Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Waarom doe je je dfp weg om nog eens €200 bij te leggen voor iets betere afwerking en een extra pedaaltje?
    Waarom ik DFP heb verkocht? Maakt verschrikkelijk veel lawaai, wat na lange tijd serieus op de zenuwen begint te werken. Als je wil driften wil je wel een stuurtje waar je iets sneller kan reageren. Die G25 is stukken sneller, geluidsloos en hebt natuurlijk dat extra pedaaltje + H shifter en betere schakellepels en natuurlijk een veel mooiere afwerking.

Comment

• Welja, daar kan ik je geen ongelijk in geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
        Waarom ik DFP heb verkocht? Maakt verschrikkelijk veel lawaai, wat na lange tijd serieus op de zenuwen begint te werken. Als je wil driften wil je wel een stuurtje waar je iets sneller kan reageren. Die G25 is stukken sneller, geluidsloos en hebt natuurlijk dat extra pedaaltje + H shifter en betere schakellepels en natuurlijk een veel mooiere afwerking.
        Geluidsloos is die bij mij toch niet echt, als ik zit te snokken aan dat stuur .

Voor de rest erg prettig stuurtje, dat wel. En belangrijk dat die schakelpeddels zo stevig zijn. Bij m'n vorige stuurtje (zo'n Ferrari Force Feedback ding van Thrustmaster) waren die van plastiek en heb ik ze alletwee afgebroken .

Comment

• bij mij begint de logitech momo racing wheel z'n pluimen te verliezen. 'k Had een vasthangende remsensor, met openvijzen en wat aanpassen van de pedalenset is het opgelost. Maar ik zag dat de kunststoffen scharnieren toch al ferm op hun tanden gekregen hebben. Idem met het stuur zelf: veel speling. Maar dat ligt een beetje aan m'n kinderen die net boven het stuur uitkomen met de oogjes en een beetje "hangen" aan het stuur tijdens het draaien
          Ach wat, voor die 125 EUR destijds heeft het al uuuuuuuren opgebracht, zeker z'n geld waard. 'k Ga hem nog wat verder verslijten, de G25 of z'n opvolger komen dan pas.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hier en daar al is rondgekeken, via internet kan je er aan een redelijke prijs aangeraken, maar wat als er dan iets aan mankeert? Zou het liever in de winkel kopen, veel gemakkelijker. Zouden ze het bij dreamland nog hebben?

Comment

• De laatste keer dat ik geweest ben was een tweetal weken geleden (Roeselare) en vond ik hem niet echt terug.
              Anders eens aan Alexanderr vragen, hij kan dat wel snel terugvinden in een of andere module

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Heb hem sinds kort dan maar besteld via internet, ondertussen al aangekomen en al enkele uurtjes gespeeld in combinatie met LFS, echt zalig is dat! Heb er 208€ voor betaald, wat zeker zijn geld waard is, nu staat em zelf maar 198€ meer.

Driften begint al aardig te lukken en racen met dat stuurtje is gewoonweg de max!

Comment

Heb hem sinds kort dan maar besteld via internet, ondertussen al aangekomen en al enkele uurtjes gespeeld in combinatie met LFS, echt zalig is dat! Heb er 208€ voor betaald, wat zeker zijn geld waard is, nu staat em zelf maar 198€ meer.

