Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Live for Speed - *AW* Racers Belgium TEAM
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker Bekijk Berichtendie heb ik nu.. maar wil ook best wel een ander nummer kiezen als jij 13 wil..
first come first serve ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichteneen 35-tal euro
Valt nog mee, en de voordelen zijn?
Comment
-
*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7
- Japy: 2
- Stichelz : 8
- Fille : 3
- Lotuzzz : 6
- Sledge: 5
- glennvc: 11
- Airstriker: 13
- Glenn C: 99
- ...
Comment
-
*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7
- Glenn C:99
- Christophe (zal naam wel eens veranderen als dit gewenst is in nickname): 28
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenValt nog mee, en de voordelen zijn?
je hebt het hele spel dan, niet enkel de demo met 3 wagens
Comment
-
- Desert Storm: 53 (Herbies nummer )
Last edited by Hans; 19/11/2006, 22:05.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten- Desert Storm: 55 (Herbies nummer )
Herbie heeft n°53
Comment
-
- Desert Storm: 53
- Fc Bourges: 59
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHerbie heeft n°532015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Eerste "quick sketch".
Dit is de basis, dus niks van stickers of wat dan ook, op het teamlogo na.
"Rothmans stijl"
carbon achterspoiler (met blauwe steuntjes)
carbon buitenspiegels
wielen : wit, oranjegoud of donkerrood
logo in 't groot op de motorkap
logo's in 't klein op de achterflank
Graag jullie opmerkingen. Alles is goed, ook als je 't superlelijk vindt. Be honest !
Comment
-
Opmerking! Ik wil een Stubru sticker
Tziet er erg lekker uit, wat mij betreft
Witte velgen vind ik er het mooist bij op de GTI
Prachtig werk, gTa-tje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWitte velgen vind ik er het mooist bij op de GTI- velgen : naar keuze goudoranje of wit
- spiegels : naar keuze carbon, of kleur (wit, rood, goudoranje, blauw)*
- steunen achterspoiler : naar keuze wit, blauw, of iets anders?
- achterspoiler : naar keuze carbon, of kleur (wit, rood, goudoranje, blauw)*
- "stickertje" of iets soortgelijks op de kont**
*
Wat we bij de spiegels en de achterspoiler ook kunnen doen, is dééls in kleur werken. Bijvoorbeeld : de spiegels zijn carbon, maar bij de buitenspiegels kunnen we b.v. een stuk ervan in 't kleur doen, als herkenningspunt. Idem bij de achterspoiler : misschien willen sommigen de "driehoeken" op de zijkanten wel in kleur in plaats van blank carbon?
Normaal gezien komt er op die zijdelingse driehoekjes van de achterspoiler iets (ik weet nog niet precies wat, misschien wel de Bibendum, want die staat retecool op carbon ), maar die pas ik dan aan qua kleur.
Ik zou dan wel aanraden : spiegels én spoilerhoeken achteraan gelijk. Daar kunnen we dan al 5 verschillende mensen mee dienen (eentje blank carbon, eentje wil, eentje rood, eentje goudoranje, eentje blauw). En als we dan ook nog 'es de wielkleuren aanpassen (wit of goudoranje), dan hebben we al 10 combinaties. Genoeg om het team te voorzien, lijkt me.
**
Dat kan vanalles zijn. Bijvoorbeeld een "tag/graffiti"-like 'Sledge' op de kont vanachter, of een ovalen StuBru-sticker, of whatever. Of een "My other car is a Lotus"-sticker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten*AW* Racers Belgium teamleden (S2) : kies jullie startnummer !!! (met één cijfer, dus 1 t.e.m. 9) :- gTa : 7 (Gilles Amez, A+)
Als er nog mensen van nummer willen wisselen (er wou een S2'er graag het nummer 13 zeker?), dan zo snel mogelijk doen, want van zodra ik de eerste reeks skins gemaakt heb, kan er niet meer gewisseld worden.
Comment
-
- Carlito: 69 Carlo Marchand zero-positief
Comment
-
- Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGelieve allemaal er nog 'es jullie naam en voornaam, en jullie bloedgroep bij te vermelden, asjeblieft. En nationaliteit, mocht die anders zijn dan Belgisch.
Ma FREAK man!!!!
zááálig!
Comment
-
- Japy: 2 Kim Spiessens (bloedgroep weet ik niet, moet ik is aan ons moeder vragen )
- Lotuzzz : 6 Thomas Nys A+
Comment