Ey Die Momo geldt nog altijd als 1 van dé racesturen Naast de Fanatec, G25 en Driving Pro.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Logitech G25 Racing Wheel
Collapse
X
-
ja, indertijd was dit een van de betere, de G25 bestond nog niet. Ik heb er toen veel geld voor betaald, maar wij (de kinderen, de mama en ik) hebben er al ettelijke duizenden kilometers mee afgelegd.
Nu begint er wel wat sleet op te komen.
Maar hij heeft zeer zeker zijn geld opgebracht...
't Zou allicht ne keer mogen vervangen worden door een G25 of 27__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten357 euro voor het Porsche 911 stuurtje ... 't overwegen waard!
Wat zijn dan zo de mankementjes van de G25, Stancke?
Klikgeluid van die versnellingspook
Bouwkwaliteit van die versnellingsbak
Effe C/P van een kennis die juist z'n stuur heeft toegekregen:
Wat was dat heerlijk omdat allemaal uit te pakken en te installeren
Ze zijn wel mijn kabeltje vergeten om de g25 pedalen aan te sluiten op het stuur dus momenteel ligt die G25 hier ook nog in een hoekske voor de pedalen toch te kunnen gebruiken
Hoe het eruit ziet enzo weten de meeste al, de display vanbove vind ik persoonlijk wel handig (alhoewel der zou iets moeten komen om de laatste rondetijd fzo op te kunne late kome ). Het stuur is goed dik dus ligt bangelijk in de hand.
De force feedback: toen ik men eerste rondjes begon te doen viel menne mond echt open. Gewoon het gevoel da ge in u handen krijgt (gewoon rfactor zonder realfeel oid) is magnifiek. Waar het bij de g25 hakkelt (wat mss overdreven is maar zo voelt het wel aan) is dit echt smooth. Als ge u wa inleeft en ge zet u ffb net zwaar genoeg zoude denken dat ge me nen echten auto zonder servo zijt aant rijden.
Ook als ge eens een keertje uitbreekt vanachter, de GT3RS doet perfect wa ge van een echte wagen zou verwachten.
En dan nog een vraagske voor den Tim: Die grijze knop zo links achter het stuur, waarom doet die niks?
Ik heb ook nog de table clamp gekocht en de shifters. Table clamp pakte ik uit de doos en de rubbers van zo aan die "uitsteeksels" waar u shifter komt viel er al af. Da was minder maar een beetje superglue en da hong er al terug tegen
De shifters heb ik niet gemonteerd adhv de clamp maar gewoon die 2 asjes door het stuur gestoken in de daarvoor bestemde gaten en daarover schuift ge dan de shifters. Slim systeem eigelijk en da hangt toch goe vast.
Ik ben allesinds zeer tevreden over mijn stuurtje! Als ze mij nu nog de kabel opsturen voor men g25 rechtstreeks erop aan te sluiten ben ik helemaal blij.
Ik verschiet trouwens van de verzending, woensdag verstuurd en vrijdag is da al hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak, ik wil dat
En die schermen hoeven echt niet veel meer te kosten. ik zit hier nu met 2x 22" en dat is al meer dan groot genoeg, vlam er daar nog eentje bij (140 euro nieuw) en you're good to go!
Dus...wie gaat het maken en hier pics posten???Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenRedelijk luidruchtig (werken met tandwielen, waar er in de G27 schuine tandwielen steken)
Klikgeluid van die versnellingspook
Bouwkwaliteit van die versnellingsbak
+ YouTube Video
Dus ik vind het qua shift geluid heel goed gaan..maja..volume staat ook redelijk hard..
En de bouwkwaliteit is wel een feit...heb per ongeluk in een race mijn versnellings pook naar de klote gerede..beetje te hard gehandeld...maar ondertusse is het al weer gefixt
Nu ga 'k weliswaar geen ander stuur kopen als dit werkelijk kapot is...want het gamen begint er al uit te geraken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichtenwant het gamen begint er al uit te geraken..
Ohja, wat is zowat een deftige prijs voor een 2dehands G25? Staat nu eentje voor 125 op 9lives, anderhalf jaar oud...
Dus, dat ietsje meer geven voor een 2dehands G25, of wat minder voor de momo? (mis je daar het koppelingspedaal niet hard?)Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenDa dacht ik ook...maar tv is ook geen hol waard en andere hobby's houden je ook niet elke avond bezig...
Ohja, wat is zowat een deftige prijs voor een 2dehands G25? Staat nu eentje voor 125 op 9lives, anderhalf jaar oud...
Dus, dat ietsje meer geven voor een 2dehands G25, of wat minder voor de momo? (mis je daar het koppelingspedaal niet hard?)
Ik had em 2 jaar geleden gekocht voor 240 euro
Dus rond de € 120/130 is een goede prijs..mits er niks aan scheelt!
Over momo weet'k niet zoveel...
Ik denk als je nooit dat koppelingspedaal gehad hebt...dat je dat niet mist...maar eens je het hebt...wil je niks anders
Comment
-
ik heb het nooit gemist op de momo, behalve bij richard burns rally, daar heb je ze echt nodig.
Te realistisch, en dat kan je niet goed met 2 pedalen.
't Kwam hier nog niet ter sprake, maar een momo in occasie zou ik niet echt kopen, slijtgevoelig aan de assen en de pedaalcontacten.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment