Oorspronkelijk geplaatst door daan330
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jerino.g Bekijk Berichten*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7
- Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
- Stichelz : 8 Pieter Stichelbaut C8H18
- Fille : 3 Philip Van den Heurck A+
- Lotuzzz : 6 Thomas Nys A+
- Sledge : 5 Kim Van Der Stichelen A+
- Fc Bourges : 59 Dominiek A+
- Ken: 26 Ken Walckiers A-
- Jerino: 22 Jerino Geeraerts B+
- glennvc: 11 Glenn Van Calster O+
- Airstriker: 13 Rick Verkaart O+ Nederland!!, we hebben geen goede race teams, enkel drift
- Glenn C:99 Glenn Cammaerts O+
- Mercedesrulzz: 28 Christophe Bogaers A+
- Desert Storm: 53
- BlackFox: 14
- massy: 21 Sven Masselin A+
- Snafu_xv: 24 Xander Vanwynsberghe O+
- BMWMB: 18 A-
- ozzie.vddriessche 69 Ozzie Vandendriessche O+
Comment
-
i'm in
*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7
- Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
- Stichelz : 8 Pieter Stichelbaut C8H18
- Fille : 3 Philip Van den Heurck A+
- Lotuzzz : 6 Thomas Nys A+
- Sledge : 5 Kim Van Der Stichelen A+
- Fc Bourges : 59 Dominiek A+
- Ken: 26 Ken Walckiers A-
- Jerino: 22 Jerino Geeraerts B+
- glennvc: 11 Glenn Van Calster O+
- Airstriker: 13 Rick Verkaart O+ Nederland!!, we hebben geen goede race teams, enkel drift
- Glenn C:99 Glenn Cammaerts O+
- Mercedesrulzz: 28 Christophe Bogaers A+
- Desert Storm: 53
- BlackFox: 14
- massy: 21 Sven Masselin A+
- Snafu_xv: 24 Xander Vanwynsberghe O+
- BMWMB: 18 A-
- Benji_dp : 27 O+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenNe hele tijd te laat ma zijn er nog aw'ers die spelen? Ben er gistere mee begonne, is wel fun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZit die Scirocco er nu al eindelijk in?
ze zijn nog bezig met de tyre phisics enz op punt te stellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenMisschien moeten we dit weer opstarten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHet eigen topic van het *AW* Racers Belgium team !
LFS is reeds 'n tijd gemeengoed hier, en geleidelijk aan komen er meer en meer S2-rijders bij (die dus de full version kochten, in plaats met enkel maar de demo te rijden). Zelfs hardnekkige demo-rijders zwichtten al, en het luidt altijd weer hetzelfde : S2 rulezzz !!!
Dit topic is er om team-gerelateerde zaken af te spreken.
En uiteraard worden niet-S2-rijders van AW hier (dat zijn er nog een pak) niét gediscrimineerd. Als er b.v. teamkleuren komen, dan maken we voor de AW demorijders ook een versie ervan (uiteraard ook gepersonaliseerd). Geen nood, dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenIk speel het regelmatig, is gewoon leuk ff paar rondjes rijden en afsluiten als ik het beu ben.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenHeb nu de full versie gedownload, je kan wel nog online maar alleen de servers van de demo.
Comment
Comment