Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke playstation kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• welke playstation kopen?

Ik ben van plan om een Playstation III te kopen. Nu valt het mij op dat je ze tegenwoordig overal wel in aanbiedingen tegenkomt. Ik zou graag het spel GT5 hebben en 2 controllers.
    In deze combinatie kom je ze quasi overal wel tegen.

Maar wat doe ik nu het beste?
    - Komt er spoedig een PS4 uit waardoor ik beter nog even wacht? Als ik eentje koop is het immers de bedoeling om er toch wel lang met de spelen.
    - Je vindt consoles met 160GB en 320GB. Is 160 voldoende of te nipt?
    - Is GT5 nog steeds actueel of komt er spoedig GT6 uit waardoor ik beter alles apart koop?

Heb net in een boekje de complete set voor 285 euro gevonden. Is dat een scherpe prijs of kan ik elders nog beter kopen?

Ben eigenlijk een leek dus alle info is welkom .
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    Ik ben van plan om een Playstation III te kopen. Nu valt het mij op dat je ze tegenwoordig overal wel in aanbiedingen tegenkomt. Ik zou graag het spel GT5 hebben en 2 controllers.
    In deze combinatie kom je ze quasi overal wel tegen.

Maar wat doe ik nu het beste?
    - Komt er spoedig een PS4 uit waardoor ik beter nog even wacht? Als ik eentje koop is het immers de bedoeling om er toch wel lang met de spelen.
    - Is GT5 nog steeds actueel of komt er spoedig GT6 uit waardoor ik beter alles apart koop?

Heb net in een boekje de complete set voor 285 euro gevonden. Is dat een scherpe prijs of kan ik elders nog beter kopen?

Ben eigenlijk een leek dus alle info is welkom .
    PS4 zal de eerste 2 jaar volgens mij zeker niet uitkomen.
    160 GB, is voor mij persoonlijk voldoende, maar als je hem in een set koopt, is het mestaal een 320 GB en is sowieso goedkoper dan alles apart te kopen. De prijzen zijn normaal ook overal hetzelfde
    GT5 is zeker nog actueel, krijgt regelmatig update's! GT6 zal nog heel lang duren (gemakkelijk 4 jaar).
    Met GT5 zou ik wel een stuurtje aanraden!
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Ik denk dat die wel nog een paar jaar op zich zal laten wachten

Is te zien hoeveel games je gaat kopen natuurlijk, maar ik ben bv 2 jaar rond gekomen met m'n 20gb versie

GT5 kopen, worden nog regelmatig updates uitgebracht en GT6 zal (PD kennende) ook wel nog een "tijdje" op zich laten wachten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
        PS4 zal de eerste 2 jaar volgens mij zeker niet uitkomen.
        160 GB, is voor mij persoonlijk voldoende, maar als je hem in een set koopt, is het mestaal een 320 GB en is sowieso goedkoper dan alles apart te kopen. De prijzen zijn normaal ook overal hetzelfde
        GT5 is zeker nog actueel, krijgt regelmatig update's! GT6 zal nog heel lang duren (gemakkelijk 4 jaar).
        Met GT5 zou ik wel een stuurtje aanraden!
        Volledig mee eens.
        Ik vind dat toch een zeer scherpe prijs. Kan hem niet meteen goedkoper vinden.

Comment

ne zwarte is geen afdoend antwoord zeker ??

qua grootte van HDD hangt het ervan af hoeveel games je gelijktijdig speelt en dus geïnstalleerd hebt (als het uitgespeeld is, verwjider ik ze terug) behalve de via de PS store aangekochte zever, die moet je laten staan.

ik heb 60Gb en dat is ruim voldoende, maar ik speel meestal slechts 1 game op een moment tot het uit is, op de PS store koop ik gewoon niks, dus 160Gb zal zowiezo al wel voldoende zijn hoor.