Driften begint al aardig te lukken en racen met dat stuurtje is gewoonweg de max!
                  Deze week voor het eerst eens met een stuur gespeeld en man dat is leuk! Het was een eenvoudig logitech stuur. Nu denk ik eraan om me ook een stuurwiel aan te schaffen. Is het een groot verschil tussen zo een gewoon (goedkoop) stuurwiel en de G25? Ik bedoel dan niet het extra pedaaltje enzo, maar het stuurwiel zelf. Aan te raden als je echt wil genieten van het spel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                    Deze week voor het eerst eens met een stuur gespeeld en man dat is leuk! Het was een eenvoudig logitech stuur. Nu denk ik eraan om me ook een stuurwiel aan te schaffen. Is het een groot verschil tussen zo een gewoon (goedkoop) stuurwiel en de G25? Ik bedoel dan niet het extra pedaaltje enzo, maar het stuurwiel zelf. Aan te raden als je echt wil genieten van het spel?
                    Een G25 is zoveel beter dan een standaard logitech stuurtje. Maar in jouw geval zou ik beginnen met een DFP of Momo Racing, allebei van Logitech. Tot een jaar geleden, toen de G25 er nog niet was, reed iedereen me één van deze 2 sturen. Waarom deze dan en geen G25? De prijs. een G25 is ongeveer dubbel zo duur als de andere 2.
                    Tenzij je natuurlijk makkelijk €200 kunt betalen, dan zou ik wel onmiddelijk voor de G25 gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                      Een G25 is zoveel beter dan een standaard logitech stuurtje. Maar in jouw geval zou ik beginnen met een DFP of Momo Racing, allebei van Logitech. Tot een jaar geleden, toen de G25 er nog niet was, reed iedereen me één van deze 2 sturen. Waarom deze dan en geen G25? De prijs. een G25 is ongeveer dubbel zo duur als de andere 2.
                      Tenzij je natuurlijk makkelijk €200 kunt betalen, dan zou ik wel onmiddelijk voor de G25 gaan
                      Je zegt het zoals ik erover denk, 200 euro is veel geld en dat heb ik er niet voor over en ik denk dat ik me al enorm ga kunnen amuseren met een goedkoper stuur . Binnenkort eens gaan shoppen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                        Als je gewoon wil racen dan zit je met die DFP wel goed, als je wil driften dan zou ik meteen voor die G25 gaan, stukken sneller, geen storend lawaai, wat bij die DFP wel het geval is, die H-shifter + koppeling, racen en driften wordt ineens zoveel leuker!

Toen ik voor het eerst die DFP had was ik die eigenlijk al snel beu, driften ging langs geen kanten, constant dat lawaai enzo, irriterend na den duur.

Heb die DFP verkocht voor een 60€ en heb dus 140€ opgelegd voor die G25, opzich veel geld maar echt wel de moeite waard! Die DFP zat meer in de doos dat dat ik die gebruikte, dat is bij die G25 wel even anders, liever iets meer geld uitgeven aan iets dat wel gebruikt wordt dan iets dat in de doos blijft zitten.
                        Last edited by ; 24/01/2008, 17:58.

Comment

• Ik ga me misschien een stuurtje kopen na mijn vakantiewerk, direct een G25, heb al eens met een G25 gereden en dat was echt zalig.
                          Veel geld maar het zal dan ook weeral jaren moeten meegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                            Ik ga me misschien een stuurtje kopen na mijn vakantiewerk, direct een G25, heb al eens met een G25 gereden en dat was echt zalig.
                            Nog 'n jaartje of 2 wachten dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                              Ik ga me misschien een stuurtje kopen na mijn vakantiewerk, direct een G25, heb al eens met een G25 gereden en dat was echt zalig.
                              Baja veel geld, als ik hier zie met wat voor auto's de forummers hier rijden dan moet er een stuurtje van 200€ toch wel afkunnen e.
                              Je bent natuurlijk nog maar 14 jaar, geen ouders die willen sponsoren? Zeg dat je later in de racerij gaat, veel geld verdienen en dat die G25 het begin van u carriëre zal worden!
                              Last edited by ; 24/01/2008, 20:22.

Comment

Baja veel geld, als ik hier zie met wat voor auto's de forummers hier rijden dan moet er een stuurtje van 200€ toch wel afkunnen e.
                                Je bent natuurlijk nog maar 14 jaar, geen ouders die willen sponsoren? Zeg dat je later in de racerij gaat, veel geld verdienen en dat die G25 het begin van u carriëre zal worden!

Goed idee

Gohja, ervoor sparen hé maar in Juni word ik 15 en dan kan ik bij sommigen al vakantiejob doen dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  Nog 'n jaartje of 2 wachten dus

Nee hoor, dit jaar wss nog vakantiejob

Comment

• ik heb een momo, en het lawaai is wel wat storend en 'onnatuurlijk'. Het aantal omwentelingen van nok tot nok is zoals alle andere sturen veel te klein en daardoor ook onnatuurlijk. Hierin is de G25 kampioen: veel echter.
                                    Maar van alle andere sturen is de momo wel de betere voor zijn prijs, ik heb er nog geen spijt van dat ik het gekocht heb ooit, en we hebben er al massa's uren op gespeeld.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• En toch, 900° is véél te veel om fatsoenlijk te kunnen racen.
                                      In LFS gebruik ik 720° en dat is eigenlijk al te veel...

Comment

• ja, ok, maar je kan dat instellen en dus verkleinen. Zoals je idd bij LFS doet. Ik kan niet vergroten.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Harder trekken aan dat stuur

Comment

Working...
                                          X