Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Logitech heeft de opvolger van de G25 aangekondigd, de G27.
Veranderingen:
Schroefwielen in het stuur i.p.v. rechte vertandingen waardoor de force-feedback stiller en soepeler werkt.
Meer knoppen op stuurwiel
Led-toerentalindicator op stuurwiel
De versnellingspook veert krachtiger terug naar het midden en gaat gemakkelijker in de versnellingen.
je hebt de paddles nog, 't is 't zelfde niet, maar ik vind het jammer dat je een stuur met dergelijk pookje zou nemen terwijl je het schakelpatroon niet zou gebruiken...
je hebt de paddles nog, 't is 't zelfde niet, maar ik vind het jammer dat je een stuur met dergelijk pookje zou nemen terwijl je het schakelpatroon niet zou gebruiken...
Ja & Neen
Bij games zoals GTR2, GTR Evo gebruik je die sequentiële modus...omdat het dan juist een echt gevoel geeft...'k kan erover meespreken
Tegen flipperen is meer voor tdu enzo...
Waar ik soms het H patroon ook gebruik...wat dan echt plezant is (met de RS4 & GT2)
In GTR2 flipper ik ook. (al zijn het slechts knoppen aan de achterkant van mijn stuur) Ik gebruik die pook zelden. In TDU is die pook zelfs mijn handrem! Rally-style...
Is er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Is er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...
logitch momo, of een 2e hands g25,als de 27 uit is zal die ook wel wat zakken in prijs.
ik heb een logitech momo, is een goed alternatief, degelijk, ook met pook (sequentieel), flippers, alleen een stukje lager in het gamma dus goedkoper.
Comment