Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NFS: The Run

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• NFS: The Run

Need for Speed: The Run

Al enkele weken uit, net eens geprobeerd.

Conclusie: nen dikken BBD... Brol,Belachelijk en Dom.... Afvoeren dat spel volgende keer beter EA!

Heb er ook nog niet veel goeds van gehoord. Ik heb de trailer gedownload, deze week ga ik het eens proberen...

Comment

Ik vind het eigenlijk een cool spel, brainless knallen in coole auto's

Comment

knallen??? 't is geen shooter he :p

ik vond de demo zo dom dat ik het maar niet heb gekocht want het concept is eigenlijk fantastisch. na de reviews gelezen te hebben ben ik blij hem niet te hebben gekocht.
        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Da spel werkt niet op XP

En op mijn laptop (Windows 7) is mijn kaart niet voldoende

Comment

In principe kunde et laten draaien op xp ze, via omweg. Nie dat ik het heb geprobeerd maar het zou moeten lukken denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
              In principe kunde et laten draaien op xp ze, via omweg. Nie dat ik het heb geprobeerd maar het zou moeten lukken denk ik.
              OK, ik begrijp de hint ...

Comment

Lol directx 10 for xp

Comment

OK, er zijn 3 problemen:

- DirectX 10 is een vereiste, en dat is officieel nooit door MS uitgebracht, bewust, om de verkoop van Vista en 7 aan te sporen. De versie die beschikbaar is via het net is van een ondertussen opgedoekte organisatie, die dat via reverse engineering toch min of meer bereikt heeft. Het zal wel werken, maar het lijkt mij nogal wat geklooi. De installatieprocedure bestaat uit manueel kopieren van DLL's (die van DirectX), lijkt mij nogal amateuristisch.
                  - Secundo : Zelfs met DirectX 10 op een XP, is het nog niet gezegd dat het spel dat gaat erkennen, waar misschien ook wat patching bij te kijken komt (maar wel puur NFS patching dan, geen Windows patching). Het is ook mogelijk dat het niet werkt, punt.
                  - 512 MB videogeheugen; mijn kaart, nochtans geen trage, maar ondertussen ook een ietwat oudere, heeft "maar" 256 Meg. Kan snel opgelost worden, maar als het vorige niet werkt, is het ook zinloos.

Comment

Voor het eerste probleem bestaat een oplossing. De eerste site die ik tegen kwam op google bood al een installer aan om directx 10 te installeren. Het klopt dat het door een externe firma is ontwikkeld, of deze nog bestaat heb ik geen weet van. Wel weet ik dat het in de meeste gevallen weldegelijk werkt.

Over je 2de probleem: die kans is inderdaad bestaande

3de: als uw kaart naast het tekort aan geheugen geen directx 10.1 of hoger ondersteund is het inderdaad nutteloos bovenstaande een kans te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                      Voor het eerste probleem bestaat een oplossing. De eerste site die ik tegen kwam op google bood al een installer aan om directx 10 te installeren. Het klopt dat het door een externe firma is ontwikkeld, of deze nog bestaat heb ik geen weet van. Wel weet ik dat het in de meeste gevallen weldegelijk werkt.

Over je 2de probleem: die kans is inderdaad bestaande

3de: als uw kaart naast het tekort aan geheugen geen directx 10.1 of hoger ondersteund is het inderdaad nutteloos bovenstaande een kans te geven.
                      De kaart zelf ondersteunt wel DirectX 10 (let wel, versie 10, niet noodzakelijk 10.1), maar de kaart mist wat geheugen. Het is een goede kaart, maar wel met die beperking. Ik heb toen voor een kaart gekozen die goed was, maar niet noodzakelijk eentje met veel geheugen.

Anyway, er zijn nog probs: de CPU reqs zijn 3.0GHz, wat ik ook niet heb (2.4 of 2.6 ofzo),
                      en je moet ook 3 Gig alg. geheugen hebben (ik heb 2 Gig vanwege 32-bit setup die enkel deftig memorybeheer doet met max. 2 Gig)

Een 64-bit PC met deftige specs zal dus de evidente oplossing worden, maar ik zie op tegen Vista en 7, wat ik een slecht OS vind. Ik kan er niet aan wennen ... Heb laptops met Vista en 7
                      Last edited by ; 04/12/2011, 16:37.

Comment

Gezien hun recente 'vlotte samenwerking' met Turn10 in het kader van FM4 ben ik niet meer zo snel in 't kopen van EA racegames.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                          Da spel werkt niet op XP

En op mijn laptop (Windows 7) is mijn kaart niet voldoende
                          doe geen moeite, het spel is dat absoluut niet waard
                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Ik heb hem op de PS3 draaien, en eerlijk gezegd zo slecht is het toch niet.
                            Ik ben zelf geen voorstander van het geloop en ontsnappen aan dingen ... wil lliever rijden, maar toch vind ik het best meevallen ... en zo gemakkelijk zijn de latere stages niet vrees ik ... en je kan met verschillende mooie Lambo's rijden ... dat is natuurlijk waar ik het voor gekocht heb.

Op PC draait het blijkbaar niet al te vlot begrijp ik, maar op PS3 loopt het prima, soms wel wat lang 'laden' ... maar dat is tegenwoordig normaal merk ik meer en meer ... ik speel zo goed als nooit spelletjes op de PC, maar de PS3 staat toch regelmatig aan ... om met mijn zoontje te spelen hé
                            2015 Volvo V60 R-Design
                            Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...

Comment

Niet kopen, het spel schiet veel te kort.
                              Voor een arcade racer zijn de achtervolgingen juist fun, maar ze zitten er te weinig in.
                              Maar het meest irritante is die f****** reset. Op plaatsen waar je geen schijn van kans maakt reset hij niet en als je even op de berm rijdt wel.

Afvoeren die handel

Comment

Working...
                              X