Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Te koop 1/18 BMW Kyosho
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.ik ben wel geïnteresseerd in de 330
how much?
65 € als je hem direct wil kopen, staat er. Bieden vanaf 55 €.
Moest die M6 nu in het zwart geweest zijn, ik had hem gekocht. Dat ding schijnt maar niet uit te komen in die kleur. Of is dat al veranderd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak65 € als je hem direct wil kopen, staat er. Bieden vanaf 55 €.
Moest die M6 nu in het zwart geweest zijn, ik had hem gekocht. Dat ding schijnt maar niet uit te komen in die kleur. Of is dat al veranderd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door servaskiVanop Modelissimo
Kyosho straatauto´s BMW M6 2005 donkerblauw schaal 1:18 special edition van BMW
verkoopprijs incl. BTW Euro 69,95
Yep. Plus verzending.
Bij een BMW-dealer zal het een paar euro duurder zijn, maar wel nog steeds goedkoper dan bij Modelissimo incl. verzending. Uiteraard moet je ook bij de BMW-dealer wachten, want meestal hebben ze zowat niets op voorraad.
Edit:
bmw1zu43.de is goedkoper.Last edited by Beta; 05/11/2006, 15:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenno offence maar die zijn tamelijk overpriced
Mijn held!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenno offence maar die zijn tamelijk overpriced
Mjah, het feit dat al tweedehands worden verkocht. Zouden idd wel wat goedkoper mogen1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk BerichtenIn de makro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKijk ook eens een rayon verder, daar verkopen ze brains in verpakking van vijf.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment