Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CekeIk wou mee doen aan de british lightweight cup, bij europese races en ik zag daar caterham staan, dus ik dacht perfect voor deze race, ik koop hem, ik tune hem, omdat ik hem nog wel ging gebruiken (rijd erg goed, allé plezant) maar ik kan nergens deelnemen omdat het een "speciale" wagen is dus Bye Bye geld
. Met welke wagen zou ik die race doen ? Elise of zo ? En waar kan ik de Caterham wel gebruiken ?
PS ik zit aan 17% Jeeejeuh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeIk zit nu aan 1%Broer heeft het zijn op min memory opgeslaan
En ik ben nu alles kwijt is er nog een kans dat ik alles terug krijg ?
Nog veel raceplezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyAi, niet leuk, hoor. Maar je was toch aan 50pr. geraakt - stond enkele pagina's terug?
Nog veel raceplezier
Moet nu al die license opnieuw doen
Moet je voorstellen : Moest weg vanochtend. Kom terug thuis . Zie mijn broer spelen . Ik lief vragen : "mag ik broer?" Ja , Ik mocht ! Was heel blij en Dan die momentDat ik merkte dat alles verloren was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeIk zit nu aan 1%Broer heeft het zijn op min memory opgeslaan
En ik ben nu alles kwijt is er nog een kans dat ik alles terug krijg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIePfff... Gisteren eens goed doorgespeeld ! zat net aan 58.32 . En dan... Grrr
Moet nu al die license opnieuw doen
Moet je voorstellen : Moest weg vanochtend. Kom terug thuis . Zie mijn broer spelen . Ik lief vragen : "mag ik broer?" Ja , Ik mocht ! Was heel blij en Dan die momentDat ik merkte dat alles verloren was
Comment
Comment