

Heb van 30 ruim 500 miljoen gemaakt met Pißwasser aandelen.
                Het aandeel stijgt nog steeds dus stap maar in.
                Je kunt het volledig zonder risico doen door een tweede save-file aan te maken.

Hier kun je het online in de gaten houden:
                www.gtavstocks.com
                Er zijn ook apps voor op je smartphone.
                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Ben het een beetje beu nu na 50uren! Kwil eens online kunne spelen....

Comment

• Heb het verhaal sinds gisteren ook uitgespeeld
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Ik heb hier 45% ongeveer. De heist op die transport van de overheid is net gedaan. Daarna nog een missie van Solomon gedaan.

Echt een zalig spel alleen heb ik op dit moment te weinig geld, ik kan geen garage kopen om meer auto's in te steken die ik wil tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Ik heb hier 45% ongeveer. De heist op die transport van de overheid is net gedaan. Daarna nog een missie van Solomon gedaan.

Echt een zalig spel alleen heb ik op dit moment te weinig geld, ik kan geen garage kopen om meer auto's in te steken die ik wil tunen
                        In de verhaallijn kan je spijtig genoeg geen garages bijkopen. Elke hoofdrolspeler heeft 1 huis met garage en dan nog een garage in de stad. In totaal kan je zo dus 6 extra voertuigen bijhouden. De oude truck om van een 4 voertuigen in een garage voor 2 te zetten werkt ook niet meer, of toch bij mij niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Dan moete toch op voorhand weten welke aandeel sterk gaat stijgen? l
                          Eens je het spel hebt uitgespeeld heb je véél geld, dus gebruik het geld bij Lester zijn Assassination missies. Lester zal wel 'zeggen' waar je geld moet inpompen. Ik heb het zelf nog niet gedaan, omdat ik veel te veel op GTA Online zit, echt een zalig spel :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                            Eens je het spel hebt uitgespeeld heb je véél geld, dus gebruik het geld bij Lester zijn Assassination missies. Lester zal wel 'zeggen' waar je geld moet inpompen. Ik heb het zelf nog niet gedaan, omdat ik veel te veel op GTA Online zit, echt een zalig spel :-)

Ik heb die tijdens het verhaal al uitgespeeld..0. beetje dom van me, maar ja

Comment

• (HAL) Hawk And Little aandeel stijgt momenteel als een gek.
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Ik heb die tijdens het verhaal al uitgespeeld..0. beetje dom van me, maar ja
                                Ik had dat ook al gedaan, echt een probleem dan om veel geld bij elkaar te halen

Comment

• Zo danig een probleem dat ik GTA al een paar dagen aan de kant laat liggen. De interesse is een beetje zoek

Comment

• Is er hier ook volk dat AMPER online kan game? Zent beetje muug aant worden :-/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                      Ik had dat ook al gedaan, echt een probleem dan om veel geld bij elkaar te halen
                                      Niet als je een money glitch ontdekt hebt...
                                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Vertel, ik ben 1 en al oor (oog)
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                          Niet als je een money glitch ontdekt hebt...
                                          On of offline?

Comment

Working...
                                          X