Das voor "niks" man
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Logitech G25 Racing Wheel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk denk dat ze niet onder € 200 zullen gaan hoor, je krijgt toch veel voor je geld in vergelijking.
Heb hem deze morgen in ontvangst genomen.
kijk dan maar eens Hieieieieieieir!!!・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
't Vergt wel een andere aanpak ja.
Maar ik rijd nu al enkele jaren stuur, en 'k ben 't gewend
Op arcadegames ben je sneller met toetsenbord, maar die speel ik al lang niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten't Vergt wel een andere aanpak ja.
Maar ik rijd nu al enkele jaren stuur, en 'k ben 't gewend
Op arcadegames ben je sneller met toetsenbord, maar die speel ik al lang niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtennu weet ik waarom ik niet kon wennen aan dat sturen, ik zat bij NFS most wanted nog op de slechtste banden
Stuurtjes zijn voor sims zoals GTR, RACE, GTL, Rfactor....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenNFS moet je ook niet me stuurtje doen vind ik dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTDU nog net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenNFS moet je ook niet me stuurtje doen vind ik dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenieder zijn goesting slets
Maar een g25 voor enkel NFS vind ik erover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenTrue.... Ik doe dan ook TDU met de G25, al ga ik in TDU zelden sneller dan 150km/h omdat ik vaak met vrienden cruise
Maar een g25 voor enkel NFS vind ik erover
en wie zegt dat ik enkel NFS speel?
ik heb carbon, most wanted, GTR, GTR2, Colin McRae Dirt, F1-spul, ...
Comment
-
Ik heb zelf zo'n momo en heb er al uuuuuuuuuuuren plezier mee gehad. De kids ook trouwens. Maakt het racen voor hen wat toegankelijker.
Mijn dochter rijdt liefst van al in NFS underground met de standaard lichtblauwe Peugeot 206 . Een echte madam in haar madammenauto
't Stuurtje heeft geen koppelingspedaal, en kan alleen niet 700 en zoveel graden draaien, maar 't is echt wel veel beter dan 't gemiddelde stuur van onder de 100 EUR. Heb nog geen seconde spijt gehad van de aankoop.
Ik heb het vooral gekocht voor de versnellingspook, het rubberen stuurtje, en voor zijn preciesie.
Ik heb een bepaald moment echt getwijfeld om de G25 erbij te kopen, maar ik heb nu minder tijd om te racen dus ik blijf verder genieten van m'n momo.
Jammer dat je zo ver woont, anders mocht je het eens testrijden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenIk heb zelf zo'n momo en heb er al uuuuuuuuuuuren plezier mee gehad. De kids ook trouwens. Maakt het racen voor hen wat toegankelijker.
Mijn dochter rijdt liefst van al in NFS underground met de standaard lichtblauwe Peugeot 206 . Een echte madam in haar madammenauto
't Stuurtje heeft geen koppelingspedaal, en kan alleen niet 700 en zoveel graden draaien, maar 't is echt wel veel beter dan 't gemiddelde stuur van onder de 100 EUR. Heb nog geen seconde spijt gehad van de aankoop.
Ik heb het vooral gekocht voor de versnellingspook, het rubberen stuurtje, en voor zijn preciesie.
Ik heb een bepaald moment echt getwijfeld om de G25 erbij te kopen, maar ik heb nu minder tijd om te racen dus ik blijf verder genieten van m'n momo.
Jammer dat je zo ver woont, anders mocht je het eens testrijden
Maar dat spel heb ik zonder stuur gespeeld
700° is écht niet nodig, een racewagen kan dat ook niet.
Comment
Comment