Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ah oke. Iemand die me dan wel het antwoord kan geven?
Kdenk da ge dan niks krijgt.Ik zit hier met zo een toyota triathlon car,en daar staat ook geen prijs bij. Kheb ook eens een vraag.Op een van die screenshots hierboven staat een Z3 M coupe.Kun je die alleen winnen?Want die staat er niet tussen.
Je moet al die auto's toch ni bijhouden? Ik verkoop bijna alle auto's die ik win. Kan ik degene die ik gebruik voor de races verder tunen of een betere kopen.
Heb vanmiddag een uurtje gespeeld, heb al de National en International licenses, Sunday Cup volledig gespeeld (wow !) en momenteel drie auto's; de Nike, een Nismo 270R (of zo), en een 2005 330i met +/- 400pk, loopt wel lekker
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Heb vanmiddag een uurtje gespeeld, heb al de National en International licenses, Sunday Cup volledig gespeeld (wow !) en momenteel drie auto's; de Nike, een Nismo 270R (of zo), en een 2005 330i met +/- 400pk, loopt wel lekker
had je niet beter een m3 genomen ipv zo een 330i op te focken
heeft ook een betere wegligging dan de 330i
Comment