GT5 is nog maar net uit en heeft waanzinnig lang geduurd om het te maken, dus een GT6 zal zeker nog heel lang duren.

PS4... geen idee, zoals gezegd, wschl een jaar of 2 nog zeker, dan gaan we stilaan naar de 10 jaar voor een PS3 als ik me niet vergis ??
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Goh, ik zou eigenlijk alleen maar GT5 willen spelen . Is het zo een groot verschil in racen met een controller en een stuur? Kan je bijvoorbeeld het stuur en één gewone controller combineren om samen te racen? Dat werkt dan via een split window of hoe moet ik dat zien? Hoeveel kost zo een stuur? Zijn dat ook allemaal standaardprijzen of is het écht kwestie van vergelijken? Zijn dat breekbare dingen of is dat echt wel degelijk gerief? Is dat gelijkaardig aan een stuur zoals je vroeger had op een pc om te racen? Ik had er ooit eentje van microsoft met pedalen... ligt nog ergens... Maar dat kan ik wellicht daar niet voor gebruiken. Nadeel van een stuur lijkt me ook dat je het ergens op moet kunnen monteren, niet? De pc staat op een bureautafel, dus dat gaat... Maar de tv niet...

Zijn er nog andere leuke spelletjes om te racen? Ik race graag zo realistisch mogelijk genre need for speed Porsche vroeger. Al die andere toestanden interesseren me eigenlijk niet . Is het een idee om spelletjes in occassie te kopen of koop je dan miserie van een ander over? Gaan spelletjes makkelijk kapot... Ik neem aan dat je in occassie immers koopjes kan doen? Wat is een realistische prijs voor een occassie spel trouwens??

Als er nog andere aanraders zijn buiten racespelletjes mag je het altijd laten weten. Iets in het genre van een realistisch game waarbij je gebouwen moet binnendringen om missies te doen? Iets waarbij je niet enkel moet schieten maar ook nog een weg moet zoeken ed. Vreoger had ik zoiets op pc ook maar ken de naam absoluut niet meer... Doe je dat nog altijd met zo een controller of heb je dan een joystick nodig?

Een spel genre super mario land is ook altijd leuk... speelde ik vroeger op de gameboy . Maar dat is van de concurrent zeker

jullie merken het hé, ik ken er niks van

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Goh, ik zou eigenlijk alleen maar GT5 willen spelen . Is het zo een groot verschil in racen met een controller en een stuur?

Sommigen zweren bij een stuur, anderen kunnen zich perfect vinden in een controller. Het hangt ook van de game af. Zo heb je GT's grote concurrent Forza op de Xbox: ik vind de controller van de Xbox beter voor racegames dan die van de PS(3). Probeer het. Het is vooral persoonlijk. Een stuur laat altijd wel fijnere inputs toe.

Kan je bijvoorbeeld het stuur en één gewone controller combineren om samen te racen?

Bij GT4 ging dat wel, ik vermoed bij GT5 ook.

Dat werkt dan via een split window of hoe moet ik dat zien?

Dit heb ik moeten opzoeken. Het gaat dus inderdaad via een splitscreen bij GT5. Let wel: niet alle games laten dit toe, bij sommigen is het via online te doen (en dan heb je twee TV's/consoles/games nodig). GT5 dus niet, het lukt gewoon op 1 TV.

Hoeveel kost zo een stuur? Zijn dat ook allemaal standaardprijzen of is het écht kwestie van vergelijken?

Ik ben geen sturenexpert, maar er zitten er hier wel. Je kan plastieken prul kopen van 50 euro, en je kan full monty gaan met zetel en al en meer dan 1000 euro uitgeven. Ik denk dat de gulden middenweg the way to go is.

Zijn dat breekbare dingen of is dat echt wel degelijk gerief?

Hangt nauw samen met de prijs, denk ik zo...

