Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
And btw the G25.... a warning is the reverse thing gets screwed up after a week or two of using. After using it for 30 hours, the reverse appears the same as the 6th key. So just set it to another one.
Bij media markt Antwerpen is er nog ne grote voorraad. Had er daarstraks bijna meegebracht, maar eerst spare voor ne nieuwe pc en dan komt er een g25 bij
Ja, je moet alleen een winkel vinden die em op stock heeft tegen een aanvaardbare prijs.
Het mijne staat nog altijd in 1 of andere depot in Duitsland, en nu maar hopen dat er iemand thuis is als ze komen leveren anders moet ik nog langer wachten.
da's in nederland... zo'n G25 doosje weegt wel een beetje, dus de verzendingskosten zijn niet mals.. en dan nog al de zever met garantie, moest er ooit iets aan zijn..
bedankt maar ik pas toch
edith zegt ook dat ik beter is hoor op't werk.. en aangezien ik voor dé grootste hardware leverancier in BE werk, kan ik mss iets regelen
Nog altijd zeer tevreden ervan ! Speel er af en toe 'es GTR² mee, niet vaak maar voldoende om "erin" te blijven.
Ondervonden nadeel : de pedalen mogen "harder", en 't is jammer dat er geen gesimuleerd oppakpunt in de koppeling zit. En 't grootste nadeel: ze hadden de drie pedalen beter gewoon alledrie even ver van elkaar gezet, want 't is godverderrie geen sinecure om correct te tiphielen.
Comment