Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
    ik ben benieuwd wanner hij geleverd gaat worden. ik heb geen zin om lang te wachten.
    Had ik ook niet, ben hem daarom maar direct bij de Media Markt gaan halen.

Hoeveel heb je hem precies betaald als ik vragen mag? (Mag via PM als je wil)

Comment

• mijn momo begint nu wel te verslijten. Need for Speed unlimited ben ik nu aan het afcrossen, en heb al verschillende honderden kilometers afgemaald.
      Maar m'n rempedaal bleef hangen. Lastig als je wilt vertrekken met koppeling ingedrukt en gas halfweg. Heb 't boeltje opengegooid en de sensor zat los. Een stuk schuimrubber errond geplaatst en ik kan weer racen.
      Op het stuur zit ook al wat speling (de as zit in een te grote koker als het ware), maar dat hindert niet.

Om maar te zeggen: na 4 jaar zeer intensief gebruik (en ook door mijn kinderen die het stuur nogal neigen naar onder te trekken bij het draaien door hun kleine gestalte, vandaar de speling) lijkt me dit zeer aannemelijk en vind ik een goede logitech-set zeer zeker zijn geld waard. De G25 is dan nog een stapje hoger.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Het is eindelijk aangekomen.

het is wel geweldig wennen, gamen met een stuur. Ik had in het begin al moeite om rechtdoor te rijden.

Comment

• Ik heb ook dat stuur maar heb wat problemen tijdens het spelen van GTR2. Het is namelijk zo dat wanneer ik rem dat de wagen dan ineens volle 100 percent remt. Ik weet dat je dit kan isntellen bij opties maar daar zie je zo een balkje dat zich vult als je op de rem drukt. Wal bij het misnte dat ik druk schiet loopt dat ineens vol. Je kan dus niet gedoseerd remmen. Ik heb al zitten aanpassen maar het wil niet lukken. Helemaal in het begin toe nik het stuur had kon ik zelfs niet remmen. Als je toen een knop moest indrukken om te remmen en ik drukte op de rempedaal wou die dat niet accepteren. Ik heb wat zitten foefelen en bij de intellingen van het stuur iets veranderd in X Y ofzoiets. Weet iemand hier raad mee?

Comment

• Welke games zijn allemaal speelbaar met Logitech G25 eigenlijk?
            -GTR
            -GTR2
            -...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Welke games zijn allemaal speelbaar met Logitech G25 eigenlijk?
              -GTR
              -GTR2
              -...
              Alle racegames die je met 'n stuurtje kan rijden.

Comment

• En welke zijn dat eigenlijk? Ben van plan om een G25'tje te kopen.

Comment

En welke zijn dat eigenlijk? Ben van plan om een G25'tje te kopen.
                  bijna allemaal. zeker de beste dus niet twijfelen, gowoon kopen.

Comment

En welke zijn dat eigenlijk? Ben van plan om een G25'tje te kopen.
                    Veel.

Comment

• Tijdens de solden dan es eentje kopen.

Comment

• Heb er mij vandaag 1 besteld (pixmania) en zal hem in de loop van volgende week ontvangen.
                        Afwachten wat het wordt, had eerst een driving force gt besteld (hardware), maar dit bleef duren dus heb dit afgezegd. Kan niet blijven wachten erop.

Afwachten wat het zal geven op m'n PS3 met F1 championship, Colin McRae Dirt en GT5

Comment

• mooi prijsje momenteel! (185)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• inderdaad, ik denk dat ik er één ga kopen....

Comment

• Heb al enkele maanden m'n G25, het is m'n eerste racestuur, vooral gekocht om M3 challenge te spelen.
                              Heb het me nog geen moment beklaagd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuselise Bekijk Berichten
                                Heb er mij vandaag 1 besteld (pixmania) en zal hem in de loop van volgende week ontvangen.
                                Afwachten wat het wordt, had eerst een driving force gt besteld (hardware), maar dit bleef duren dus heb dit afgezegd. Kan niet blijven wachten erop.

Afwachten wat het zal geven op m'n PS3 met F1 championship, Colin McRae Dirt en GT5
                                Is eerder gemaakt om op pc te spelen.
                                Geeft niet het realistische gevoel op ps3 zoals op pc.
                                Ale thats my 2 cents.
                                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Ligt puur aan de afstellingen, op PC kun je het gewoon veel preciezer afstellen naar je wensen

Comment

• Hoe verhoudt dit stuur zich tov een Logitech MOMO?

Die MOMO kan ik goedkoop krijgen 2dehands, die G25 is natuurlijk wat anders. En 185€ voor een stuur is way over the edge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Hoe verhoudt dit stuur zich tov een Logitech MOMO?

Die MOMO kan ik goedkoop krijgen 2dehands, die G25 is natuurlijk wat anders. En 185€ voor een stuur is way over the edge
                                      Een momo is al goed kwa look and feel, is kwaliteit ook.
                                      Ik heb nog geen G25, wel een Momo, dus ik kan alleen maar antwoorden wat ik weet van de Momo + wat ik gelezen heb over de G25.
                                      Voor mij zijn de belangrijkste verschilpunten dat je met de momo slechts 100gr links en 100gr rechts kan draaien terwijl met de G25 een paar omwentelingen mogelijk zijn (veel realistischer), en dat de G25 een koppelingspedaal heeft + een pookje met (uitschakelbaar) schakelpatroon.
                                      De momo heeft een up- and down-pookje, wat ook wel super is, maar je mag niet denken aan het realisme van de G25.

En nu mogen de eigenaars van een G25 aanvullen

edit: bij een tweedehands momo wel opletten dat de rempedaal niet blijft haperen en er niet te veel radiale speling zit op het stuur.
                                      Rempedaal dat blijft haperen kan je het beste testen door eens te proberen bij NFS U, en te vertrekken met een auto in manuele stand. Als die altijd stilvalt bij het vertrekken, hapert het pedaal. (Is eigenlijk een contactje dat losgekomen is en relatief gemakkelijk weer vast gezet kan worden hoor).
                                      Last edited by Bompa; 28/08/2008, 20:50.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Hoe verhoudt dit stuur zich tov een Logitech MOMO?

Ik heb mijn Logitech Driving force Pro (middenweg tussen MOMO en G25) 2 jaar terug slechts €60 betaald, nieuw, bij Zercom denk ik in Eindhoven.
                                        Ondertussen kost 'ie wel weer terug €90 daar geloof ik

Als je de keuze hebt zou ik voor de DFP gaan, a lot of bang for your buck.
                                        De G25 is weldegelijk de betere, maar daar betaal je ook voor.

Comment

• De momo kost tegenwoordig nog rond de 90 EUR ook zie ik. Ik dacht dat ik hem 150 EUR betaald heb x jaar geleden. DFP eigenlijk nooit in overweging genomen maar die zal toen nog niet bestaan hebben vermoed ik.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X