Is dat gelijkaardig aan een stuur zoals je vroeger had op een pc om te racen? Ik had er ooit eentje van microsoft met pedalen... ligt nog ergens... Maar dat kan ik wellicht daar niet voor gebruiken. Nadeel van een stuur lijkt me ook dat je het ergens op moet kunnen monteren, niet? De pc staat op een bureautafel, dus dat gaat... Maar de tv niet...

Alle sturen moeten ergens op gemonteerd worden, tenzij je zo'n schootstuur koopt maar dat zou ik niet aanraden. Geen idee op een stuur van Microsoft zal werken op PS3.

Zijn er nog andere leuke spelletjes om te racen? Ik race graag zo realistisch mogelijk genre need for speed Porsche vroeger.

Veel hangt af van je voorkeur. Er zijn redelijk wat racers op PS3 (Need For Speed serie, MotoGP, Superbike SBK, F1-reeks, ...). De ene al realistischer dan de andere, aan jou om er reviews van op te zoeken. Ook youtubefilmpjes kunnen leerrijk zijn!

Al die andere toestanden interesseren me eigenlijk niet .

Wat niet is kan nog komen, hé. Geen voetbal- of sportliefhebber? Avonturengames? Puzzelgames?

Is het een idee om spelletjes in occassie te kopen of koop je dan miserie van een ander over? Gaan spelletjes makkelijk kapot... Ik neem aan dat je in occassie immers koopjes kan doen? Wat is een realistische prijs voor een occassie spel trouwens??

Zeker geen dom idee. Ik kocht vroeger 90% tweedehands. Enkel de absolute topgames wou ik meteen nieuw. Tegenwoordig kan ik dat minder en minder: veel gameproducers steken codes bij hun game, voor extra content die je dan maar één keer kan gebruiken. Zo kan het zijn dat je bijvoorbeeld bepaalde wagens niet kan hebben als je de code niet hebt. Ook voegen veel producers een code toe om online te kunnen spelen. Zoals bijvoorbeeld FIFA (voetbalspel): koop je dat tweedehands, en wil je online zonder code? Dan kan je ergens €10 betalen voor een nieuwe code. Uitkijken WAT je dus koopt, doe research.

Veel mensen, waaronder ik, hebben games die 1x in de console gestoken zijn, uitgespeeld zijn en dan opnieuw in het doosje en in de kast beland zijn. Die zijn dus in nieuwstaat. Als het oude spelletjes zijn, tik je ze vaak op de kop voor 5-15 euro, nieuwere lukken tussen 30-50 euro, de allernieuwste verkopen vaak aan quasi-nieuwprijs. Zaken als collectors editions, limited editions en ongebruikte codes drijven de prijs natuurlijk op.

Een gouden tip: veel zaakjes zijn te doen op www.thehut.com, www.play.com, www.bol.com, ... Zeker vergelijken op dat gebied! Tweedehands is niet altijd het voordeligst!

Als er nog andere aanraders zijn buiten racespelletjes mag je het altijd laten weten. Iets in het genre van een realistisch game waarbij je gebouwen moet binnendringen om missies te doen? Iets waarbij je niet enkel moet schieten maar ook nog een weg moet zoeken ed. Vreoger had ik zoiets op pc ook maar ken de naam absoluut niet meer... Doe je dat nog altijd met zo een controller of heb je dan een joystick nodig?

Voor zogenaamde 'adventure/roaming' games vind ik de PS3 dan net weer een geweldige controller hebben (is weer persoonlijk natuurlijk). Er zijn zoveel fantastische games... Metal Gear Solid reeks, Heavy Rain, Call Of Duty, Battlefield, Ace Combat, GTA IV & binnenkort V, Red Dead Redemption, LA Noire, ... Oneindig, dus. Vele van die games zal je voor een prikje kunnen vinden.

Check www.gamespot voor goede reviews (wel in't Engels), check Youtube voor filmpjes van de gameplay.

