Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• And btw the G25.... a warning is the reverse thing gets screwed up after a week or two of using. After using it for 30 hours, the reverse appears the same as the 6th key. So just set it to another one.

Hier gelezen.

Klopt dit?

Comment

• Hoe kan je instellen in GTR² om gas/rem te combineren?

Comment

• Nu nog een BMW logotje op het stuur en hij is af

Ik had vroeger zo een pedalen set met stuur gekocht bij een PLayStation 1 en dat rijdt dus héél slecht en de pedalen verschuiven langs alle kanten. Gewoon na een paar keren rijden ingepakt en nooit meer gebruikt.

Dit ziet er idd. goed uit

Comment

• Was daarstraks gaan zien voor een G25, helaas pindakaas nog geen gevonden.

Sebiet of morgen nog eens gaan zien naar Microman, Dreamland en hopen dat er daar nog zijn.

Heb echt terug zin op GTL, GTR2 te spelen.

Comment

• Bij media markt Antwerpen is er nog ne grote voorraad. Had er daarstraks bijna meegebracht, maar eerst spare voor ne nieuwe pc en dan komt er een g25 bij

Comment

• Damnit heel Turnhout afgereden (met de fiets dan nog) en geen G25 gevonden.

Bij Microman hadden ze er één staan in het magazijn in Aartselaar maar die koste € 289.

Bij Dreamland niks, Vanden Borre niks, Harendse Smid niks ...

Denk dat ik hem online ga bestellen.

Comment

• Voila net besteld bij Pixmania, hopelijk verloopt alles vlot want het is de eerste keer dat ik hun gebruik.

De G25 kost me daar € 262,42. Zonder die zorgenloze garantie was het iets van een € 240 maar het is nog € 30 tot 40 goedkoper dan in een winkel.

Ik hoop hem vrijdag te ontvangen.

Comment

• Hij is dus nog altijd verkrijgbaar?

Dan ga'k nog even de kat uit de boom kijken.

Comment

• Ja, je moet alleen een winkel vinden die em op stock heeft tegen een aanvaardbare prijs.

Het mijne staat nog altijd in 1 of andere depot in Duitsland, en nu maar hopen dat er iemand thuis is als ze komen leveren anders moet ik nog langer wachten.

Comment

• Zouden ze nog wat in prijs dalen? Heb eigenlijk niet zoveel geld over voor 'n stuurtje.

Comment

• Ik denk dat ze niet onder € 200 zullen gaan hoor, je krijgt toch veel voor je geld in vergelijking.

Heb hem deze morgen in ontvangst genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                          Ik denk dat ze niet onder € 200 zullen gaan hoor, je krijgt toch veel voor je geld in vergelijking.

Heb hem deze morgen in ontvangst genomen.
                          tegenwoordig kosten ze al rond de 230€
                          misschien toch maar eentje bestellen...

Comment

• Alé exames gedaan,ik denk dat'k is ga rondneuzen voor een G25, tkriebelt

Nog mensen die me kunnen overtuigen, om het zeker te doen?

Comment

• Ehm Black Angel... mss een tip.

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/...Id/kieskeurig/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Alé exames gedaan,ik denk dat'k is ga rondneuzen voor een G25, tkriebelt

Nog mensen die me kunnen overtuigen, om het zeker te doen?

DOEN!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                  DOEN!!!

Is die prijs hierbove in die link niet erg goedkoop?

Thanks Maxime

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    da's in nederland... zo'n G25 doosje weegt wel een beetje, dus de verzendingskosten zijn niet mals.. en dan nog al de zever met garantie, moest er ooit iets aan zijn..
                                    bedankt maar ik pas toch

edith zegt ook dat ik beter is hoor op't werk.. en aangezien ik voor dé grootste hardware leverancier in BE werk, kan ik mss iets regelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                      edith zegt ook dat ik beter is hoor op't werk.. en aangezien ik voor dé grootste hardware leverancier in BE werk, kan ik mss iets regelen

Als je beter als 215,39 doet (incl. verzending ) dan koop ik er 'bij jou' eentje

Comment

• Nog altijd zeer tevreden ervan ! Speel er af en toe 'es GTR² mee, niet vaak maar voldoende om "erin" te blijven.

Ondervonden nadeel : de pedalen mogen "harder", en 't is jammer dat er geen gesimuleerd oppakpunt in de koppeling zit. En 't grootste nadeel: ze hadden de drie pedalen beter gewoon alledrie even ver van elkaar gezet, want 't is godverderrie geen sinecure om correct te tiphielen.

Comment

• mediamarkt antwerpen voor 200pleuro

Comment

Working...
                                          X