Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
De BAWSAQ is al ruim een dag niet werkend helaas.
Heb van 30 ruim 500 miljoen gemaakt met Pißwasser aandelen.
Het aandeel stijgt nog steeds dus stap maar in.
Je kunt het volledig zonder risico doen door een tweede save-file aan te maken.
Hier kun je het online in de gaten houden:
www.gtavstocks.com
Er zijn ook apps voor op je smartphone.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Heb het verhaal sinds gisteren ook uitgespeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb hier 45% ongeveer. De heist op die transport van de overheid is net gedaan. Daarna nog een missie van Solomon gedaan.
Echt een zalig spel alleen heb ik op dit moment te weinig geld, ik kan geen garage kopen om meer auto's in te steken die ik wil tunen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDan moete toch op voorhand weten welke aandeel sterk gaat stijgen? l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenEens je het spel hebt uitgespeeld heb je véél geld, dus gebruik het geld bij Lester zijn Assassination missies. Lester zal wel 'zeggen' waar je geld moet inpompen. Ik heb het zelf nog niet gedaan, omdat ik veel te veel op GTA Online zit, echt een zalig spel :-)
Ik heb die tijdens het verhaal al uitgespeeld..0. beetje dom van me, maar ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb die tijdens het verhaal al uitgespeeld..0. beetje dom van me, maar ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenIk had dat ook al gedaan, echt een probleem dan om veel geld bij elkaar te halenAlfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenNiet als je een money glitch ontdekt hebt...
Comment
Comment