Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM

Het eigen topic van het *AW* Racers Belgium team !

LFS is reeds 'n tijd gemeengoed hier, en geleidelijk aan komen er meer en meer S2-rijders bij (die dus de full version kochten, in plaats met enkel maar de demo te rijden). Zelfs hardnekkige demo-rijders zwichtten al, en het luidt altijd weer hetzelfde : S2 rulezzz !!!

Dit topic is er om team-gerelateerde zaken af te spreken.

En uiteraard worden niet-S2-rijders van AW hier (dat zijn er nog een pak) niét gediscrimineerd. Als er b.v. teamkleuren komen, dan maken we voor de AW demorijders ook een versie ervan (uiteraard ook gepersonaliseerd). Geen nood, dus.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Team " *AW* Racers Belgium " added.

Drivers Lotuzzz, Defille20, Stichelz en Japy added.
    Op vandaag zijn we dus met 5. Hopelijk komt daar nog wat volk bij.

De eerstvolgende zou eigenlijk best onzen zwarte hond mogen zijn. Hé vosje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      AW* Racers Belgium teamleden : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9)
      • gTa : 7
      • Japy: 2
      • Stichelz : 8 (lucky number seven has been taken )
      • Fille : 3
      • Lotuzzz : 6
      De startnummertjes lijst op vandaag.

Zolang we niet met 10 zijn, zou ik 't graag bij ééncijferige getallen houden. Tenzij de meerderheid daar anders over beslist uiteraard. Dus als jullie allemaal metéén tweecijferige getallen willen : let me know !

Dan passen we 't gewoon aan.

Ik houd gewoon altijd m'n nummer 7.

Comment

En effe een joekel van een multiquote doen, zie. *grijns*

Seg, wat denken jullie van teamkleuren?

Voor elk teamlid een aparte skin wel, met z'n eigen nummer en enkele vrij in te vullen sponsor-oppahvlakken (of net niet, misschien géén sponsors?), en elkeen andere kleur van spiegeltjes en zonnebank in de voorruit. :-D

Die smijten we dan in onze skinmap, en als we op een servahtje aan 't raggen zijn, kunnen we ons teamkleuren aandoen. Als je alleen S2't kan je natuurlijk ook andere colours dragen (mijn "Gulfje" blijft m'n favo, ik rijd er zo graag mee :-D).

De eerste karren die 'k zou doen, zijn de XFG, de XFR, de BF1 en de UFR. En misschien de Fox, ook.

Suggesties, wensen, ... ? Wat voor soort skin, simpel of druk, flashy of sober, sponsors of niet (en welke?), welke kleuren ?

Shoot !!

(zou dit een eigen topicje mogen hebben?)

En als ik tijd vind, maak ik voor de XFG ook skins voor de *AW* demo racers! Zou toch vét cool zijn?
        Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
        Ik dacht mischien aan oranje/rood om bij het AW thema te blijven.

Persoonlijk vind ik dat nu niet de mooiste kleuren maar het valt natuurlijk wel op.

Mischien straks eens iets proberen, ben nu nog effe met opdrachten (school) bezig.
        Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
        Voor de BF1 zou ik gewoon een skin nemen van een F1 auto, daarnet met jaguars, mclarens, saubers, ferrari's, renaults zitten racen

Ieder neemt een skin of zo.

Voor de rest, 1 algemene skin met ieder zijn aanpassingen en zijn/haar nummer erop..
        Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Ik ben bereid mijn persoonlijke smaak aan de kant te zetten voor een teamskin ;-)

Blauw, oranje en rood lijkt me nog wel mooi, en dan Autowereld-sponsoring...? Nice
        Volgende week begin ik eraan.
        'k Heb een zalig idee voor de team-skins. Eerste testversie (snel gemaakt) levert een coole look op, ik ga het idee nu eerst op de XFG in detail uitwerken.

't Is geen "eigen uitvinding", 't is een adaptatie van een bestaande (zij het oude en al lang niet meer geziene) kleurencombo.

Rothmans... :-D

Ik werk er eentje uit, en post dan enkel skinnerprog-renders hier, zodat jullie jullie mening kunnen geven.

Heb ook wat zitten klooien met de AW-kleuren (kiendjeskakblauw, oranje en wijnrood), maar de kar ziet er dan doorgaans erg bescheten uit. Heb vanalles gedaan : effen één kleur met fijne stripes (Viper-, ST-, MINI-, Ringtaxi-, ...-stijl), kleurvlakken (gekleurde zijflanken met gebogen lijnen rond de wielkassen, ...), ... en ik vind niet meteen iets dat er knap uitziet, eigenlijk.

Het rothmans ding echter, yeah. 't Ziet er goed uit.

Laatste waar ik mee bezig was, was het hertekenen van het Rothmans-logo (wapenschild met krullen) zodat het een Autowereld-logo wordt.

Di is het origineel...

Dat wordt een quasi identiek, maar "Autowereld Racing" logo.
        Het wapenschild bovenaan herwerk ik tot een computer, het rode vlakje van het schild wordt een computermonitor, waarin (jaja) een printscreen van de index van het forum komt te staan (weliswaar hypermini, dus quasi niet zichtbaar, maar 't is de gedachte alleen al die telt). Wat ik met de leeuwtjes doe, weet ik nog niet, ik vermoed dat ik langs de ene kant een demper/veer zet, en langs de andere kant een uitlaatpot, ofzo.
        Of vinden jullie dat maar een stom idee, en mag ik het wapenschil met leeuwtjs gewoon overnemen?
        De kleuren worden behouden, 't is te zeggen : het blauw blijft dat blauw, het rood blijft dat rood, maar het goud wordt vervangen door oranje. Het lijkt er erg goed op, en 't geeft iets meer de AW-kleuren weer.

