Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat stuur ziet er ongeveer uit als het mijne! Ik bedoel dan de greep voor de handen enzo.

Comment

Ik vertrouw die stuurwieltjes van logitech niet zo meer.
      Heb me over 2 maand eentje gekocht en het is al aan flarden!!!
      Het was wel maar een goedkope wingman versie , maar het is toch geen reclame.
      Eerst eventjes afwachten wat jullie stuurtjes doen vooraleer ik me er eentje aanschaf.

Comment

GTA, hoeveel kost dit en is dit ook voor ps2 ?

Comment

damn zeg, hoe zalig
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Dat stuur ziet er ongeveer uit als het mijne! Ik bedoel dan de greep voor de handen enzo.
            jah tziet er mss zo uit maar tis verdomme geheel anders en nog vetter

jawaddedadde owkidowki pianissimowki
            2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Het is wel wennen met die 3 pedalen zeg
              de helft van de tijd gebruik ik nog m'n techniek van de momo racing en druk de koppeling voor de rem 0

Edit:
              Ik was nooit echt een groot fan van LFS, maar nu, met de koppeling en H-shifter is het stukken plezanter
              Last edited by ; 18/11/2006, 19:47.

Comment

Werkt de H-shifter? Nog niet geprobeerd, eigenlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Je hebt de optie Auto/Sequentieel/Schakelaar.
                  Die moet je even juistzetten en dan verschijnt er een extra menuutje bij de controls.
                  Wat ik wel vreemd vind als ik de kopeling gebruik en dan een versnelling kies, blijft ie neutraal staan totdat ik even de rem aantik, dan gaat ie in versnelling

Comment

wat zie ik hier! De MAX! 'k heb weer iets bij op men verlanglijstje!

Moet de max zijn om met dit stuur/pedalen/pook GT legends te spelen! 'k moet dringend nog eens gaan shoppen

Comment

Dat is geil, dit... Maar tóch... Ga ik voorlopig mijn MOMO niet inwisselen... (Als ik er geen goede prijs voor krijg )
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

De g25 werkt ook op de PS II
                        Ik ga nu even kijken hoe ik m'n ps II op m'n monitor kan weergeven, en dan racen op de Ring

Comment

't Zou erg zijn moest dit niet werken.

Comment

gTa, wat heb je me daar!!!!

Ik vond de tekortkomingen aan mijn Momo ffb Logitech
                            - geen drie pedalen
                            - slechts beperkt draaibaar stuur

Ik heb al dikwijls liggen geilen op dat stuur, maar vooraleer ik het koop wil ik
                            - een mooi prijsje van mijn Momo (ofwel is dat voor de kids)
                            - zéker weten dat de drie pedalen én het volledig ronddraaiend stuur werken op Colin McRae Rally / Richards burns Rally / Flatout.

Dat laatste lijkt niet evident, dat eerste is geen probleem. 't Vrouwtje haar pc staat naast de mijne en wordt binnenkort geupgraded. Networkracing met de zoon wordt dan mogelijk

Fak man, ik denk dat ik je polyester persoonlijk zal komen brengen en zo eens jouw stuurtje besnuffelen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                              't Zou erg zijn moest dit niet werken.
                              Mjah, niet alle spellen ondersteunen het H-shiften, vermoed ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                gTa, wat heb je me daar!!!!
                                Iets erg lekkers.

Ik zweer het je, dit weekend heb ik nog niet gespeeld, maar ik heb wel al een keer of twee drie gewoon het stuur aangeraakt, en 'es de lekkere ledergeur opgesnuffeld.

Comment

Wat ik me afvraag:

Die koppelingsfunctie, dat pedaal dus en bijhorende software, werkt dat bij veel games?

Ik ken enkel maar GTR waar je " clutch " op manueel kunt zetten en de laatste nfs ook dacht ik.

Comment

Live for Speed ook.

Comment

Fock, zo een vet ding.

Waar is de sint?

Hopelijk komt die nog

Comment

Live for Speed ook.
                                        ah dus tis niet zo dat je dmv bijgeleverde software ook kunt koppelen in games waar deze optie niet inzit, door ( ik zeg maar wat ) het feit dat de logitech-sw je verplicht te koppelen en ontkoppelen, onafhankelijk van de game.

Zie zo een stuur ook wel zitten, maar pff zoveel geld. Ach msschien via een andere weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          ah dus tis niet zo dat je dmv bijgeleverde software ook kunt koppelen in games waar deze optie niet inzit, door ( ik zeg maar wat ) het feit dat de logitech-sw je verplicht te koppelen en ontkoppelen, onafhankelijk van de game.

Zie zo een stuur ook wel zitten, maar pff zoveel geld. Ach msschien via een andere weg.
                                          Nee het spel zelf moet het ondersteunen anders gaat het niet.

De H-shifter is meer een "gimmick" dan een functioneel iets. Het is leuk om bv. bij GT Legends te gebruiken maar je bent gewoon sneller met de peddels en daar draait het meestal om.

Het stuur en de pedalen zijn zijn geld zeker waard maar de H-shifter is niets meer of minder dan een "extra".

Comment

Working...
                                          X