Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Logitech G25 Racing Wheel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das voor "niks" man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
      Ik denk dat ze niet onder € 200 zullen gaan hoor, je krijgt toch veel voor je geld in vergelijking.

Heb hem deze morgen in ontvangst genomen.
      Dat had je gedacht ^^

kijk dan maar eens Hieieieieieieir!!!
      2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Ik ga nog wat wachten.

Comment

• Ik ga vooral nog sparen

Comment

• Na de examens (maandag dus ) toch maar eentje bestellen, 194 euro das bijna voor niks, verzending moet'k wel nog is bekijken.

Comment

• //edit:
              laat maar
              Last edited by ; 25/06/2007, 13:25.

Comment

• edit:
                fok seg, stom ding.

Comment

• moeten jullie ook zo hard wennen aan het rijden met een stuurtje, of ligt dat aan mij?

Comment

• benieuwd hoe jij met je auto rijdt!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• 't Vergt wel een andere aanpak ja.

Maar ik rijd nu al enkele jaren stuur, en 'k ben 't gewend
                      Op arcadegames ben je sneller met toetsenbord, maar die speel ik al lang niet meer.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        't Vergt wel een andere aanpak ja.

Maar ik rijd nu al enkele jaren stuur, en 'k ben 't gewend
                        Op arcadegames ben je sneller met toetsenbord, maar die speel ik al lang niet meer.
                        nu weet ik waarom ik niet kon wennen aan dat sturen, ik zat bij NFS most wanted nog op de slechtste banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                          nu weet ik waarom ik niet kon wennen aan dat sturen, ik zat bij NFS most wanted nog op de slechtste banden
                          NFS moet je ook niet me stuurtje doen vind ik dan.
                          Stuurtjes zijn voor sims zoals GTR, RACE, GTL, Rfactor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                            TDU nog net

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                              TDU nog net
                              Bwa, het is minder leuk, als bij "de echte" racegames hoor.

Comment

ieder zijn goesting slets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                  ieder zijn goesting slets
                                  True.... Ik doe dan ook TDU met de G25, al ga ik in TDU zelden sneller dan 150km/h omdat ik vaak met vrienden cruise

Maar een g25 voor enkel NFS vind ik erover

Comment

True.... Ik doe dan ook TDU met de G25, al ga ik in TDU zelden sneller dan 150km/h omdat ik vaak met vrienden cruise

Maar een g25 voor enkel NFS vind ik erover
                                    ik heb geen G25
                                    en wie zegt dat ik enkel NFS speel?

ik heb carbon, most wanted, GTR, GTR2, Colin McRae Dirt, F1-spul, ...

Comment

• Zo'n Logitech Momo dink, zijn die ook nog een beetje goed?

Zo'n G25 is er een beetje over voor mijn studentenbudget, en als zo'n momo ding praktisch even goed is...

Comment

• Ik heb zelf zo'n momo en heb er al uuuuuuuuuuuren plezier mee gehad. De kids ook trouwens. Maakt het racen voor hen wat toegankelijker.
                                        Mijn dochter rijdt liefst van al in NFS underground met de standaard lichtblauwe Peugeot 206 . Een echte madam in haar madammenauto
                                        't Stuurtje heeft geen koppelingspedaal, en kan alleen niet 700 en zoveel graden draaien, maar 't is echt wel veel beter dan 't gemiddelde stuur van onder de 100 EUR. Heb nog geen seconde spijt gehad van de aankoop.
                                        Ik heb het vooral gekocht voor de versnellingspook, het rubberen stuurtje, en voor zijn preciesie.
                                        Ik heb een bepaald moment echt getwijfeld om de G25 erbij te kopen, maar ik heb nu minder tijd om te racen dus ik blijf verder genieten van m'n momo.
                                        Jammer dat je zo ver woont, anders mocht je het eens testrijden

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          Ik heb zelf zo'n momo en heb er al uuuuuuuuuuuren plezier mee gehad. De kids ook trouwens. Maakt het racen voor hen wat toegankelijker.
                                          Mijn dochter rijdt liefst van al in NFS underground met de standaard lichtblauwe Peugeot 206 . Een echte madam in haar madammenauto
                                          't Stuurtje heeft geen koppelingspedaal, en kan alleen niet 700 en zoveel graden draaien, maar 't is echt wel veel beter dan 't gemiddelde stuur van onder de 100 EUR. Heb nog geen seconde spijt gehad van de aankoop.
                                          Ik heb het vooral gekocht voor de versnellingspook, het rubberen stuurtje, en voor zijn preciesie.
                                          Ik heb een bepaald moment echt getwijfeld om de G25 erbij te kopen, maar ik heb nu minder tijd om te racen dus ik blijf verder genieten van m'n momo.
                                          Jammer dat je zo ver woont, anders mocht je het eens testrijden
                                          Ja, helemaal van toepassing op wat ik zou zeggen, behalve dat van die dochter; ik reed zélf met een lichtblauwe 206 GTI

Maar dat spel heb ik zonder stuur gespeeld

700° is écht niet nodig, een racewagen kan dat ook niet.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X