Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voilà, deze aanbieding eens volgen in "mijn ebay"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
      50EUR Ge zijt zot Dat spel is minstens 3x zoveel waard! Helaas heb ik mij onlangs een Logitech Momo Force gekocht
      Bieden VANAF vijftig euro, hé maat. Dat zal wel meer gaan dan datte. 'k Zie wel.

autoforum.be promo blijft : 125 EUR en 't is de uwe.
      (uiteraard maar geldig tot 't aflopen van de ebay-veiling)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Bieden VANAF vijftig euro, hé maat. Dat zal wel meer gaan dan datte. 'k Zie wel.

autoforum.be promo blijft : 125 EUR en 't is de uwe.
        (uiteraard maar geldig tot 't aflopen van de ebay-veiling)
        Moest ik er nog geen hebben, zou het direct kopen. Die stuurkes staan erom bekend om superieur te zijn
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• twijfel

Comment

• Jammer dat ik zeer tevreden ben van mijn DPF, anders zou ik het ernstig in overweging nemen

Jammer ook dat je het wegdoet!

Comment

• dju toch, gisteren juist de G25 gaan halen in de winkel
              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                Steek u zoiet ineen

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Das tog wel het toppunt!

Comment

• Er is een forummer die m'n G25 neemt voor de voorgestelde forummeeneemprijs van 125 EUR.

Ding is dus verkocht.

Merci!

Comment

• Tiens, op ebay was er thans al geboden tot 132,50 EUR. Die ebay-listing maar best beëindigen dan?

Comment

• Ja, hè, had hier gezegd "forumprijs 125 EUR geldig tot einde ebay-veiling", dus ik haal 'm van ebay af.

Had niet verwacht dat 'ie zo ver voor 't einde van de veiling al meer dan 125 EUR zou halen ... maar bon, een woord is een woord.

Comment

• Ja, was idd al snel redelijk wat op geboden. Goede zet dus van degene die 'm gekocht heeft aan 125 EUR!

Comment

• Logitech heeft de opvolger van de G25 aangekondigd, de G27.

Veranderingen:
                          Schroefwielen in het stuur i.p.v. rechte vertandingen waardoor de force-feedback stiller en soepeler werkt.
                          Meer knoppen op stuurwiel
                          Led-toerentalindicator op stuurwiel
                          De versnellingspook veert krachtiger terug naar het midden en gaat gemakkelijker in de versnellingen.

Comment

• Alleen valt de sequentiële mode met de pook weg...wat vele fans zullen betreuren

Comment

• je hebt de paddles nog, 't is 't zelfde niet, maar ik vind het jammer dat je een stuur met dergelijk pookje zou nemen terwijl je het schakelpatroon niet zou gebruiken...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                Alleen valt de sequentiële mode met de pook weg...wat vele fans zullen betreuren
                                ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Voor mij al een reden om te kijken naar het GT3 RS stuur van Fanatec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  je hebt de paddles nog, 't is 't zelfde niet, maar ik vind het jammer dat je een stuur met dergelijk pookje zou nemen terwijl je het schakelpatroon niet zou gebruiken...
                                  Ja & Neen
                                  Bij games zoals GTR2, GTR Evo gebruik je die sequentiële modus...omdat het dan juist een echt gevoel geeft...'k kan erover meespreken
                                  Tegen flipperen is meer voor tdu enzo...
                                  Waar ik soms het H patroon ook gebruik...wat dan echt plezant is (met de RS4 & GT2)

Comment

• In GTR2 flipper ik ook. (al zijn het slechts knoppen aan de achterkant van mijn stuur) Ik gebruik die pook zelden. In TDU is die pook zelfs mijn handrem! Rally-style...

Comment

• Is er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...
                                      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                        Is er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...
                                        logitch momo, of een 2e hands g25,als de 27 uit is zal die ook wel wat zakken in prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                          Is er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...
                                          ik heb een logitech momo, is een goed alternatief, degelijk, ook met pook (sequentieel), flippers, alleen een stukje lager in het gamma dus goedkoper.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X