Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mensen die ervaring hebben met de G25 op PS3 (met GT5: Prologue)? 't Begint hier ook te kriebelen.

Is er trouwens iemand die weet waar 'k een Playseat zou kunnen vinden voor m'n stuurtje (liefst in WVL)?

Comment

• Ik heb het stuur nu 1 week en speel 95% GT5, valt goed mee. Ben bezig mijn eigen steun voor pedals een stuur te maken. Dit om voor mijn gewone living zetel te schuiven. Geen plaats om ergens een real seat te plaatsen en heb alle toestellen in de living staan. Foto's kan ik later online plaatsen, maar de productie moet nog beginnen, plannen zijn gemaakt. Wordt gemaakt in alu 2mm. en is volledig verstelbaar zodat iedereen vanuit mijn zetel zal kunnen spelen.

Comment

• tof dat je ook aan ons denkt

foto's steeds welkom!

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          tof dat je ook aan ons denkt

foto's steeds welkom!

Zal wss wel cool zijn, en lekker relax

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
            Mensen die ervaring hebben met de G25 op PS3 (met GT5: Prologue)? 't Begint hier ook te kriebelen.

Is er trouwens iemand die weet waar 'k een Playseat zou kunnen vinden voor m'n stuurtje (liefst in WVL)?

Ik ken iemand die playseats verkoopt, is wel in Hamme, is dit nog Oost-Vlaanderen, pfff kweetni, swat.
            Last edited by ; 08/09/2008, 23:14.

Comment

• Als ge Hamme bij Sint-Niklaas bedoelt is da nog OVL ja...

Comment

• Ik heb vorige week eentje besteld, is dinsdag aangekomen en al veel plezier mee gehad. Ik krijg het wel niet ingesteld in LFS op 900°. Het blijft op 180° staan. Ook werkt het niet op de PS2 met DTM Race Driver 3. En een derde probleem, niet met het stuur zelf maar met de game rFactor die er bijgeleverd was, hij wilt namelijk niet installeren. Als ik cd's in mijn pc stop vraag hij automatisch wat ik wil doen, maar bij de cd van rFactor doet hij dat niet. Als ik dan in het scherm 'mijn computer' de software probeer te openen geeft hij aan dat hij bezig is, maar na een tijdje wachten gebeurt er niets.
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Download de versie van de site van rfactor zelf? Is trouwens geen volledig spel op die CD hé, gewoon de demoversie...

Comment

• Ondertussen werkt het. Het blijkt net als bij lfs het volledige spel te zijn met een deel dat je met een wachtwoord moet unlocken. Het probleem dat ik had in lfs nl dat het er maar 180° van de 900° werd gebruikt is ook opgelost, het lag aan een instelling van het stuur zelf
                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Hoi mannen, heeft er iemand van jullie zo'n playseat staan ?

Ik zou namelijk graag zelf zo'n stoeletje samenlassen voor mijn Logitech G25 (die in bestelling is)

Mocht iemand van jullie mij even wat maten kunnen doorgeven van zo'n playseat, kan ik mij hierop baseren... THX !

Foto's volgen nog éénmaal ik geïnstalleerd ben

Comment

• Steek u zoiet ineen

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• megabangelijk cool!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vooral op het einde als die crashed!! Zelfs het geheel begon al te verschuiven!!
                            Het volgende is ook iets. Alleen is dit lager tegen de grond en loopt er steeds een kindje op het scherm
                            Alleen lijkt mij dat niet veilig, krijg maar eens ne vinger tussen die pompen.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• écht zot hé !

Comment

• idd, de prijs ook:

Force Dynamics has launched the 301, an ultra-high quality personal and professional motion simulator. Small enough to fit in a trailer (or game room) and running off 110AC.

At the moment the 301 supports the racing simulations like Live For Speed and NASCAR 2003; support for at least five more is on the way in the next year. Force Dynamics also plans on supporting flight simulation software such as X-Plane and Microsoft Flight Simulator.
                                The 301 with racing controls and a 50” DLP projection screen retails for $24,000 in the US. For that price tag it is maybe better you buy a car

Comment

• Iemand ervaring met de Thrustmaster Rally GT Pro Force Feedback?

Comment

• Thrustmaster zou ik mijn handen van af houden eerlijk gezegd...

Comment

• Ik verkoop mijn Logitech G25.

Enkel via ebay : http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...e=STRK:MESE:IT

Vanaf 50 EUR.

Speciale autoforum.be promo : onmiddellijk kopen voor 125 EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ik verkoop mijn Logitech G25.

Enkel via ebay : http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...e=STRK:MESE:IT

Vanaf 50 EUR.

Speciale autoforum.be promo : onmiddellijk kopen voor 125 EUR.
                                        50EUR Ge zijt zot Dat spel is minstens 3x zoveel waard! Helaas heb ik mij onlangs een Logitech Momo Force gekocht
                                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          Iemand ervaring met de Thrustmaster Rally GT Pro Force Feedback?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Thrustmaster zou ik mijn handen van af houden eerlijk gezegd...
                                          Thrustmaster is afschuwelijk! Ik spreek uit ervaring... Support is ook totaal waardeloos...
                                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Working...
                                          X