Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Misschien gewoon het nummer eraf en het Bibendum...Enkel autowereld racing dus
    Ook 'es proberen.

Mjah en het nummer is inderdaad niet nodig, want we zien de nummerplaat... juist, nog niet aan gedacht. Good thinking !!

Comment

• Autowereld Racing... Vet geil!!!!

'k Wil wel een Stubru-sticker he, je kan een GPS winnen als ze je spotten dezer dagen
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        Die nummer achteraan zou ik niet doen, vind ik niet echt mooi zo om eerlijk te zijn.
        Mischien gewoon de nummer erop, zoder het nummerschild?
        Iets anders : wat vind je van de rest? Met of zonder zij- en achteropschrift, enzovoort?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Iets anders : wat vind je van de rest? Met of zonder zij- en achteropschrift, enzovoort?
          Het nummerke achterop vind ik niet slecht, maar 't is geen must. 't Bibendummetje is alweer vet geil
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Bon, Bibendum en nummerschild achteraan weg.

Comment

Mijn keuze:
              • Met zijopschrijft
              • AW racing logo in het klein achteraan rechts
              • Nummer in het klein (even groot als AW logo) links
              • of vrij te kiezen sponsor links...

Comment

• Nog ideetjes voor achterzijde:

En een carbon nep-diffuser? Iemand heeft dat op z'n Type-R skin, (Ken?) en 'k vind dat wel lekker.

Of zo'n nep luchtinlaat een beetje hoger, zoals bij de Cooper S...
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Neenee, da's goed. Ik maak er wel een custom voor je (een custom voor iedereen eigenlijk).

Alleen, ik zou de velgensponsor afhankelijk van het model maken. Voor de XFG en de XFR vind je bij BBS geen velgen in die stijl, bij OZ wel, echter. Van zodra ik een auto ga skinnen die BBS-like velgen heeft, komt er BBS op als sponsor.

Weet ook dat Mov'it geen race-remmen maakt, Stoptech ook niet. Enkel AP Racing en Brembo, zo effe snel uit het hoofd gezegd.

Laat maar weten wat je wil, dan pas ik het aan.
                  Oki, ga remmen sponsor veranderen naar Stoptech (maken wel race-remmen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Het nummerke achterop vind ik niet slecht, maar 't is geen must. 't Bibendummetje is alweer vet geil
                    Ik ga dat Bibendummeke achteraan optioneel maken.

Optionele of persoonlijke zaken, tot nu toe :
                    • kleur van de velgen : wit (100/100/100) of "goudoranje" (100/60/0)
                    • nummerplaat (in te stellen in LFS) : bij voorkeur nickname, maar alles = goed (*AW* e.d. zou ik niet doen)
                    • sticker(s) achteraan op de koffer : bibendum, Studio Brussel, ... iets anders -> op aanvraag
                    • startnummer (zie lijst)
                    • naam + bloedgroep + nationaliteitskleuren (zie lijst)
                    • gekleurde buitenspiegels : standaard zijn ze in 't carbon met een witte spiegelvoet, maar ze zijn ook verkrijgbaar in volledig wit, volledig blauw, volledig donkerrood of volledig goudoranje is mogelijk (LET OP : bij goudoranje spiegels énkel met goudoranje velgen, bij rode of witte spiegels énkel met witte velgen !!)

Nog zaken ? Shoot !! Ik ben bezig en heb er zin in, dus.... (doe zoals Japy en kom met verzoekjes, (bijna) geen moeite is me teveel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                      Oki, ga remmen sponsor veranderen naar Stoptech (maken wel race-remmen).

Ah, okay. Komt voor mekaar.

Comment

• Een Lotuslogo op dat spijltje in de neus? Ik wil dat wel eens zien, eigenlijk...
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nog ideetjes voor achterzijde:

En een carbon nep-diffuser? Iemand heeft dat op z'n Type-R skin, (Ken?) en 'k vind dat wel lekker.

Of zo'n nep luchtinlaat een beetje hoger, zoals bij de Cooper S...
                          Heb 't geprobeerd maar vond het (persoonlijk) érg nep. GTI'kes zijn GTI'kes. De S2'ers onder ons nemen, als ze een anderskleurige diffusor en luchtinlaat willen, de XFR.

En laat ik al een tipje van de sluier oplichten : kééééreul die XFR wordt geeeee-iiiiiiil !!!

(ik denk dat alleen al daarvoor veel demo'ers S2 zullen kopen )

Comment

Een Lotuslogo op dat spijltje in de neus? Ik wil dat wel eens zien, eigenlijk...
                            Komt voor mekaar.

Comment

Heb 't geprobeerd maar vond het (persoonlijk) érg nep. GTI'kes zijn GTI'kes. De S2'ers onder ons nemen, als ze een anderskleurige diffusor en luchtinlaat willen, de XFR.
                              Twas maar een gedachtje voor de lege achterzijde, ik had toen de pics met'autowereld racing' onderaan de achterbumper nog niet gezien
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

En laat ik al een tipje van de sluier oplichten : kééééreul die XFR wordt geeeee-iiiiiiil !!!

(ik denk dat alleen al daarvoor veel demo'ers S2 zullen kopen )

Voor wanneer zijn de eerste scoops?

Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bon, Bibendum en nummerschild achteraan weg.

Mijn voorkeur gaat naar dit, samen met een studio brussel stickertje rechts naast de nrplaat als dat eventueel kan (studio brussel 4 life ). Maar in het algemeen ben ik tevreden met alles, zelf ben ik niet zo creatief en ik vind het tof dat je zo'n initiatief neemt gTa.

Comment

• heb je mensen nodig voor 'tests'?

Comment

Voor wanneer zijn de eerste scoops?

Ik wacht ook vol ongeduld, ook op de FOX (mijn favo bakske ).

F1 zal ook wel vet worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                        Ik wacht ook vol ongeduld, ook op de FOX (mijn favo bakske ).

F1 zal ook wel vet worden.
                                        Jaaaa, de FOX!!

Maar hey, we gaan gTa niet te hard opjutten
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mischien zouden we van de GTI een Suzuki Swift GTI maken want dat is het feitelijk.

Gewoon klein logo op de achterkant en dan lijkt het niet zo "kaal".

Comment

Working...
                                          X