Niemand die zijne 2dehands wegdoet? (uiteraard werkend )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Logitech G25 Racing Wheel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenJammer dat je zo ver woont, anders mocht je het eens testrijden
Wou gewoon weten of het ook echt de moeite waard is qua precisie en betrouwbaarheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenThx, ik heb het al eens getestvoeld (of zo ) in een winkel en het inderdaad een lekker stevig aanvoelend stuurtje
Wou gewoon weten of het ook echt de moeite waard is qua precisie en betrouwbaarheid
Betrouwbaarheid is soms een ander verhaal. Ben al aan m'n tweede bezig voor dezelfde prijs
(garantie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNiemand die zijne 2dehands wegdoet? (uiteraard werkend )
Als je eentje koopt, koop het nieuw. Ik zou 't mijne wel willen verkopen maar heb de neiging te veel te vragen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNiemand die zijne 2dehands wegdoet? (uiteraard werkend )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenJe mag mijn oude momo hebben, hij is wel stuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEnig idee hoeveel zo'n ding kost in de Media Markt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sgt.flippy Bekijk Berichten€ 279
Dat Momo racing force ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenComing Soon.....
zeker wetende dat de prijs van de huidige G25 dan sterk zal dalen en dat er veel 'occassie'-stuks gaan zijn・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenIs dat niet eerder een opzetstuk voor de huidige G25? 't Lijkt me sterk dat ze gans 't stuurtje gaan hermaken voor een displayke dat de versnelling toont waarin je ligt? Ik zie 't eerder als een USB ding dat je op de huidige G25 kunt 'klikken'.
Comment
-
Aha Ola,
maar tblijft vet !!! wel weer een extra usbpoort vereist :p・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
Comment