Oorspronkelijk geplaatst door gtx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Logitech G25 Racing Wheel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenInt zwart hé slimmeke
Goh, sommigste dingen mag wel al vanaf 15 heb ik gehoord
Comment
-
Dat hebben spijtig genoeg men ouders niet, normaal hadden ze dat wel gehad, maar door een bouwfout is het niet doorgegaan. Ze hadden een gallerij en het plan was om er nog een zaak aan te maken maar er was een constructiefout, na 10 maand is het afgebroken.
Nu kan ik wel de facturen maken voor de bedrijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn toch, 900° is véél te veel om fatsoenlijk te kunnen racen.
In LFS gebruik ik 720° en dat is eigenlijk al te veel...
Ik ga altijd kijken hoeveel ° het stuur kan draaien van de wagens ingame en ga dan die G25 gaan aanpassen, leikt me nogal logisch en uiteraard veel realistischer. Hebt zo van die mensen, ze kopen zich een G25 en gaan dan het stuur gaan instellen op 180°??
Comment
-
Ik denk dat ik dit hier ook best eens kan plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat heb ik na vandaag ook ondervonden, dat het zijn geld waard is. Ik ga nog zien wat ik doe..
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de G25? Want zijn jullie bevindingen? Voor-/nadelen?
Comment
-
Niets dan voordelen en als je echt een stuurtje wil voor PC dan is dit HET stuurtje! Betaal dan liever meer en dat het gebruikt wordt dan dat je minder betaalt maar het nooit gebruikt, wat bij mij in begin het geval was.
Als ik het nu ga vergelijken met een DFP, een wereld van verschil!
Juist een puntje en dat is dat die H shifter iets strammer mocht, tgaat iets te soepel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenNiets dan voordelen en als je echt een stuurtje wil voor PC dan is dit HET stuurtje! Betaal dan liever meer en dat het gebruikt wordt dan dat je minder betaalt maar het nooit gebruikt, wat bij mij in begin het geval was.
Als ik het nu ga vergelijken met een DFP, een wereld van verschil!
Juist een puntje en dat is dat die H shifter iets strammer mocht, tgaat iets te soepel.
En van die H-shifter had ik al ergens gelezen. Maar dat ga je toch niet gebruiken om rondetijden te verbeteren ofzo. Want dan ga je volgens mij de paddles achter het stuur gebruiken..
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichtenwerkt dat stuur ook op de PS3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichtenwerkt dat stuur ook op de PS3?2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
ik heb de mijne nu bijna een jaar en nog gene minuut spijt van gehad
tis echt zijn geld waard.
ik speel vooral rFactor en Gt legends.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Lekker stuurtje. Logitech vind ik echt een topmerk! We hebben hier heel wat producten van hen in huis (3 muizen, twee toetsenboarden, een 2.1 setje en een 5.1) en ze zijn allemaal erg betrouwbaar, kwalitatief en mooi ook.
Ik zou ook wel een stuurtje willen hebben, maar dan voor de XBox 360 want daar race ik het meest op. Het Wireless Racing Wheel van M$ zelf krijgt goeie kritieken, en het is ideaal want het werk perfect op de PC ook.
Wel duur... ik koop hem als ze hem weer eens bundelen met een goeie game.
Comment
-
Ik heb sinds vandaag mijn G25
En inderdaad, de problemen zijn opgelost. Het was dus de combinatie oud stuurtje/Vista/TDU die voor problemen zorgde.
Het is gwn zo'n prachtding! Stuurt lekker, versnellingsbak is zalig,.. De rem is wel hard maar het geeft een goede grip op parket, dus hij beweegt geen mm!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk heb sinds vandaag mijn G25
En inderdaad, de problemen zijn opgelost. Het was dus de combinatie oud stuurtje/Vista/TDU die voor problemen zorgde.
Het is gwn zo'n prachtding! Stuurt lekker, versnellingsbak is zalig,.. De rem is wel hard maar het geeft een goede grip op parket, dus hij beweegt geen mm!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenHoeveel kost zoiets tegenwoordig? Ik zou er graag één kopen maar ik wil er niet te veel geld aan uitgeven.
Het is écht veel geld, maar als je ziet wat je ervoor terug krijgt. Ik zou het zeker nog eens opnieuw kopen, het is gewoon zoveel beter kan er niet aan doen.
Oohja; die prijs was in de Media Markt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenHoeveel kost zoiets tegenwoordig? Ik zou er graag één kopen maar ik wil er niet te veel geld aan uitgeven.
En dat laatste willen we eigenlijk allemaal, veel voor weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenEven door dit topic grasduinen dan kom je aardig wat te weten.
En dat laatste willen we eigenlijk allemaal, veel voor weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDe mijne is besteld. Ik heb er lang over nagedacht maar ik denk wel dat het zijn geld waard is.
Ik heb de mijne nu al een tijdje, en ben er echt zéér tevreden van! Het ligt goed in de hand, de pedalen voelen kwalitatief aan (redelijk hard ook), etc.
Het is veel geld, maar beklagen ga je het zeker niet doen volgens mij..
Comment
Comment