Een spel genre super mario land is ook altijd leuk... speelde ik vroeger op de gameboy . Maar dat is van de concurrent zeker

Ja, Nintendo Wat je ruimer bedoeld, zijn platformers. Rayman, Super Mario, Sonic The Hedgehog, Alex The Kidd, ...

jullie merken het hé, ik ken er niks van

Antwoorden in de quote, Beemer!
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ahaaaaah super!! Morgen is effe bij Happyland binnenspringen voor de console en nadien zet ik hier wel een lijst van spelletjes ik overweeg te kopen. Dan moeten jullie maar zeggen of er al dan niet codes bij zijn of het spel de moeite is. Dan weet ik of ik al dan niet in occassie kan kopen. Momenteel is het toch vooral GT5 wat me interesseert. Maar zo een stuur zal er wellicht niet komen dan ivm het monteren. Voor de rest ken ik er echt niks van. Zal het allemaal op het gemakje moeten leren kennen . Maar een joystick lijkt me toch handig voor shootgames denk ik.

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Deel I is gelukt. Playstation is gekocht. Maar euhm die kabelkes zijn wel EXTREEM kort van die controllers . Ik ga niet op 1 meter van mijne tv zitten spelen hé . Ik zou wel graag in mijne zetel zitten. Kga proberen het op te lossen via een usb poort met een verlengstuk... Allé, als dan niet alles begint te flippen natuurlijk.

Btw, heb een spel gevonden dat ik vroeger, lang lang geleden speelde op pc... Kent er iemand DRIVER? Nog steeds een goed spel of hopeloos verouderd ondertussen?

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Deel I is gelukt. Playstation is gekocht. Maar euhm die kabelkes zijn wel EXTREEM kort van die controllers . Ik ga niet op 1 meter van mijne tv zitten spelen hé . Ik zou wel graag in mijne zetel zitten. Kga proberen het op te lossen via een usb poort met een verlengstuk... Allé, als dan niet alles begint te flippen natuurlijk.
                    Die kabeltjes zijn om op te laden hé
                    Eens die controller geladen is, kabelke eruit en draadloos gamen

En ik zou een stuur aanraden, het is een investering, maar het plezier tov een gewone controller is zoveel male groter. Ik speel nu al een aantal jaar met een G25 en zou die voor geen geld meer willen ruilen voor een controller .

Comment

Ah serieus . Heb gisteren heel de avond met de draad ingeplugd geraced. Wat kost zo een G25?

Het spel dat ik vroeger altijd speelde op pc was "return to castle wolfenstein". Bestaat dat ook op PS3? En is dat nog steeds een topper of ondertussen hopeloos achterhaald. Heb je dan nog altijd zo een controller nodig of moet je dan een revolver of weet ik wat kopen om te spelen?

Hebben jullie allemaal een HDMI kabel? Is dat nodig? Mijn tv is eigenlijk een oud krak (7 jaar oud)... Zou ik er dan wel voordeel uit halen? Als ik race valt het ook op dat ik telkens een zwart band bovenaan en onderaan heb.

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Als stuur kan ik het officiele Driving Force GT aanraden. Vind ge al voor minder dan 100€ en is zeer deftig. Enigste nadeel misschien is dat het zonder koppelingspedaal is maar je kan wel schakelen met knoppen achteraan het stuur of een soort tiptronic gemonteerd naast het stuur. Voordeel van dit stuur is dat je met de knoppen tijdens het racen de TCS ed kan aanpassen zonder naar het menu te moeten gaan.

Return To Castle Wolfenstein bestaat uiteraard niet op een PS3 maar Wolfenstein wel maar dit is geen aanrader.
                        Games zijn natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar als je een shooter wilt voor de singleplayer kan ik wel de Resistance reeks en Killzone aanraden. Online Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3 en de Call Of Duty reeks.
                        Op console speel je deze met de controller maar voor Killzone 3 kan je wel de Move gun kopen maar schijnt niet zo simpel te zijn.

