Oorspronkelijk geplaatst door simon
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote "Gran Turismo 4" topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proofjah dat wist ik, ik vind alleen dat album niet ^^
-> album (staat links)
Comment
-
Leuk om eens met een F1 te doen:
In arcade mode kun je dit onding wél tunen en banden naar keuze op gooien, zo had hij een 1100PK ongeveer op net geen 500 kg
En dan had ik nog medium banden erop laten liggen (soft enzo is wel mogelijk) en zonder electronica gaan racen...tegenstanders allemaal F1's...
Ik tot in 4de met wielspin weg en natuurlijk een héél stuk achter, maar eenmaal op snelheid was ik ze nog voor de 1ste bocht voorbij ('k dacht dat het fuji was), maar dat ding heeft zoveel power en grip dat je misselijk wordt
In een bocht moet je écht supervoorzichtig met het gas omgaan, anders blijf je dood
Maar fun is het wel, met een beetje handig stuurwerk heb je hem meteen in een zalige drift (tegen zo'n 260)!
Aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyIedereen rijdt precies in B-spec. Ik rij het liefst in A-spec. Met B-spec ben je niks. Dan voel ik me zo machteloos bv. wnr ik gefrusteerd ben en iem. wil inhalen. Met A-spec heb je veel meer fun enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyIedereen rijdt precies in B-spec. Ik rij het liefst in A-spec. Met B-spec ben je niks. Dan voel ik me zo machteloos bv. wnr ik gefrusteerd ben en iem. wil inhalen. Met A-spec heb je veel meer fun enz...
btw wat vinden jullie van mijn E90 330i 272pk 320Nm met BMW Z4 velgen? (die stonden bij Used Wheels)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon
thnx
*M'n eerste echte GT4 wagen
*Minitje
Comment
Comment