Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3D

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 3D

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe tv en vroeg me af een 3D-tv de investering waard is. Heeft er iemand ervaring met 3D-tv's? Biedt het echt een meerwaarde? Valt de beeldkwaliteit tegen door de 3D?

Maat van mij heeft zo'n 3D tv. Ik persoonlijk zou m'n geld er niet aanhangen, vond het eerlijkgezegd maar zwakjes.

Comment

Wij hebben ook een 3D (Samsung)
      En persoonlijk vinden wij er niets aan hier thuis.. Er zaten 2 brillen bij, maar die zijn hier enkel is opgezet om te zien wat het was..
      Wij wouden het ook nooit kopen eigenlijk. Maar aangezien bijna elke moderne TV het wel heeft kunnen we het niet vermijden denk ik..

Comment

WTF heeft dat nu met auto's te maken.

MOD's doe jullie werk en zwier dit hier toch af, straks komen dochters en schoonmoeders raad vragen welk type stofzuiger/kruimeldief/broodrooster ze best kopen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
          WTF heeft dat nu met auto's te maken.

MOD's doe jullie werk en zwier dit hier toch af, straks komen dochters en schoonmoeders raad vragen welk type stofzuiger/kruimeldief/broodrooster ze best kopen....
          +1 nondedju jonguh!

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
            X