Een tv van 7 jaar oud heeft waarschijnlijk nog geen HDMI poort. Tijd voor een upgrade dus want ik denk dat je bijna letterlijk achterover zult vallen als je het verschil in kwaliteit zult zien
                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                        Audi S3 '02 sold => topic
                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Btw, heb een spel gevonden dat ik vroeger, lang lang geleden speelde op pc... Kent er iemand DRIVER? Nog steeds een goed spel of hopeloos verouderd ondertussen?
                          Driver San Fransisco is onlangs uitgekomen op PS3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten
                            Als stuur kan ik het officiele Driving Force GT aanraden. Vind ge al voor minder dan 100€ en is zeer deftig. Enigste nadeel misschien is dat het zonder koppelingspedaal is maar je kan wel schakelen met knoppen achteraan het stuur of een soort tiptronic gemonteerd naast het stuur. Voordeel van dit stuur is dat je met de knoppen tijdens het racen de TCS ed kan aanpassen zonder naar het menu te moeten gaan.

Return To Castle Wolfenstein bestaat uiteraard niet op een PS3 maar Wolfenstein wel maar dit is geen aanrader.
                            Games zijn natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar als je een shooter wilt voor de singleplayer kan ik wel de Resistance reeks en Killzone aanraden. Online Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3 en de Call Of Duty reeks.
                            Op console speel je deze met de controller maar voor Killzone 3 kan je wel de Move gun kopen maar schijnt niet zo simpel te zijn.

Een tv van 7 jaar oud heeft waarschijnlijk nog geen HDMI poort. Tijd voor een upgrade dus want ik denk dat je bijna letterlijk achterover zult vallen als je het verschil in kwaliteit zult zien
                            Maar om dat stuur aan te koppelen heb ik weer een tafel nodig? Dan lukt het niet want ik zo vanuit de zetel moeten spelen.

Ik zou graag geen gewoon shooting game hebben maar eerder iets in het genre van Wolfenstein. Ik weet al niet meer exact hoe het ging maar je moest allerlei missies doen, je zat dan in een gebouw, dan in een bos,... Het ging er ook wat strategisch aan toe. Niet gewoon afknallen maar je moest ook je weg zoeken ed. Ik zou ook iets willen wat realistisch getekend is. Mss heb je een goede aanbeveling als ik zeg, de need for speed porsche van de shooting games. Ik hecht enorm veel belang aan een spel dat deftig is en op een hoog niveau zit. Bij need for speed was de handeling in de tijd superieur. Ik weet niet op welke vlakken je een shooting game zo naar een hoger niveau kan krijgen. De titels die je opnoemt ken ik niet dus ja .

Goh ja, de tv moet wel eens vervangen worden al speelt hij eigenlijk nog goed. En met alle verbouwingen die bezig zijn, is dit eigenlijk geen topprioriteit. Het valt me wel op dat ik niet op de spelcomputer kan spelen en kort erna de tv terug kan opzetten. Ik heb digitale tv van belgacom en als ik die digicorder niet uittrek, dan trilt mijn beeld bij het spelen op de spelconsole. Met de digicorder uitgetrokken werkt de ps perfect. Nadeel is dat het telkens erg lang duurt voordat ik terug tv kan kijken omdat die digicorder veel tijd nodig heeft om op te starten. Hebben er nog mensen dit probleem? Hoe kan je dit oplossen?

Is driver een goed spel of een beetje belachelijk?

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Niet noodzakelijk. Er bestaan ook supports voor ze op te bevestigen zoals dit bv : http://www.wheelstandpro.com/products

Killzone 2 en 3 zullen je dan wel bevallen denk ik. Deze zijn strategisch en realistisch getekend. Resistance ook wel maar daar vecht je tegen aliens en kan je ook alien wapens gebruiken.

