Voilà, deze aanbieding eens volgen in "mijn ebay"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Logitech G25 Racing Wheel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten50EUR Ge zijt zot Dat spel is minstens 3x zoveel waard! Helaas heb ik mij onlangs een Logitech Momo Force gekocht
autoforum.be promo blijft : 125 EUR en 't is de uwe.
(uiteraard maar geldig tot 't aflopen van de ebay-veiling)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBieden VANAF vijftig euro, hé maat. Dat zal wel meer gaan dan datte. 'k Zie wel.
autoforum.be promo blijft : 125 EUR en 't is de uwe.
(uiteraard maar geldig tot 't aflopen van de ebay-veiling)Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
-
Logitech heeft de opvolger van de G25 aangekondigd, de G27.
Veranderingen:
Schroefwielen in het stuur i.p.v. rechte vertandingen waardoor de force-feedback stiller en soepeler werkt.
Meer knoppen op stuurwiel
Led-toerentalindicator op stuurwiel
De versnellingspook veert krachtiger terug naar het midden en gaat gemakkelijker in de versnellingen.
Comment
-
je hebt de paddles nog, 't is 't zelfde niet, maar ik vind het jammer dat je een stuur met dergelijk pookje zou nemen terwijl je het schakelpatroon niet zou gebruiken...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenAlleen valt de sequentiële mode met de pook weg...wat vele fans zullen betreuren
Voor mij al een reden om te kijken naar het GT3 RS stuur van Fanatec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenje hebt de paddles nog, 't is 't zelfde niet, maar ik vind het jammer dat je een stuur met dergelijk pookje zou nemen terwijl je het schakelpatroon niet zou gebruiken...
Bij games zoals GTR2, GTR Evo gebruik je die sequentiële modus...omdat het dan juist een echt gevoel geeft...'k kan erover meespreken
Tegen flipperen is meer voor tdu enzo...
Waar ik soms het H patroon ook gebruik...wat dan echt plezant is (met de RS4 & GT2)
Comment
-
Is er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenIs er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenIs er eigelijk een goedkoper stuurtje dat ook een beetje deftig is? Wil namelijk ook wel eens wat deftiger racers gaan spelen ipv met de gamepad, maar direct investeren in een G25 lijkt mij wat prijzig als ik niet eens zeker ben of het iets is wat ik ga volhouden...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment