Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ROFL

Idling at the stoplight, you're all smiles. After all, you're in a brand-spanking new M5, the brutish super saloon from the Motorsport division of the Bayerishe Moteren Werke, and anything with the brass enough to pull along side looking for a stoplight battle is gonna catch a glimpse of the pipes, right??
    To your left is a seemingly random sedan, dark green in color…..nothing special! Then something funny happens.
    Light turns green! You're off…but so is he. As a matter of fact, he's right next to you, to 60, to 100…through the quarter mile it's a dead heat. Then you realize your uber-saloon's breath runs out at 155, that's when he rockets past you and on to an insane and controversial 176 mph. This is where you're perception of a German super sedan becomes forever tainted and the cozy world that you used to live in has been shattered by the all-conquering father of fast people carriers, the Vauxhall Lotus Carlton.

Comment

• LOL
      je zal maar een M5 hebben

Comment

• ik heb een lijste gemaakt met alle classic cars die er te winnen zijn
        iemand hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
          ik heb een lijste gemaakt met alle classic cars die er te winnen zijn
          iemand hebben?
          Sgoed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
            ROFL
            hehe

toch dwaas dat ze die altijd op 250 moeten begrenzen..

Comment

• @Simon, ik heb nu ook zo'n Dodge Charger SuperBee gewonnen, juist dezelfde als de uwe! Sewes eens met rijden
              Last edited by ; 07/04/2005, 12:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                @Simon, ik heb nu ook zo'n Dodge Charger SuperBee gewonnen, juist dezelfde als de uwe! Sewes eens met rijden
                dat rijdt nog goed hoor, zéker als je weet dat het een auto is van meer dan 30 jaar geleden

natuurlijk heb ik heb getuned.. 400m in 10sec.298

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                  dat rijdt nog goed hoor, zéker als je weet dat het een auto is van meer dan 30 jaar geleden

natuurlijk heb ik heb getuned.. 400m in 10sec.298

Wat heb je hieraan dan gedaan? zowel versnellingsbak, remmen,motor,...?

Comment

• ik ben het gt championship aant rijden met de minolta
                    de eerste 2 zelf gereden en gewonne, de 3de doet b-spec (6de)

Comment

• ondertussen al gedubbelt door een andere minolta
                      iedereen moet pitten, ik heb superhard banden erop zitten, nu maar hopen dat ik nog 3de word of zo

in elke bocht crash die b-spec he
                      ik vond het eerst fijn maar dit is echt niet normaal

Comment

ondertussen al gedubbelt door een andere minolta
                        iedereen moet pitten, ik heb superhard banden erop zitten, nu maar hopen dat ik nog 3de word of zo

Op welk nummer zet je hem?

Comment

Sta je op "push hard" ofzo?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

Op 3 zetten is voldoende hoor, dan wint ie ook met goede auto, ben er quasi zeker van dat gij hem op 5 zet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                              Op 3 zetten is voldoende hoor, dan wint ie ook met goede auto, ben er quasi zeker van dat gij hem op 5 zet
                              Ik deed dat ook bij opera in de DTM, op 5 zetten En blijven vloeken waarom dat nu niet lukte Terwijl het perfect ging in 3

Comment

• hehe ben ik nu ook aan bezig
                                ook 3de race nu..
                                ksta momenteel 3de, eerste twee race'kes gewonnen in a-spec

Comment

• als je met de minolta of andere lemans bak rijd
                                  zet dan superhard op de achteras en medium op de vooras
                                  als je allebei superhard dan heb je de eerste 3 ronden bijna geen grip op de voorwielen
                                  als je allebei medium zet worden de achterwielen te snel rood
                                  dan drift hij wel soms maar dat kan je makkelijk controleren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                    op 1 bots hij zelfs
                                    ik zet hem op 3

Comment

• opera is echt onmogelijk
                                      ik staat nu met 41 punten en de 2de heeft 35 denk ik, nu maar hopen dat die niet wint
                                      dan zijn er nog 3 races over

Comment

als je met de minolta of andere lemans bak rijd
                                        zet dan superhard op de achteras en medium op de vooras
                                        als je allebei superhard dan heb je de eerste 3 ronden bijna geen grip op de voorwielen
                                        als je allebei medium zet worden de achterwielen te snel rood
                                        dan drift hij wel soms maar dat kan je makkelijk controleren
                                        Ik neem superhard achterbanden en hard voorbanden, anders zijn je voorbanden versleten voor je achterbanden versleten zijn

Comment

• Hoplaba, ik heb de minolta.

Kan je met die minolta de laatse van prof. events rijden?

Hoe stel je in dat hij in B-spec automatisch om de zoveel ronden pit? (Dan kan ik hem 's nachts laten draaien )

Comment

Working...
                                          X