Is je ps3 met rood, geel, wit aangesloten? Anders koop je een een component kabel, die geeft ook nog eens mooier beeld en moet je niet telkens switchen.

Persoonlijk is Driver niet echt mijn genre maar ik denk niet dat het een slecht spel is.

Comment

Games die je mss kunt overwegen om aan te schaffen

Call of Duty : Modern Warfare 3

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Fifa 12

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Battlefield 3

+ YouTube Video

Geen slechte webwinkel. Je kan thuis laten leveren of afhalen in de winkel in Antwerpen.

Hetgeen je ook nog moet doen is je registreren op het PlayStation Network alleen is er momenteel een probleem met de website. Iemand een idee wanneer dit verholpen is. Ik moet voor mijn zoon ook nog een account aanmaken.
                                Last edited by McClane; 31/10/2011, 12:30.
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

@Mcclane,

de webwinkel die je opgeeft is wel aan de dure kant hoor... als je een beetje uitkoopt koop je bepaalde spellen voor 30 euro en minder (vb infamous 2 met controller voor 55 Euro bij bart smit, hier 99 euro)

ik volg je volledig ivm battlefield en COD => staan ook op mijn verlanglijst.
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Momenteel zijn de beste/goedkoopste online shops amazon.co.uk en shopto.net

Comment

Bedoel je soms Tom Clancy's Splinter Cell?

+ YouTube Video

Paar jaar geleden ook nog Splinter Cell: Pandora Tomorrow en SC Chaos Theory gespeeld op PC, leuke stealth games.

Ik vrees dat dat hopeloos verouderd is idd. Reeds van 1999 (pc versie 2000).

Het spel dat ik vroeger altijd speelde op pc was "return to castle wolfenstein". Bestaat dat ook op PS3? En is dat nog steeds een topper of ondertussen hopeloos achterhaald.
                                      RTCW is ook al een paar jaar oud (10 jaar intussen). Het bestaat ook op PS2 maar is niet speelbaar op (nieuwe) PS3's. Het gratis te downloaden 'Wolfenstein: Enemy Territory' (het vervolg op RTCW) wordt wel nog gespeeld maar is ook al 8 jaar oud.

Daarop kwam dan weer een vervolg, Enemy Territyory: Quake Wars, in 2007. Dit spel bestaat ook op PS3.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Net zoals beemer heb ik (vorig jaar) een PS3 met 160gb gekocht en GT5.
                                        Daarnaast heb ik Mafia 2, Rainbow Six Vegas 2 en Little Big Planet 2 gekocht.
                                        - Mafia 2: tof spel, een deel free roam, een deel rijden, een deel schieten en alles met een mooi verhaal. Zeker een aanrader als je fan bent van het genre (veel filmpjes op youtube te vinden, alsook wikia pagina)

- Vegas 2: stealth game dat je zelfs coop kan spelen. Afwisselende campaign, waarbij je soms met je team, soms alleen op pad moet. Ik heb het op mijn gemak uitgespeeld en het is echt wel bevredigend telkens je de missie uitspeelt. Je kan kiezen voor de iets agressievere aanpak of meer stealth (sniper en silencers gebruiken)

- Little Big Planet 2: dit moet je eigenlijk met 2 spelen (één scherm) is echt tof met alle soorten hindernissen enz..

Ik ben ook aan het denken om wat games bij te kopen en dan heb ik vooral LA Noire en Red Dead Redemption in gedachten:

- LA Noire: je moet allemaal misdrijven oplossen als agent (ernaar toe rijden, onderzoek uitvoeren enz..) in de jaren 50 en 60.

- Red Dead Redemption: binnenkort komt er hier een GOTY Edition van uit waar je RDD en de expansion Undead Nightmare én alle download content als één geheel samen hebt voor en schappelijke prijs (ik dacht 40$). Ziet er mij ook een toffe game uit.

Verder staat er ook Resistance 3 op mijn shortlist

Comment

Working...
                                        X