Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Gran Turismo 4" topic!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
    Hij heeft iets meer dan 262 000 km... en heeft inderdaad een zwarte motorkap!
    koop hem es, vertel me dan hoe ie rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
      Ik wou mee doen aan de british lightweight cup, bij europese races en ik zag daar caterham staan, dus ik dacht perfect voor deze race, ik koop hem, ik tune hem, omdat ik hem nog wel ging gebruiken (rijd erg goed, allé plezant ) maar ik kan nergens deelnemen omdat het een "speciale" wagen is dus Bye Bye geld . Met welke wagen zou ik die race doen ? Elise of zo ? En waar kan ik de Caterham wel gebruiken ?

PS ik zit aan 17% Jeeejeuh
      Koop de duurste Elise (Tunen hoeft nog niet eens) en het lukt je. HEb ik ook gedaan en had gewonnen.

Comment

• Ondertussen zit ik 41.9% ver en ik heb 77 auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
          koop hem es, vertel me dan hoe ie rijdt
          Alé zou ik het doen... Sorry mijn geld is op !

Comment

• Waar win je de Golf I GTi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yes!
              Waar win je de Golf I GTi?
              GTI cup bij VW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                Ondertussen zit ik 41.9% ver en ik heb 77 auto's
                Ik zit aan 21pr. en heb 3pagina's auto's. (pff vol met rotte concept cars)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                  GTI cup bij VW
                  Die ga ik ook eens spelen. Met welke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                    Ik zit aan 21pr. en heb 3pagina's auto's. (pff vol met rotte concept cars)
                    Ik zit nu aan 1% Broer heeft het zijn op min memory opgeslaan En ik ben nu alles kwijt is er nog een kans dat ik alles terug krijg ?

Comment

Ik zit nu aan 1% Broer heeft het zijn op min memory opgeslaan En ik ben nu alles kwijt is er nog een kans dat ik alles terug krijg ?
                      Ai, niet leuk, hoor. Maar je was toch aan 50pr. geraakt - stond enkele pagina's terug?

Nog veel raceplezier

Comment

Ai, niet leuk, hoor. Maar je was toch aan 50pr. geraakt - stond enkele pagina's terug?

Nog veel raceplezier
                        Pfff... Gisteren eens goed doorgespeeld ! zat net aan 58.32 . En dan... Grrr
                        Moet nu al die license opnieuw doen

Moet je voorstellen : Moest weg vanochtend. Kom terug thuis . Zie mijn broer spelen . Ik lief vragen : "mag ik broer?" Ja , Ik mocht ! Was heel blij en Dan die moment Dat ik merkte dat alles verloren was

Comment

Nee, maar je kan er wel voor zorgen dat je broer nooit nog eens de kans krijgt om het opnieuw te doen

Comment

Pfff... Gisteren eens goed doorgespeeld ! zat net aan 58.32 . En dan... Grrr
                            Moet nu al die license opnieuw doen

Moet je voorstellen : Moest weg vanochtend. Kom terug thuis . Zie mijn broer spelen . Ik lief vragen : "mag ik broer?" Ja , Ik mocht ! Was heel blij en Dan die moment Dat ik merkte dat alles verloren was
                            Stoute broer van jouw!! Maar wrm doet je broer nu zoiets. Of heeft hij dat per ongeluk gedaan.?

Comment

Denk wel dat het niet zijn bedoeling was Maarja heb het hem wel eens goed gezegd
                              Ah zooo ja.

Comment

Stoute broer van jouw!! Maar wrm doet je broer nu zoiets. Of heeft hij dat per ongeluk gedaan.?
                                Denk wel dat het niet zijn bedoeling was Maarja heb het hem wel eens goed gezegd

Comment

Ah zooo ja.
                                  Terug ontopic niet lachen! maar rij nu alles uit in b-spec Overal eerste of tweede

Comment

• Ik heb mijn witte Lancia Delta. Ik happy nu.

Comment

• hoe upload ik hier pics, faq werkt nt echt :/
                                      ty :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                                        hoe upload ik hier pics, faq werkt nt echt :/
                                        ty :p
                                        ja kan foto's uploaden via het album hier.

Comment

• Eigenlijk een vraag die ik mij allang stel, waarom kan je met deze auto

Enkel op de Nürburgring Nordschleife rijden?

anders wel een wijze bak, haalt 344.7 km/u op test course.

Comment

Working...
                                          X