Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
    kwist het wel!
    LICENCE CENTRE: Domestic B : VOLKSWAGEN Lupo 1.4 '02 Domestic B (All Silver) : MAZDA KUSABI '03 Domestic B (All Gold) : HONDA S500 '63 Domestic A : PONTIAC Sunfire GXP Concept '02 Domestic A (All Silver) : Acura DN-X '02 Domestic A (All Gold) : Nissan GRAN TURISMO SKYLINE GT-R '01...

Nope hij is enkel te vinden in 2ehands onder 80's used cars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=56522

Nope hij is enkel te vinden in 2ehands onder 80's used cars.
      ja kan hem ook winnen dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        ja kan hem ook winnen dacht ik?
        Dan dacht je verkeerd. Het is zoals de straatversie van de Nissan 240RS, die moet je ook kopen in 2ehands. Is wel de moeite naar het schijnt.

Comment

• ok hiernet ff men PS2 + console getrapt!!!!!!!!
          die special conditions in sneeuw en dirt lukken me echt niet.
          heb geen gepaste wagen, de toyota ... rally dat je wint in de tweede race voldoet ook niet.
          Vraag me af met wat jullie die rally's uitgereden hebben
          alle tarmac rally's heb ik ondertussen wel voltooid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            Dan dacht je verkeerd. Het is zoals de straatversie van de Nissan 240RS, die moet je ook kopen in 2ehands. Is wel de moeite naar het schijnt.
            idd, nu je het zegt. ik heb al zoveel auto's gehad daarmee ik het niet meer wist..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
              ok hiernet ff men PS2 + console getrapt!!!!!!!!
              heb geen gepaste wagen, de toyota ... rally dat je wint in de tweede race voldoet ook niet.
              rally is toch gemakkelijk? toyota RSC rally raid car voldoet perfect om alle rally's uit te rijden hoor.

ge moet echt keihard driften in die bochten, en manueel rijden. (dan kan je tenminste wat meer uit je motor halen)

Comment

• mijn alfa 155 2.5 V6 gaat lekker tot 10500rpm en klink heel lekker :
                ik heb vandaag de el capitan 200 miles gewonne, de minolta getuned en de superspeedway rijden, 30rondjes zelf b-spec: 70, ik won een rode honda nsx-R prototype racecar
                knappe bak die je in b-spec wint in +-20min.
                een aanrader dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Droes
                  ok hiernet ff men PS2 + console getrapt!!!!!!!!
                  bIJ mij lukten ze prima maar ben nog niet klaar. Ik heb mijn Pikes Peak erbij gehaald.
                  Ging echt vlot maar nu weet ik het precies niet. Heb dat laten staan en ben aan de BMW events begonnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                    Wat koop ik het best, RS6 Avant of de gewone? Ik weet de benaming niet...
                    Eerst RS6. Daarna als je nog zin hebt een Avant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                      Wat vinden jullie van mijn RS 6?

599pk en 734Nm. volledig getweaked (vering en gearbox + vdc en lsd)

die auto heeft oneindig veel grip, zéker met de RSS/RSS tires

Knappe RS6 maar die velgen, die lijken op die van je Cayenne

Ik vind mijn RS6 mooier Hij is nu 555PK; nog tunen?

Comment

• Ik hoop dat die wagen op iets trekt, straks als ik de 4h van de Nürburgring met B-Spec doe..

-EDIT-

Het is een Chaparral 2D Race Car, dacht ik..
                        Last edited by ; 07/04/2005, 00:11.

Comment

Ik hoop dat die wagen op iets trekt, straks als ik de 4h van de Nürburgring met B-Spec doe..
                          Met welke auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                            Met welke auto?
                            BMW M3 GTR Race Car denk ik
                            Last edited by ; 06/04/2005, 23:57.

Comment

BMW M3 GTR Race Car denk ik
                              Heb je al een MG TF?

Comment

• Heeft er hier echt niemand cheats? Heb al overal gekeken ! Ik wil brielen met die auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                  Knappe RS6 maar die velgen, die lijken op die van je Cayenne

Ik vind mijn RS6 mooier Hij is nu 555PK; nog tunen?
                                  mijn getweakede RS 6 doet de 400m in 10sec 492

ik kan nog 2 zwaardere turbo's monteren, maar dat zal voor morgen zijn.
                                  + ook nog es die versnellingsbak + vdc met lsd instellen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                    Heeft er hier echt niemand cheats? Heb al overal gekeken ! Ik wil brielen met die auto's
                                    Er bestaan geen cheats ervoor.

Wel kan je opteren voor een Xploder Cheat Gaming Device of een GameShark Cheat Gaming Devince kost je wel wat maar dan doe je werkelijk alles in dat spel (en vele andere ook)

Een vriend van me heeft zo'n Xploder, vb in GTA: SA kan hij gewoon elk voertuig voor hem laten toveren, je kan er écht alles mee doen.

In Gamemania verkopen ze dat denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                      Heeft er hier echt niemand cheats? Heb al overal gekeken ! Ik wil brielen met die auto's
                                      Daar zijn gewoon geen cheats voor.

Wil je geld: rij de 2de bij special conditions steeds opnieuw: krijg je een toyota van 274.000 credits. Met dat geld koop je een slr, tjoen die compleet, rij ermee de legends of silver arrow, krijg de CLK touring car, en tjoen die weer compleet. Dan kan je de dtm met je vingers in je neus winnen in B-spec, zet hem gewoon op 4 en laat voorsteken aan staan, en dan gaat 'ie vanzelf. Krijg je 5* 15.000 + 75.000 + AMG CLK GTR (724.000 credits waard.)

Doe dit alles opnieuw (tis verschrikkelijk saai, maar op een uur heb je makkelijk +6.000.000 credits). Ik heb het gedaan om zeker de black cars te kunnen kopen.

Comment

• Wat zijn die black cars juist? Ik heb die namen al veel horen vallen in dit topic, maar ik weet niet goed waarover het gaat...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                          Wat zijn die black cars juist? Ik heb die namen al veel horen vallen in dit topic, maar ik weet niet goed waarover het gaat...
                                          6 auto's die opkomen in de 2de handslijsten, 1 week lang in GT4 time, vanaf dag 674 of zoiets. 4 LM bakken, dan nog een zwarte S2000 en een Clio V6, allemaal dus in het zwart. Maar dat is alles wat ik erover weet.

Comment

Working...
                                          X