Glenn, wel de juiste quoten eh
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCarbon motorkap of niet?
Comment
-
*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7
- Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
- Stichelz : 8
- Fille : 3 Philip Van den Heurck A+
- Lotuzzz : 6 Thomas Nys A+
- Sledge: 5 Kim Van Der Stichelen A+
- glennvc: 11
- Airstriker: 13
- Glenn C:99 Glenn Cammaerts O+
- Mercedesrulzz: 28 Christophe Bogaers A+
- Desert Storm: 53
- Fc Bourges: 59
- BlackFox: 14
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMerci schat
Als ik kon zou ik weer groen geven, maar helaas
*edit: hufter, zorg dan wel dat de "F" van fox ook met hoofdletter is eh
Check de edit
Comment
-
Je snijdt een goed stuk uit je onderarm en gaat als een gek in de WC gaan staan rondspringen. Nadien ga je, als je het hebt overleefd, 'es naar de muren van de WC zien, er moeten zéker lettervormige spatten te zien zijn. Je telt hoeveel keer je een "A", een "B" of een "O" tegenkomt. Het 'positief' of 'negatief' vul je zelf in : of je 't de moeite vond of niet, die werkwijze.
Eitje!
Comment
-
Ik studeer biologie, en wij hebben vorig jaar zelf onze bloedgroep moeten bepalen. Zal daar voor sommigen eens wat vloeistofjes en een prikkertje moeten pikken precies?
Comment
-
*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7
- Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
- Stichelz : 8
- Fille : 3 Philip Van den Heurck A+
- Lotuzzz : 6 Thomas Nys A+
- Sledge: 5 Kim Van Der Stichelen A+
- glennvc: 11
- Airstriker: 13 Rick Verkaart O+ Nederland!!, we hebben geen goede race teams, enkel drift
- Glenn C:99 Glenn Cammaerts O+
- Mercedesrulzz: 28 Christophe Bogaers A+
- Desert Storm: 53
- Fc Bourges: 59
- BlackFox: 14
Comment
-
Zijn nog niet af, hè. Maar we komen geleidelijk aan bij "een" eindresultaat (ik schrijf de " omdat ik graag zou hebben dat er zoveel mogelijk suggesties en opmerkingen, of gewoon input komt van jullie uit, zodat het een "teamskin" is en niet een skin die ik maakte voor het team, snappie? ).
Kiezen tussen de twee !!
De eerste heeft wat meer opvulling van de flank, op de typische Rothmans-stijl (normaal staat daar dan "Rothmans -onderlijn- Porsche". klik
De tweede is naar mijn gevoel wat rustiger, wat homogener...
Wat vinden jullie?
Comment
Comment