Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kijk 'es wat hoger, daar staat wat er te customizen valt. Tuurlijk mag je zo'n skin, maar die kan dan eigenlijk niet als teamskin fungeren ... en ik heb voor 't moment nog genoeg werk (alle andere karren moeten nog 'n teamskin), dus vergeef me als ik er ni onmiddellijk aan begin.
download alle skins, en zet ze in je skins-folder onder LFS (lfs/data/skins), zowel de grote (2048x204 als de kleine (1024x1024)
enkel de kleine (1024x1024) kunnen naar lfsworld.net worden geuploadet, de grote zijn enkel voor lokale installatie
Aan alle demo-rijders :
idem, alleen het uploaden naar lfsworld.net is niet voor jullie.
Let op !
Zet alle skins in je skins-folder! (nodig om de andere auto's bij demo-races te zien)
Gebruik identiek dezelfde namen zoals ik ze online heb gezet, dan heeft iedereen meteen de juiste namen en is er geen probleem.
Demo-racers : maak een nieuwe "deco" aan (naam b.v. " *AW* team") in je garage, witte auto, klik onderaan op "..." (weet naam ff ni), en kies dan jouw highres (eindigend op _hi.jpg) skin. Wielen kleuren, en klaar.
S2-racers : idem, maar vergeet niet om een tweede "deco" aan te maken (b.v. " *AW* team S2") waarin je net hetzelfde doet maar met de lowres skin -> deze 'setup' heb je nodig als je online racet !!
Spijtig dat vreemden dat niet kunnen zien.
Echt knap gedaan maar als je op een vreemde server gaat krijgt iedereen die uw skin niet heeft een gewone witte te zien.
zonde.
Spijtig dat vreemden dat niet kunnen zien.
Echt knap gedaan maar als je op een vreemde server gaat krijgt iedereen die uw skin niet heeft een gewone witte te zien.
zonde.
Niet als je S2 hebt, zalige functie, iedere racegame zou zoiets moeten hebben
Comment