Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En ter vergelijking nog 'es mét zij-opschrift.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      mss de race nummer gecentreerd int midden met je Nickname eronder of zo?
      Of een leuke omranding rond de nummerplaat. Een soort uitloper van't witte dak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
        mss de race nummer gecentreerd int midden met je Nickname eronder of zo?
        Eeh ja, nog 'es het nummer. Niet alleen handig (als je achter eentje rijdt zie je dan meteen wie 't is ... gesteld dat je niet de namen boven de auto hebt staan zweven), maar zorgt ook voor opvulling.

De nick zou ik op de nummerplaat zetten, elk voor zich (of iets anders, maakt niet uit ).

Goed idee !!

En misschien nog een Bibendum erbij, ofzo?

Comment

Gewoon een vette raamsticker.
          Of gaat dat niet?

Anders zou ik http://www.autowereld.be/forum op de achterbumper zetten

Comment

*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :
            • gTa : 7
            • Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
            • Stichelz : 8
            • Fille : 3 Philip Van den Heurck A+
            • Lotuzzz : 6 Thomas Nys A+
            • Sledge: 5 Kim Van Der Stichelen A+
            *AW* Racers Belgium team-aspiranten (demo) : kies jullie vast startnummer !!! (met twéé cijfers, dus 10 t.e.m. 99) :
            • glennvc: 11
            • Airstriker: 13 Rick Verkaart O+ Nederland!!, we hebben geen goede race teams, enkel drift
            • Glenn C:99 Glenn Cammaerts O+
            • Mercedesrulzz: 28 Christophe Bogaers A+
            • Desert Storm: 53
            • Fc Bourges: 59
            • BlackFox: 14
            • massy: 21 Sven Masselin A+
            Quoten & untaggen !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
              Of een leuke omranding rond de nummerplaat. Een soort uitloper van't witte dak
              Pwoehoe dat wordt moeilijk, dan moet ik alle lijnen (rood en goud) ook terug verleggen... De lijnen zouden dan al van iets achter de achterwielen naar beneden moeten lopen om ergen op de bumper uit te komen, een beetje zoals de voorbumper. Maar dan de schuine lijnen over de kont heen.

Heavy task.

Ik ga zoiets wel 'es proberen met een andere kar. Meer zelfs : de volgende kar (na de XFR dan, die eigenlijk bijna identiek dezelfde skin heeft als de XFG) is de XRT, en die krijgt zo'n "Rothmans"-déco met vloeiende lijnen. Friggin' bitchy to fit, maar wel knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Gewoon een vette raamsticker.
                Of gaat dat niet?

Neen, de ramen zijn niet skinnable.

Anders had ik al een suuuuupercoole fluo-groene "The AW Touch" raamsticker gemaakt, hoor.

Comment

Echt knap gedaan gTa

@ Reynaerde: Sry voor het qoute

Comment

en misschien langs weerzijden aan de achterkant ook nog een "message" voor de achterligger?

bv. Catch me if you can, Eat this!, ...

tis maar een suggestie..

Comment

'k Heb nog 'es snel dit geprobeerd (schaduwlayer achteraan is nog niet correct, maar dat zijn details). Wat hiervan gedacht?

Of moet die Bibendum groter rechts achteraan, zodat 'ie voor evenwicht zorgt met het nummerschild?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        'k Heb nog 'es snel dit geprobeerd (schaduwlayer achteraan is nog niet correct, maar dat zijn details). Wat hiervan gedacht?

Of moet die Bibendum groter rechts achteraan, zodat 'ie voor evenwicht zorgt met het nummerschild?
                        Zo dus.

Comment

Klein is zoveel mooier en subtieler...

Comment

Neen ideaal zo !

pseudo symmetrie zuigt altijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Zijn nog niet af, hè. Maar we komen geleidelijk aan bij "een" eindresultaat (ik schrijf de " omdat ik graag zou hebben dat er zoveel mogelijk suggesties en opmerkingen, of gewoon input komt van jullie uit, zodat het een "teamskin" is en niet een skin die ik maakte voor het team, snappie? ).

Kiezen tussen de twee !!

De eerste heeft wat meer opvulling van de flank, op de typische Rothmans-stijl (normaal staat daar dan "Rothmans -onderlijn- Porsche". klik

De tweede is naar mijn gevoel wat rustiger, wat homogener...

Wat vinden jullie?
                              Of toch de kale versie? Want die is ook nog in de running, hè.

Allez, alles is mogelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                Klein is zoveel mooier en subtieler...
                                Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                Neen ideaal zo !

pseudo symmetrie zuigt altijd.
                                Dus liever de kleine Bibendum achteraan. Helemaal boven rechts in 't hoekje, zoals 'ie daar al 'es staat?

Comment

Die nummer achteraan zou ik niet doen, vind ik niet echt mooi zo om eerlijk te zijn.
                                  Mischien gewoon de nummer erop, zoder het nummerschild?

Comment

Misschien gewoon het nummer eraf en het Bibendum...Enkel autowereld racing dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                      Die nummer achteraan zou ik niet doen, vind ik niet echt mooi zo om eerlijk te zijn.
                                      Mischien gewoon de nummer erop, zoder het nummerschild?
                                      Effe proberen.

Comment

Persoonlijk zou ik een paar dingen anders willen zien.

Als remmen sponsor zou ik graag MOVIT hebben i.p.v Brembo.

Als velgen sponsor liever BBS dan OZ.

En als uitlaten sponsor Supersprint i.p.v Sebring.

Kzen nu mischien aant mierenneuken maar je vraagt input, ik geef input.

Desnoods geef je me een skin zonder sponsors en pas ik het zelf aan, de Rothmans theme en het AW logo blijven uiteraard zoals ze zijn want dat vind ik prachtig.

Comment

• Neenee, da's goed. Ik maak er wel een custom voor je (een custom voor iedereen eigenlijk).

Alleen, ik zou de velgensponsor afhankelijk van het model maken. Voor de XFG en de XFR vind je bij BBS geen velgen in die stijl, bij OZ wel, echter. Van zodra ik een auto ga skinnen die BBS-like velgen heeft, komt er BBS op als sponsor.

Weet ook dat Mov'it geen race-remmen maakt, Stoptech ook niet. Enkel AP Racing en Brembo, zo effe snel uit het hoofd gezegd.

Laat maar weten wat je wil, dan pas ik het aan.

Comment

Working...
                                          X