Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wil je geld: rij de 2de bij special conditions steeds opnieuw: krijg je een toyota van 274.000 credits. Met dat geld koop je een slr, tjoen die compleet, rij ermee de legends of silver arrow, krijg de CLK touring car, en tjoen die weer compleet. Dan kan je de dtm met je vingers in je neus winnen in B-spec, zet hem gewoon op 4 en laat voorsteken aan staan, en dan gaat 'ie vanzelf. Krijg je 5* 15.000 + 75.000 + AMG CLK GTR (724.000 credits waard.)
Doe dit alles opnieuw (tis verschrikkelijk saai, maar op een uur heb je makkelijk +6.000.000 credits). Ik heb het gedaan om zeker de black cars te kunnen kopen.
6 auto's die opkomen in de 2de handslijsten, 1 week lang in GT4 time, vanaf dag 674 of zoiets. 4 LM bakken, dan nog een zwarte S2000 en een Clio V6, allemaal dus in het zwart. Maar dat is alles wat ik erover weet.
Moeten we dan elke tweedehandslijst in het oog houden, of alleen de late '90 's?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
nog een vraagje als je in B-spec een endurance rijdt, kom je automatisch de pits in enzo, maar als ik de pits verlaat gaat i dan niet meer automatisch naar x3 snelheid?
nog een vraagje als je in B-spec een endurance rijdt, kom je automatisch de pits in enzo, maar als ik de pits verlaat gaat i dan niet meer automatisch naar x3 snelheid?
Comment