Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jammer dat je zo ver woont, anders mocht je het eens testrijden
Thx, ik heb het al eens getestvoeld (of zo ) in een winkel en het inderdaad een lekker stevig aanvoelend stuurtje
Wou gewoon weten of het ook echt de moeite waard is qua precisie en betrouwbaarheid
Thx, ik heb het al eens getestvoeld (of zo ) in een winkel en het inderdaad een lekker stevig aanvoelend stuurtje
Wou gewoon weten of het ook echt de moeite waard is qua precisie en betrouwbaarheid
'k Vind van wel.
Betrouwbaarheid is soms een ander verhaal. Ben al aan m'n tweede bezig voor dezelfde prijs
Niemand die zijne 2dehands wegdoet? (uiteraard werkend )
'k ging het juist zeggen: bij mij komt er wat speling op in de diepte; je kan het een paar mm dichter naar jou toe trekken. Al komt dat vooral door m'n twee jongste die eigenlijk net met hun neus over 't stuur komen en bijgevolg aan het stuur hangen en draaien tegelijk.
Als je eentje koopt, koop het nieuw. Ik zou 't mijne wel willen verkopen maar heb de neiging te veel te vragen
Is dat niet eerder een opzetstuk voor de huidige G25? 't Lijkt me sterk dat ze gans 't stuurtje gaan hermaken voor een displayke dat de versnelling toont waarin je ligt? Ik zie 't eerder als een USB ding dat je op de huidige G25 kunt 'klikken'.
Is dat niet eerder een opzetstuk voor de huidige G25? 't Lijkt me sterk dat ze gans 't stuurtje gaan hermaken voor een displayke dat de versnelling toont waarin je ligt? Ik zie 't eerder als een USB ding dat je op de huidige G25 kunt 'klikken'.
Comment