De auto's worden dus grosso modo blauw met wit, met de Rothmans-typische lijnen erop.

Ik wil wel nog van jullie jullie mening of er sponsors op moeten/mogen komen, of niet. En zo ja : welke.

B.v.: Recaro, Sparco, BBS, OZ, Sebring, Brembo, AP Racing, Sabelt, Wiechers, Ferodo, ATE, Castrol, Fina, Michelin, ander bandenmerk (niet zo goed omdat Michelin in LFS zit, dus de banden gaan dan samen met de Bibendum die ik dan hier en daar op de auto zet), ... Er zitten hier dus dubbeltjes in (of OZ of BBS, niet én ... of Brembo of AP Racing, maar niet beide ... één oliemerk, één brandstoffenmerk, één bandenmerk, ...).

Nog andere sponsoren? Of houden we 't puur auto? Eerlijk gezegd zie ik een VTM-sticker nog niet zo cool staan op onze karren ... ook al is dat onze hoofdsponsor. *grin*

Let me know. ;-)

p.s.: O ja, sorry guys, maar op mijn versie van de skins komt er achteraan altijd een StuBru-sticker. Hehe. Jullie mogen echter ook speciallekes aanvragen, hoor. Dus laat maar komen.
        Enkele voorbeelden. (smaakmakers)

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
        knap idee, ik zie het wel zitten

We moeten het met de racers eens overleggen he..
        Of ... als jullie dit eigenlijk niet zo bijster vinden : geen probleem, we zoeken iets anders, hè !

Er zijn nog massa's coole liveries te pakken :

Martini

Vind ik ook heel mooi, maar is moeilijker om "proper" te krijgen op LFS. Maar zeker doenbaar.

Gulf

Ook een classic. Per auto wel mooie skins uit te werken, afhankelijk van hoe de lijnen lopen. ;-)

Het Gulf-logo is wel moeilijk tot iets "deftigs" uit te werken dat met Autowereld te maken heeft. "gTa" past er mooi in (heb ook dat logo op 't dak van m'n XFG hihi ), maar AW lijkt me wat kort. Anyway, ik vind daar wel iets op.

Jullie nog andere ideeën die naar 'n AW-teamskin kunnen geconverteerd worden? Persoonlijk vind ik een goed op een gekende combo wel leuk, omdat het herkenbaar is. En toch is het persoonlijk, door de herwerking naar AW.

Shoot, guys, shoot !!!

Comment

Zo, vanaf nu gaat het hier verder, wat 't team betreft. ;-)

Comment

Ik doe mee. Ik zit wel met de demo. Welk nummertje ik heb zal me worst wezen.

Comment

choose a number he glenn

Comment

Leuk initiatief!

Maar ik heb al lang niet meer geLFSt, laat staan dat ik de full version heb...

Comment

'k Stel voor dat de demo-racers meteen een tweecijferig nummer kiezen. Goed? Dan hebben de S2-racers een kléin voordeeltje.

Comment

Net 5 x 10laps met de GTR's op westhill gereden....

Amai, zo zalig !!!!

Comment

*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :
                      • Stichelz : 8

*AW* Racers Belgium team-aspiranten (demo) : kies jullie vast startnummer !!! (met twéé cijfers, dus 10 t.e.m. 99) :
                      • ...
                      • ...

Quoten & untaggen !!

Comment

edit...

Ok ivm met de nummers, maar wat als er teveel S2 racers zijn?
                        Last edited by ; 19/11/2006, 18:24.

Comment

Kerels, hier enkel teamstuff, okay? Gewone zaken (pedalenprobleem, race-ervaringen) doen we 't best in het gewone LFS-topic.

Team-raceverslagen kunnen natuurlijk hier wél. (maar zover zijn we nog niet)

Comment

*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :

*AW* Racers Belgium team-aspiranten (demo) : kies jullie vast startnummer !!! (met twéé cijfers, dus 10 t.e.m. 99) :
                            • glennvc: 11
                            • ...
                            Quoten & untaggen !!

Comment

• Sledge: 5
                              • ...
                              Quoten & untaggen !!

Comment

Ik had ooit ook al eens zoiets gemaakt toen men hier LFS begn te spelen:

Comment

• Sledge: 5
                                  • Airstriker: 13
                                  • ...
                                  Quoten & untaggen !!

Comment

Vraagje wat kost die S2?

Comment

De startnummertjes lijst op vandaag.

Zolang we niet met 10 zijn, zou ik 't graag bij ééncijferige getallen houden. Tenzij de meerderheid daar anders over beslist uiteraard. Dus als jullie allemaal metéén tweecijferige getallen willen : let me know !

Dan passen we 't gewoon aan.

Ik houd gewoon altijd m'n nummer 7.
                                      Euhm ja ik had eigenlijk het liefst nummer 13 maar omdat er stond 0 t.e.m 9 dacht ik ik zal maar braaf zijn.

Comment

die heb ik nu.. maar wil ook best wel een ander nummer kiezen als jij 13 wil..

Comment

Working...
                                        X