Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

'k Heb me vandaag niet kunnen inhouden om het stuurtje te kopen in den Dreamland in Zottegem. 't Was er vrij duur (€279) maar in HCW had ik nog een paar dagen moeten wachten en ... ik ben vrij ongeduldig bij momenten... Die BMW 323Ci Coupé zal ff uitgesteld worden .

Nu nog 't stuurtje goed instellen in LFS en 'k ben vertrokken .

Comment

damn, het kriebelt al een tijdje serieus om me ook een G25 aan te schaffen

En wat lees ik vandaag: Logitech G25 @239 bij Bells PC
      binnekort toch maar eens eentje gaan halen mss

site is www.bells.be

Comment

Ik ga nog wachten tot in de vakantie, dan het goedkoopste een keertje uitzoeken, ze zakken fel in prijs opeens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjoerk Bekijk Berichten
          kep probleem bij de installatie ik krijg mijn koppeling- renm -gas niet goed in gestelt
          kep em net gaan kopen maar nu kank em nog nie tessen

(bij de installatie voor LFS)
          Zoals Nikske zegt : in 't Nederlands was 't nog beter geweest.

Concreet, het antwoord op jouw vraag :
          1. Start de bijgeleverde en geïnstalleerde software (Logitech Profiler) op.
          2. Ga naar menu 'Opties'.
          3. Kies 'Globale apparaatinstellingen'.
          4. Vink bij 'Instellingen voor stuur' de (enige) optie 'Gecombineerde pedalen melden' uit.
          5. Start LFS altijd op via de Logitech Profiler. Steek dus de snelkoppeling naar LFS in het derde uitschuiflijstje links vanboven in het hoofdscherm van de Logitech Profiler. Op die manier laadt je spel altijd de juiste instellingen (snelknoppen op de pook-eenheid e.d.)
          Go !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Zoals Nikske zegt : in 't Nederlands was 't nog beter geweest.

Concreet, het antwoord op jouw vraag :
            1. Start de bijgeleverde en geïnstalleerde software (Logitech Profiler) op.
            2. Ga naar menu 'Opties'.
            3. Kies 'Globale apparaatinstellingen'.
            4. Vink bij 'Instellingen voor stuur' de (enige) optie 'Gecombineerde pedalen melden' uit.
            5. Start LFS altijd op via de Logitech Profiler. Steek dus de snelkoppeling naar LFS in het derde uitschuiflijstje links vanboven in het hoofdscherm van de Logitech Profiler. Op die manier laadt je spel altijd de juiste instellingen (snelknoppen op de pook-eenheid e.d.)
            Go !

ow ja, ook nog merci voor deze tip (al eerder gegeven). Richard burns is nu nog realistischer... Nu nog de G25 ipv de momo.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Mooie recensie van Piet Molenaar over de G25, dat pookje ziet er echt wel stevig uit

De recensie: Logitech G25 Racing WHeel

Comment

Volgende week ga ik me toch de G25 aanschaffen omdat op één of andere manier de bevestiging van mijn MOMO stuur is afgebroken onderaan.

In welke winkels regio Mechelen of in die buurt is die G25 meestal in voorraad? Dank u!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                  Volgende week ga ik me toch de G25 aanschaffen omdat op één of andere manier de bevestiging van mijn MOMO stuur is afgebroken onderaan.

In welke winkels regio Mechelen of in die buurt is die G25 meestal in voorraad? Dank u!
                  Iemand?

Comment

Bij tones hadden ze een grote voorraad moet maar eens op hun site zien en dacht 235 euro per stuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door servaski Bekijk Berichten
                      Bij tones hadden ze een grote voorraad moet maar eens op hun site zien en dacht 235 euro per stuk.
                      Alvast bedankt!

Tijdelijk niet in stock.
                      Last edited by ; 19/12/2006, 23:06.

Comment

Ik had er dus eentje besteld bij Microman, voor 235 EUR + verzending. Miljaar vent dat duurt daar, ze hebben er nog altijd geen binnen gehad. Ik heb dan maar m'n bestelling geannuleerd en ze hebben mooi m'n centen terugbetaald. Ik heb er wel eentje die ik iets van een 270 EUR betaald heb (ofzo, weet 't al niet meer), maar 'k ben dat wachten beu + ik ben helemaal niet zo zeker dat dat ding een "goeie belegging" wordt.

Comment

Ze zakken schandalig hard in prijs vind ik.

Comment

Ik hoop dat ze nog te vinden zijn..... Zal wel zéker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                              Wat ik wel vreemd vind als ik de kopeling gebruik en dan een versnelling kies, blijft ie neutraal staan totdat ik even de rem aantik, dan gaat ie in versnelling
                              Huh?

In GTR²?

Of LFS? Dan is't niets!
                              Last edited by ; 20/12/2006, 11:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                Huh?

In GTR²?

Of LFS? Dan is't niets!
                                Was in LFS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ik had er dus eentje besteld bij Microman, voor 235 EUR + verzending. Miljaar vent dat duurt daar, ze hebben er nog altijd geen binnen gehad. Ik heb dan maar m'n bestelling geannuleerd en ze hebben mooi m'n centen terugbetaald. Ik heb er wel eentje die ik iets van een 270 EUR betaald heb (ofzo, weet 't al niet meer), maar 'k ben dat wachten beu + ik ben helemaal niet zo zeker dat dat ding een "goeie belegging" wordt.

Microman in Roeselare?Dat bestaat niet meer,ben daar zaterdag nog geweest (nuja ben in de Fun geweest)tis wel nog een computerzaak maar nu met een andere naam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                                    Microman in Roeselare?Dat bestaat niet meer,ben daar zaterdag nog geweest (nuja ben in de Fun geweest)tis wel nog een computerzaak maar nu met een andere naam.

Heeft de Fun er nog veel op voorraad? Ik ga wss er volgende week is achter zien, in Mechelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten
                                      verwondert me niets dat microman daar gestopt is. Heb de eerste weken dat het daar open was (lang geleden ) een pc gekocht, grootste stommiteit ooit op gebied van pc-aankopen.

Fun is normaal gezien relatief goedkoop.
                                      D.reamland ook, zeker als je kan aantonen dat in de buurt 't spellement goedkoper staat. Dan durven ze al eens de prijs aan te passen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Die G25 is echt super! Echt een koopje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                          Die G25 is echt super! Echt een koopje!

Ik vind hem ook z'n geld waard. Als ik de prijs per uur spelplezier bekijk, kost dat ding uiteindelijk niets hé. Stel dat ik er in totaal 270 uur zou mee spelen (wat een vrij realistisch cijfer zal zijn in mijn geval), dan heeft hij me op het einde €1 per uur spelplezier gekost.

Zeker ook eens aansluiten op je Playstation 2 i.c.m. GT4 . GT4 was nooit zo'n fun .

Comment

Working...
                                          X