Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mss de race nummer gecentreerd int midden met je Nickname eronder of zo?
Eeh ja, nog 'es het nummer. Niet alleen handig (als je achter eentje rijdt zie je dan meteen wie 't is ... gesteld dat je niet de namen boven de auto hebt staan zweven), maar zorgt ook voor opvulling.
De nick zou ik op de nummerplaat zetten, elk voor zich (of iets anders, maakt niet uit ).
Of een leuke omranding rond de nummerplaat. Een soort uitloper van't witte dak
Pwoehoe dat wordt moeilijk, dan moet ik alle lijnen (rood en goud) ook terug verleggen... De lijnen zouden dan al van iets achter de achterwielen naar beneden moeten lopen om ergen op de bumper uit te komen, een beetje zoals de voorbumper. Maar dan de schuine lijnen over de kont heen.
Zijn nog niet af, hè. Maar we komen geleidelijk aan bij "een" eindresultaat (ik schrijf de " omdat ik graag zou hebben dat er zoveel mogelijk suggesties en opmerkingen, of gewoon input komt van jullie uit, zodat het een "teamskin" is en niet een skin die ik maakte voor het team, snappie? ).
Kiezen tussen de twee !!
De eerste heeft wat meer opvulling van de flank, op de typische Rothmans-stijl (normaal staat daar dan "Rothmans -onderlijn- Porsche". klik
De tweede is naar mijn gevoel wat rustiger, wat homogener...
Wat vinden jullie?
Of toch de kale versie? Want die is ook nog in de running, hè.
Persoonlijk zou ik een paar dingen anders willen zien.
Als remmen sponsor zou ik graag MOVIT hebben i.p.v Brembo.
Als velgen sponsor liever BBS dan OZ.
En als uitlaten sponsor Supersprint i.p.v Sebring.
Kzen nu mischien aant mierenneuken maar je vraagt input, ik geef input.
Desnoods geef je me een skin zonder sponsors en pas ik het zelf aan, de Rothmans theme en het AW logo blijven uiteraard zoals ze zijn want dat vind ik prachtig.
Neenee, da's goed. Ik maak er wel een custom voor je (een custom voor iedereen eigenlijk).
Alleen, ik zou de velgensponsor afhankelijk van het model maken. Voor de XFG en de XFR vind je bij BBS geen velgen in die stijl, bij OZ wel, echter. Van zodra ik een auto ga skinnen die BBS-like velgen heeft, komt er BBS op als sponsor.
Weet ook dat Mov'it geen race-remmen maakt, Stoptech ook niet. Enkel AP Racing en Brembo, zo effe snel uit het hoofd gezegd.
Comment